Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Goed, wie kan mij eens updaten over wat er gaande is deze wereld?
 

DeletedUser73162

Guest
Goed, wie kan mij eens updaten over wat er gaande is deze wereld?

Even een korte samenvatting van de afgelopen maand (geschreven vanuit Raad. perspectief)

We beginnen halverwege mei met de situatie dat drie stammen strijden voor een plekje bij de eindstrijd, dit zijn Hide!, .Lick en Raad. Alle drie de stammen zijn ongeveer van gelijke grootte.
CtnjFXX.png

Op deze kaart wordt Raad weergeven in wit, Hide! in roze en .Lick in groen. Wat goed te zien is, is dat Hide vrijwel geen savezone heeft, en ingesloten zit tussen andere stammen. Aan de westkant heeft de stam een groot front met Raad.

Wat er in de weken na dit kaartje volgde was een complete instorting van Hide!. Deze stam bestond voornamelijk uit spelers die geen toekomstvisie hadden, en internen belangrijker vonden dan de toekomst van de stam. Enkele spelers werden eind mei snel weggespeeld (Critler, The monster is inside me, niels015, dasookwat, moeysiano). Zo viel de stam Hide binnen enkele weken compleet uit elkaar, en kwamen Lick en Raad sneller dan verwacht tegen elkaar aan te liggen.

Ondertussen groeide in het noorden en midden van de wereld de stammen ~XB~ en Force rustig verder. Force (vooral) in de vorm van barbarendorpen, en ~XB~ viel wat kleinere stammen lastig. Force deed een fusie met een enkele stam (onder andere de kleine core stam ~kh~), en versterkte zijn positie met enkele recruits.

Hiermee komen we tot het volgende kaartje dat ik zojuist heb gemaakt met als toevoeging op de vorige de stammen Force (oranje) en ~XB~ (blauw)

usLgdSA.png

Momenteel wordt er door Raad en Lick op verschillende fronten gestreden, en binnenkort zal de echte strijd losbarsten tussen deze twee stammen.
 

DeletedUser20001

Guest
Leuk dit. Mag vaker zoiets. Lees is graag. Tijd kan dit ook mooi schrijven zulke stukjes.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik zou graag de mening eens willen horen van 'neutrale' spelers of de nieuwe recruits van .Lick de juiste stap is voor deze stam.
 

DeletedUser73657

Guest
Nick is een beetje een raar ventje, kzou je tijd er niet aan verdoen :D
 

DeletedUser73657

Guest
Dat valt ook wel mee. Maar het is wel bekend dat rechtenstudenten wat anders gedragen dan de rest :eek:

Toen je een aanval op crodie deed waren het mijn co & ik die daar vv deden trouwens ;) Na je hele haatparade over raad via pm is het nogal hyprocriet om later te proberen raad binnen te komen nadat je stammetje viel :)
 

DeletedUser75017

Guest
Leuk, stond zelf toen ook onder vv.

Die pms waren niet van mij.

Dus leuk om iemand hypocriet te noemen en leugens te verspreiden. Zegt wel weer wat over jouw:rolleyes:
 
Bovenaan