P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser

Guest
Top, dan geef ik als tip zowel Kenneth, Jorrit en Daan een stam te gaan oprichten. Dan kun je met elkaar de gevoelens delen hoe het voelt om je (ex)stamgenoten(die hier niks mee te maken hebben of willen hebben) te benadelen.
 

DeletedUser

Guest
Alle 3 houden ze van dubbelloggen om zo hun ex stamgenoten te naaien.
 
Reactiescore
2.178
Ja echt wel, niet vergeten dat Jorrit niet degene was die dubbellogde :rolleyes: Hij hielp iemand anders om dat te doen en die zit nog steeds in Ship. Ik eis dus dat hij ook in die stam komt!
 

DeletedUser

Guest
Altijd leuk als iedereen wat roept maar zonder enig echt bewijs dat Tom hier iets mee te maken heeft.

Typisch een wereld voor noobs alles valt te proberen op deze debiele wereld.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ben je welkom Jorrit. Kenneth legt jou precies uit hoe je nu verder moet dubbelloggen.
 

DeletedUser

Guest
Daan blijft volhouden wat is het een held.
Hij verdient echt een award als langstzittende actieve noob van Casual:eek:
 

DeletedUser71298

Guest
He ik heb precies wat gemist met hier paar maand niet te komen.
Trieste actie, jammer dat iemand zo de naam SHIP besmeurt.

Overigens moet tw dringend leren dat 50% aftrek geen straf maar een beloning is (#ripdraakje)



Remco = stabbende runner confirmed.
Hahahaha zegt degene die niet eens zijn eigen account overeind kan houden en daarna gaat huilen om vv xD
Ga maar weer terug onder je steen want iedereen weet ondertussen wel hoe jij bent ;)
Je mag me een stabbende runner noemen als dat jou gelukkig maakt. SHIP heeft zichzelf gestabt door mensen zoals jij een stem te geven en hoe kan ik een runner zijn als ik niet eens incs kreeg op moment van overstap?

Mijn acc is indertijd kapot geknald omdat jullie een hacker 1000 gratis edels gingen geven als 'straf'. Is niet veel te beginnen tegen een random iemand die opeens 1000 edelclears kan sturen

Ja, dat zal de reden zijn xD

Gaat over een NAP ofzo die 4 weken duurt. Met heel de banwave (TheCav - Benjaminooo - Oracleone) is natuurlijk veroorzaakt door een speler uit ship. Dus Benja die na de banwave compleet is weggespeeld wilden ze 100% dorpen terug. Daar konden een aantal Ship spelers niet mee eens zijn, dus heeft de leiding van Ship een aantal voorstellen gedaan, maar afgewezen door dictator OracleOne. Dus de NAP is toen niet doorgegaan, maar een aantal leden wilde toch een NAP.


Verder weet ik er ook niks over, ik ben gelukkig gestopt voor deze ellende allemaal begon:cool:
Dit bewijst maar weer dat jij eerst roept en daarna denkt.
Wij hebben nooit 100% van de dorpen teruggeëist.
Wij wouden c63 terug op benjaminooo, c64 mochten jullie houden.
Wij wouden C88/C98 terug op Oracle, c89 mochten jullie houden.
Je hoeft jezelf namelijk ook niet wijs te maken dat jullie 1 dorp hadden kunnen veroveren van deze 2 accounts zonder ban ;)

Altijd leuk als iedereen wat roept maar zonder enig echt bewijs dat Tom hier iets mee te maken heeft.

Typisch een wereld voor noobs alles valt te proberen op deze debiele wereld.
Dus dat Tom zijn IP matched met de IP's waarmee de overtreding is gemaakt is geen bewijs?
Je bent zelf degene die dingen blijft roepen zonder enig verstand van zaken.


