Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser7072

Guest
@SC Beast. ik zie dat het topic over de stab van martijn is gesloten en de speer van de stommeling niet. Lijkt me onrechtvaardig als die dude gewoon duidelijke redenen had en er een vervolg aan kan zitten

Past gewoon in het topic over het zwaard. 3 topics over hetzelfde onderwerp is gewoon overdreven, los van de spam die je in alle 3 de topics had.
 

DeletedUser79481

Guest
Zolang je erover begint blijven mensen doorgaan.
Tis gisteravond allang te ver gegaan voor mij taste (en ja dat komt van mij dus iedereen met een gezond geweten zou allang zijn mondje moeten houden )
Ach een gezond geweten is overrated
 

DeletedUser7072

Guest
Zolang je erover begint blijven mensen doorgaan.
Tis gisteravond allang te ver gegaan voor mij taste (en ja dat komt van mij dus iedereen met een gezond geweten zou allang zijn mondje moeten houden )

Nah niemand is nog zo ver gegaan als jij gaat met je doodsverwensingen en weet ik het wat allemaal :p

Ik stel wel voor te stoppen met de persoonlijke haat naar Martijn. Dit verdient hij ook niet. Hij had tenminste t lef het te doen. Als wij t ook doen mogen we commentaar hebben

Is ook een kwestie van hoe Martijn ermee om gaat. Ik kan zelf net zo slecht zingen dus daar gaat het ook niet om. Als je ipv boos te worden gewoon op de grappen ingaat met opmerkingen als 'Concert is komende vrijdag, wel op tijd reserveren' of 'Ja ik weet nu wel dat ik goed kan zingen, maar laten we nu even overgaan op de stab van xyz' dan zou het ook snel genoeg voorbij zijn. Grootste reden waarom mensen gepest worden in het algemeen is omdat ze er niet op reageren met gevatte opmerkingen, en dan ruiken anderen bloed en escaleert het pesten. Als je identiteit niet op je zangvermogen gebaseerd is(zoals bij mislukte holland's got talent kandidaten) zou het je ook niks hoeven boeien als anderen daar opmerkingen over maken.
 
Reactiescore
508
Eeeeennnnnnn rip activiteit
goed gedaan! Sterk sterk, zo hou je inderdaad een community levende..
 

DeletedUser69389

Guest
Nah niemand is nog zo ver gegaan als jij gaat met je doodsverwensingen en weet ik het wat allemaal :p



Is ook een kwestie van hoe Martijn ermee om gaat. Ik kan zelf net zo slecht zingen dus daar gaat het ook niet om. Als je ipv boos te worden gewoon op de grappen ingaat met opmerkingen als 'Concert is komende vrijdag, wel op tijd reserveren' of 'Ja ik weet nu wel dat ik goed kan zingen, maar laten we nu even overgaan op de stab van xyz' dan zou het ook snel genoeg voorbij zijn. Grootste reden waarom mensen gepest worden in het algemeen is omdat ze er niet op reageren met gevatte opmerkingen, en dan ruiken anderen bloed en escaleert het pesten. Als je identiteit niet op je zangvermogen gebaseerd is(zoals bij mislukte holland's got talent kandidaten) zou het je ook niks hoeven boeien als anderen daar opmerkingen over maken.
Het is meer dat ik mij niet ga verlagen tot het niveau van de mensen die hier posten, omdat dat het algemeen forum alleen maar meer zou besmeuren. Het is veelzeggend dat jullie op deze manier een punt proberen te maken i.p.v. met fatsoen en inhoudelijk. Meer woorden maak ik niet vuil aan jullie soort. Ach één voordeel. Het ruimt je skype flink op. ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Nah niemand is nog zo ver gegaan als jij gaat met je doodsverwensingen en weet ik het wat allemaal :p

Mijn acties zijn meer schokkend misschien, maar met 30 man 1 persoon lastigvallen die gewoon op zijn manier probeert te helpen...
Niet mijn smaak persoonlijk, ik ben liever direct dat ze van mijn part dood kunnen vallen dan dat ik alle chats bijlangs ga en zeg: Kom laten we Martijn publiekelijk vernederen en op YT knallen.
 

DeletedUser7072

Guest
Ok ga mij dan maar massaal pesten mensen :p

Kunnen we de activiteit vandaag ook weer boosten.
 

DeletedUser78972

Guest
Tja Martijn heeft wat ik tot nu Heb gelezen op het AF veel problemen/misstanden/stabs aangekaart in het verleden op zijn manier waar soms niet iedereen vrolijk van werd maar wat wel realiteit was, nu heeft hij zelf een fout begaan en wordt daar terecht op afgerekend.
Dat iedereen eenmalig daar wat van zegt is prima maar het hoeft idd niet over te gaan op pesterijtjes IG en op het AF en zielig iets plaatsen op YT.
Zulke grappig bedoelde opnames kan je best beluisteren en er om lachen onder elkaar maar het hoeft niet geexposed te worden dat is gewoon triest, dat is het zelfde als een naaktfoto ontvangen en er verder niks mee doen.
Als je dat wel doet ben je gewoon een laffe hond en verdien je tikken of in dit geval nukes:p
Nu weet ik dat er weinig mensen hun nuke zullen offeren om op de YTplaatser te gooien maar als je in de toekomst nog met Martijn wilt lachen of uitlachen, laten we dan ook hem dit vergeven.
Bijna niemand hier is perfect, ik ook niet.
Ook is het idd belangrijk hoe Martijn hier verder nog op in gaat.
Stormt die na al die sneeuwballen op zijn raam naar buiten om er vervolgens nog een paar op ze bakkes te krijgen of blijft die lekker binnen zitten tot dat de sneeuw gesmolten is en de 'kwajongens' weg zijn?
 

