België eindelijk WERELDKAMPIOEN

Reactiescore
376

DeletedUser61134

Guest
Belgische team is te druk met Russische hoeren neuken en gaat volgende wedstrijd verliezen vanwege hun lamme benen.
 
Reactiescore
3.536
JUSTICE
2002 WK in Japan/Zuid-Korea, Belgie komt uit in de 8ste finales tegen het Brazilië van Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo, Roberto Carlos en noem de legendes maar op.

België begint sterk en in de 33ste minuut kopte onze vorige bondscoach Marc Wilmots de bal binnen de netten. Maar word om onverklaarbare redenen afgekeurd:


DUW FOUT?????????????????????????????? Daar heb ik een ander woord voor, OMGEKOCHT!!!!!!! In die tijden was dat nog makkelijk en zelfs gebruikelijk door de grote landen.

Uitleg door Marc Wilmots die de goal maakte.

Waarna België ineen zakte in de 2de helft en verloor met 2-0 door goals van Ronaldo en Rivaldo. MAAR WAT ALS DE SCHEIDS NIET WAS omgekocht, WAT ALS DE GOAL WEL TELDE? Brazilië is in dat jaar wereldkampioen geworden. MISSCHIEN HEEL MISSCHIEN werd Belgie weldra niet voor de 1ste keer wereldkampioen maar voor de 2de keer! Want wie de winnaar kan kloppen kon ook zomaar het WK toen winnen!!!


Daarom zal België extra gebrand zijn deze match te winnen om rechtvaardigheid af te dwingen door onze superioriteit uit te stralen op het veld en Brazilië op een eerlijke manier na een prachtige match 1-0 voorkomen, 1-2 achter komen en dan nog met 4-2 te gaan winnen op het einde afslachten en tonen wat het woord KARMA inhoud!!!!


Leuk weetje: De scheids die dat destijds besliste om de goal af te keuren heeft enkele dagen geleden bekend gemaakt hij nog altijd achter zijn keuze staat (wat die moet zeggen of hij moet zen geld weer afgeven wss) maar wel voor België zal supporteren.

PS: Ronaldinho blijft de beste allertijden!!!!!!!!!!!!
 
Reactiescore
3.536
BELGIE met 4-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Goals van Eden Hazard, eentje van Lukaku en eentje van KDB. Couthinho zal 2x voor Brazilië scoren met mooie afstandsschoten.
 
Reactiescore
3.536
Neymar zal veel proberen, veel zal mislukken, zal zich opjagen en uiteindelijk rood pakken omdat hij ook graag een rode duivel wou zijn ipv een gele goddelijke kanarie.
 
Reactiescore
3.536
Ik weet 10000000000000000000% zeker dat Belgie morgen door gaat tegen Brazilie. Heb 27 000 euro ingezet op winst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat word cashen :D :D :D

Nog nooit zo zeker geweest van iets in mijn leven :eek: :eek: :eek: Is gewoon een formaliteit die match ;) YOU ALL WILL SEE!
 
Reactiescore
1.019
troll, even serieus, ik denk dat dit de leukste match van het wk gaat worden, wat de uitslag ook word, ik hoop en denk niet dat het een schaakspel word, maar een game vol met goals, kansen etc
 
Reactiescore
3.536
troll, even serieus, ik denk dat dit de leukste match van het wk gaat worden, wat de uitslag ook word, ik hoop en denk niet dat het een schaakspel word, maar een game vol met goals, kansen etc

Persoonlijk denk ik dit ook, denk ook dat dit de beste match voor Belgie zal worden op dit WK maar ook de beste match van het WK.
 
Reactiescore
3.536
Brazilie en Belgie spelen aanvallender voetbal met meer snelheid en betere spelers in een betere vorm. Dus ik ben er gerust in. Opzich vind ik het zonde Frankrijk, Brazilie of Belgie niet in de andere kant van de tabel helft zitten. Want 2 van deze ploegen zouden in de finale moeten zitten maar dat zal er dus maar eentje worden. Is nog maar te hopen dat Kroatie de finale haalt of mss een Engeland nog maar als het Rusland of Zweden word kijk ik de finale niet eens al speelt Belgie hem.
 
Reactiescore
110
Brazilie en Belgie spelen aanvallender voetbal met meer snelheid en betere spelers in een betere vorm. Dus ik ben er gerust in. Opzich vind ik het zonde Frankrijk, Brazilie of Belgie niet in de andere kant van de tabel helft zitten. Want 2 van deze ploegen zouden in de finale moeten zitten maar dat zal er dus maar eentje worden. Is nog maar te hopen dat Kroatie de finale haalt of mss een Engeland nog maar als het Rusland of Zweden word kijk ik de finale niet eens al speelt Belgie hem.

Houden we je aan. ;)
 
Bovenaan