En weer eens aantonen hoe "hoog" het niveau is aan de vijandelijke kant:
dd1e8f1c11.png

ed83568f12.png

9a81be6d94.png

9f3447957d.png


Alle rechten om "kata-noob" te roepen zijn bij deze ontnomen van Zero
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha zegt degene die niet eens zijn eigen account overeind kan houden en daarna gaat huilen om vv xD
Ga maar weer terug onder je steen want iedereen weet ondertussen wel hoe jij bent ;)
Je mag me een stabbende runner noemen als dat jou gelukkig maakt. SHIP heeft zichzelf gestabt door mensen zoals jij een stem te geven en hoe kan ik een runner zijn als ik niet eens incs kreeg op moment van overstap?

En Laurens heeft nooit gerund, hij was meende ik op/ging op vakantie. Verdraag toch eens wat meer van je ex stamgenoten dan kraam je deze onzin niet uit.

Je hoeft jezelf namelijk ook niet wijs te maken dat jullie 1 dorp hadden kunnen veroveren van deze 2 accounts zonder ban ;)

Moet ik nu in me handen klappen? Benja had er na zekere tijd ook wel aangegaan had alleen wat langer geduurd dan op dit moment. :D

Dus dat Tom zijn IP matched met de IP's waarmee de overtreding is gemaakt is geen bewijs?
Je bent zelf degene die dingen blijft roepen zonder enig verstand van zaken.


En weer eens aantonen hoe "hoog" het niveau is aan de vijandelijke kant:

Ouch, heeft Tom het toch gedaan.
Boeit mij echt niet of hij het nu wel of niet gedaan is, deze wereld bestaat toch al tijden uit stabbers/hackers/smeerlappen. Die het verzieken voor de echte SHIP speler en P. speler.

En katagebruik daar doet P. ook aan mee, dus waar zeik je überhaupt over.

Offtopic
Al heb je ook een stel hypocrieten als een Kenneth.
Hetzelfde uitvoeren in Ship en dan nu bij de vijand zitten, dus wat is jullie probleem? Hij naait hier keihard de goede Ship spelers die er wel met een goed hart spelen laat ik er zo maar eens wat opnoemen: Bjorn(geen idee waar die speelt dit moment), (Peter|Zibi), (Rutger|ToInfintyForSerenity) enz.
We kunnen enkel zeggen dat hij een achterbakse noob die net zoveel voor Ship heeft gedaan als ik. Niks dus!!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hahahaha zegt degene die niet eens zijn eigen account overeind kan houden en daarna gaat huilen om vv xD
Ga maar weer terug onder je steen want iedereen weet ondertussen wel hoe jij bent ;)
Je mag me een stabbende runner noemen als dat jou gelukkig maakt. SHIP heeft zichzelf gestabt door mensen zoals jij een stem te geven en hoe kan ik een runner zijn als ik niet eens incs kreeg op moment van overstap?

Mocht je ooit wat begaan geweest zijn met je stam en niet met je eigen ego dan had je geweten dat Laurens een van de oprichters was en dus is stem geven niet de juiste woordkeuze. Met je gemakkelijke rim ligging en je later toetreden van de wereld heb je niets meegemaakt van de 'grote' strijd en gepruts het was om je account op te bouwen in het eerste jaar toen de accounts nog niet in de miljoenen zaten. Mensen gaan nu eenmaal op vakantie, die vakantie plannen waren al van in april geweten in de stam en dus zou jij dat ook moeten weten dat het geen runnen was. Het was maanden voor de incs al meermaals opgeworpen. Maar aangezien je post alsof je de waarheid spreekt kan ik weer niet anders concluderen dan dat je nooit bent bezig geweest met de stam. Was je toen al enkel met de P. spelers aan het communiceren?

En als we het geen runner mogen noemen dan is verrader het juiste woord, heb je die liever. Beetje de vijand joinen omdat je je gelijk in een discussie niet krijgt. Ga je in de winkel op nog op de vloer liggen krijsen als de mama geen plopkoeken in de winkelkar gooit?
 