DeletedUser77710

Guest
Als het ene topic na het andere wordt gesloten, heb je niets aan deze activiteit. De afgelopen 20 werelden werd er maar gezaagd en gezaagd of de activiteit terug kon. Is ze er nu en wordt alles gesloten. Verwijder reacties die totaal niet kunnen...

En wat heeft deze wereld te maken met stabbeschuldigingen. Ik had een BG met een speler en deze is geëindigd op 19/06. Edel hem vandaag word ik dikste backstabber genoemd terwijl zijn stamgenoot mij in de NB blitzte tijdens de BG. :p
 
Reactiescore
3.540
Als het ene topic na het andere wordt gesloten, heb je niets aan deze activiteit. De afgelopen 20 werelden werd er maar gezaagd en gezaagd of de activiteit terug kon. Is ze er nu en wordt alles gesloten. Verwijder reacties die totaal niet kunnen...

En wat heeft deze wereld te maken met stabbeschuldigingen. Ik had een BG met een speler en deze is geëindigd op 19/06. Edel hem vandaag word ik dikste backstabber genoemd terwijl zijn stamgenoot mij in de NB blitzte tijdens de BG. :p

En we hadden op 15-6 al aangekondigd dat de BG zal worden opgezegd op 19-6 dus ze hadden bijna een hele week om hier iets aan te doen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Lucas elke wereld tzelfde met jou :eek:
Beetje na 6 dagen al aanvallen terwijl ze liever 7 dagen hadden!
 

DeletedUser77710

Guest
Guys, nooit iemand aanvallen, dat is een stab! En dan krijg je dit
Schade door katapultbeschietingen: Smederij is beschadigd van level 20 naar level 16
 

DeletedUser7072

Guest
9e026fb48b8b7131bc84d9641c898759.png
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eeeeennnnnnn rip activiteit
goed gedaan! Sterk sterk, zo hou je inderdaad een community levende..

Activiteit is goed. Dat is wat we willen, omdat we zo het forum levendig houden. Daarom doen we als mods ons best met contests, discussietopics en zijn we vrij soepel met off topic gesprekken etc.

Echter, activiteit die zich focust alleen op spam, wat ten koste gaat van iemand anders, in dit geval underground, is niet wat we willen. Met een heel forum iemand zieken is niet oke, vandaar de slotjes. Mocht de discussie opnieuw hervat kunnen worden met on-topic posts, dan kunnen de topics gewoon weer open, wat ik ook al zei.

De activiteit zorg je ook zelf voor. Maak een GA lijstje binnenkort, rate een speler, discussieer welke stammen en spelers top of flop zijn, of kom met een nieuwe discussie. Maar als jij spamtopics waarin iemand belachelijk gemaakt wordt nodig hebt om een community actief te houden, dan zegt dat meer over jezelf dan over iemand anders.
 

DeletedUser23778

Guest
Activiteit is goed. Dat is wat we willen, omdat we zo het forum levendig houden. Daarom doen we als mods ons best met contests, discussietopics en zijn we vrij soepel met off topic gesprekken etc.

Echter, activiteit die zich focust alleen op spam, wat ten koste gaat van iemand anders, in dit geval underground, is niet wat we willen. Met een heel forum iemand zieken is niet oke, vandaar de slotjes. Mocht de discussie opnieuw hervat kunnen worden met on-topic posts, dan kunnen de topics gewoon weer open, wat ik ook al zei.

De activiteit zorg je ook zelf voor. Maak een GA lijstje binnenkort, rate een speler, discussieer welke stammen en spelers top of flop zijn, of kom met een nieuwe discussie. Maar als jij spamtopics waarin iemand belachelijk gemaakt wordt nodig hebt om een community actief te houden, dan zegt dat meer over jezelf dan over iemand anders.

Misschien ben ik een simpele ziel, maar wanneer iemand hypocrisie vertoont mag die persoon best op zijn plek gezet worden. Of dat nu door één of door 20 mensen is zou daarin geen verschil moeten maken. Ik vind het jammer dat er op mijn topic na enkele uren direct een slotje gezet is. In dat topic zijn namelijk geen links naar privé materiaal geplaatst.

Dus dan maar zo, tenzij je ook dit praattopic wilt sluiten? Sorry hoor.

Edit: Ik zie zojuist je verplaatsing. Dank. :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Misschien ben ik een simpele ziel, maar wanneer iemand hypocrisie vertoont mag die persoon best op zijn plek gezet worden. Of dat nu door één of door 20 mensen is zou daarin geen verschil moeten maken. Ik vind het jammer dat er op mijn topic na enkele uren direct een slotje gezet is. In dat topic zijn namelijk geen links naar privé materiaal geplaatst.

Dus dan maar zo, tenzij je ook dit praattopic wilt sluiten? Sorry hoor.

Edit: Ik zie zojuist je verplaatsing. Dank. :)

Jouw topic heb ik niet gesloten, je kunt SC daaorver evt een privebericht sturen.

Maar ik heb hem inderdaad heropend, aangezien er verder gediscussieerd kan worden nu.
 
Bovenaan