Top/Flop stammen

DeletedUser77710

Guest
Niemand had ook een cluster. Ik weet ng de massa op farmer. Gwn allemaal edels sturen. Op elk dorp. Don't give a f*ck of er 12 edels op 1 dorp liepen.
 

DeletedUser7072

Guest
Maar ze hebben wel een paar accounts van die penguins gesloopt. Hun aanvallen waren zo'n warboel dat ze succesvol waren.
 

DeletedUser79591

Guest
Tja probeer 12 edels maar te snipen :D
Soms werkt een boel ongeregeld nog het best
 
Reactiescore
3.540
Maar ze hebben wel een paar accounts van die penguins gesloopt. Hun aanvallen waren zo'n warboel dat ze succesvol waren.

En die clusters van ze, persoonlijke clusters bestonden niet, was echt geweldig om te zien, iedereen lag overal en nergens dwars door elkaar heen, 10 verschillende accounts door elkaar gemixt

Tja probeer 12 edels maar te snipen :D
Soms werkt een boel ongeregeld nog het best

Vooredelen recappen, 12 edels dood :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
En die clusters van ze, persoonlijke clusters bestonden niet, was echt geweldig om te zien, iedereen lag overal en nergens dwars door elkaar heen, 10 verschillende accounts door elkaar gemixt

Voordeel daarvan is dat iedereen aan het front lag en ze dus extreem veel edels ter beschikking halen. Minder goudmunten nodig voor evenveel edeltjes.
 

DeletedUser77710

Guest
Kleine oorlog aan de gang tussen Error. en Dejavu. Benieuwd wat er van komt.
 

Deleted User - 697374

Guest
Tja niemand had kunnen voorspellen dat wcts het zo erg zou verpesten.
 

DeletedUser71468

Guest
Error werd al snel opgeruimd. Smoking mirrors en sokaa joinden Dante die voorlopig redelijk in de rim ligt.
Aan de stats te zien heeft Deja al wat aanvallen verstuurd op Dante dus kan daar nog wel eens heftig worden.
 

DeletedUser67275

Guest
Oorlogsverklaring op het AF met een leuk deftig topic er rond bedoelde ik ofc.
Die propagande op t AF hoeft van mij niet per se. Vaak ‘wint’ degene met de grootste bek in combinatie met kwantiteit. Lekker uitvechten in het spel is het beste vind ik. Maar als iemand toch een AF post moet maken, zou ik even Martijn een berichtje sturen als ik jou was :)
 
Reactiescore
2.506
Die propagande op t AF hoeft van mij niet per se. Vaak ‘wint’ degene met de grootste bek in combinatie met kwantiteit. Lekker uitvechten in het spel is het beste vind ik. Maar als iemand toch een AF post moet maken, zou ik even Martijn een berichtje sturen als ik jou was :)

De laatste werelden is dit ook vaak andersom -> w55 of w58
 
Bovenaan