DeletedUser71298

Guest
Mocht je ooit wat begaan geweest zijn met je stam en niet met je eigen ego dan had je geweten dat Laurens een van de oprichters was en dus is stem geven niet de juiste woordkeuze. Met je gemakkelijke rim ligging en je later toetreden van de wereld heb je niets meegemaakt van de 'grote' strijd en gepruts het was om je account op te bouwen in het eerste jaar toen de accounts nog niet in de miljoenen zaten. Mensen gaan nu eenmaal op vakantie, die vakantie plannen waren al van in april geweten in de stam en dus zou jij dat ook moeten weten dat het geen runnen was. Het was maanden voor de incs al meermaals opgeworpen. Maar aangezien je post alsof je de waarheid spreekt kan ik weer niet anders concluderen dan dat je nooit bent bezig geweest met de stam. Was je toen al enkel met de P. spelers aan het communiceren?

En als we het geen runner mogen noemen dan is verrader het juiste woord, heb je die liever. Beetje de vijand joinen omdat je je gelijk in een discussie niet krijgt. Ga je in de winkel op nog op de vloer liggen krijsen als de mama geen plopkoeken in de winkelkar gooit?
Zwaar, daarom deed ik ook zijn vv zeker:rolleyes:
Als er nou eens daadwerkelijk een discussie was zoals jij steeds beweert dan was het anders geweest.
Denk dat jij beter eens een heel stuk terug moet gaan zoeken in de chat wat er nou werkelijk gebeurd is want je hebt schijnbaar geen idee meer.
En dat terwijl jij de voornaamste reden van mijn vertrek bent geweest :x
 
Reactiescore
2.178
Offtopic
Al heb je ook een stel hypocrieten als een Kenneth.
Hetzelfde uitvoeren in Ship en dan nu bij de vijand zitten, dus wat is jullie probleem? Hij naait hier keihard de goede Ship spelers die er wel met een goed hart spelen laat ik er zo maar eens wat opnoemen: Bjorn(geen idee waar die speelt dit moment), (Peter|Zibi), (Rutger|ToInfintyForSerenity) enz.
We kunnen enkel zeggen dat hij een achterbakse noob die net zoveel voor Ship heeft gedaan als ik. Niks dus!!

Dat ik hen ook genaaid heb, dat klopt en ik heb ook spijt van die actie. Dat ik niks gedaan heb in Ship, lol. Dat is een spreukje wat je je eigen wil laten geloven.

Voor de rest probeer je hier heel erg te doen alsof je veel om fair play geeft maar tegelijkertijd boeit het je niet of Tom het was of niet. Hoe tegenstrijdig wil je zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zwaar, daarom deed ik ook zijn vv zeker:rolleyes:
Als er nou eens daadwerkelijk een discussie was zoals jij steeds beweert dan was het anders geweest.
Denk dat jij beter eens een heel stuk terug moet gaan zoeken in de chat wat er nou werkelijk gebeurd is want je hebt schijnbaar geen idee meer.
En dat terwijl jij de voornaamste reden van mijn vertrek bent geweest :x

Wat ik me herinner:

Het feit dat jij steeds meer bezig was over hoe super je gedeft had terwijl je keihard gestackt stond door SHIP. Toen Tuam onder vuur kwam liggen, en die deff bij jou stond en niet terug mocht had dat account het lastig. Jij hebt daar vv gedaan, en op een gegeven moment heb je daar iets gedaan waar zowat de hele chat niet zo gediend mee was. Wat dat precies was weet ik niet precies, maar volgens mij heb je in onze chille chat Bram (die toen op Tuam zat) zitten uitschelden op een manier die de chatsfeer grondig verneukte. We hebben je daarop terecht gewezen en je hield niet van terechtgewezen worden dus ipv akkoord te gaan begon je weer over je goede deffen, en het verschil met Tuam, niet willen inzien dat het 2 verschillende situaties waren.

Verder stoorde je je aan mijn ego of zoiets, ik meen me reacties van jou te herinneren over pluimen in mijn gat ;) Een zeer grappige want je was zelf geen haar beter in de chat, Remco de onfeilbare deffer, maar je hebt geen moment ongestackt gestaan. Je hebt zitten credits claimen die voor een relatief aandeel aan de hele stam toebehoorden, ik kan me geen posts herinneren waar je naast je goede deffwerk die deff van de stam hebt vermeld, over dankbaarheid gesproken. Ikzelf daarintegen heb misschien vaker mijn grote mond opengetrokken, maar ik heb mijn zaken altijd in mijn eentje opgelost, met succes en al mijn beweringen waar gemaakt. Dus ik neem aan dat jaloezie de reden van je vertrek was?

kleine inschatting 75% juist
 
Reactiescore
60
Kan de wereld wel gebruiken heb ik de indruk. Een beetje verbroedering, emoties laten zakken en er dan weer tegen aan van beide kanten.
Alleen moeten beide kanten dan zeker geen nieuwe stabbers hebben :p
Een beetje rust in de tent kan zeker geen kwaad...

Dit bewijst maar weer dat jij eerst roept en daarna denkt.
Wij hebben nooit 100% van de dorpen teruggeëist.
Wij wouden c63 terug op benjaminooo, c64 mochten jullie houden.
Wij wouden C88/C98 terug op Oracle, c89 mochten jullie houden.
Je hoeft jezelf namelijk ook niet wijs te maken dat jullie 1 dorp hadden kunnen veroveren van deze 2 accounts zonder ban ;)

Klopt, jullie hebben niet 100% terug geëist, maar toch zeker 90% en dat was simpelweg niet terecht.
Benja hebben we gewoon gesloopt, met jou eigen account heb je bewezen dat je benja niet had hoeven verliezen (en ik zeg je want ik heb de screenshots gezien waarin jij toegeeft 3 accounts te bespelen). Dat benja verloren is kan je dus aan drie partijen toewijzen:
1. de persoon die de ban veroorzaakt (die geliëerd was aan ship, in dat opzicht heb je dus gelijk dat je om een nap vraagt).
2. de stam P. die falen het account te redden.
3. jijzelf, als je geen internetverbinding delen met 3 accounts had staan was er geen ban gekomen, enkel had iemand in ship op jullie forum mee kunnen lezen.

ohja en over die laatste regel, we weten beide dat ik dorpen heb veroverd van benja met een waardeloos frontclustertje nog voor de ban.
Met een account wat 100% aan het front ligt (a la mutombo) had ik zeker een weg gevonden door benja, ook zonder ban...
 
Reactiescore
2.178
Een beetje rust in de tent kan zeker geen kwaad...



Klopt, jullie hebben niet 100% terug geëist, maar toch zeker 90% en dat was simpelweg niet terecht.
Benja hebben we gewoon gesloopt, met jou eigen account heb je bewezen dat je benja niet had hoeven verliezen (en ik zeg je want ik heb de screenshots gezien waarin jij toegeeft 3 accounts te bespelen). Dat benja verloren is kan je dus aan drie partijen toewijzen:
1. de persoon die de ban veroorzaakt (die geliëerd was aan ship, in dat opzicht heb je dus gelijk dat je om een nap vraagt).
2. de stam P. die falen het account te redden.
3. jijzelf, als je geen internetverbinding delen met 3 accounts had staan was er geen ban gekomen, enkel had iemand in ship op jullie forum mee kunnen lezen.

ohja en over die laatste regel, we weten beide dat ik dorpen heb veroverd van benja met een waardeloos frontclustertje nog voor de ban.
Met een account wat 100% aan het front ligt (a la mutombo) had ik zeker een weg gevonden door benja, ook zonder ban...

Ik wilde in begin hierop niet reageren maar wat je zegt is gewoon belachelijk. Wat je zegt heeft helemaal niks te maken met het voorstel omdat die dorpen voor de ban niet teruggevraagd werden, enkel de dorpen na de ban. Lenaco stond ook tyfus lang onder vv. Plus als Remco daar zou loggen via verbindingen delen dan was Lenaco ook geblokkeerd. Felicia speelde op benja dus je poging op goedpraten van alles is belachelijk en had dit niet verwacht van jou. Je geeft toch veel om eer? Geloof ik wel maar laat het dan ook zien en ga je niet verschuilen achter dingen die idioten zoals Koen staan te schreeuwen.

Kortom die dorpen na de ban zijn onverdiend en onterecht verovert en groot gedeelte van Ship liet zijn ware kleuren zien toen ze moesten kiezen tussen fair play of de makkelijke weg.
 
Bovenaan