Het Zwaard Der Gerechtigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Er is niemand te zien. Dus overtreding op basis van privacyregels lijkt me niet aan de orde.

Gaat me niet om de regels van die wet, het gaat me om de normen en waarden van dit forum.

Wat SC daarmee doet dat is tussen hem en de poster, mogen wij verder niks over zeggen.

Maar de video is in ieder geval weg, net als de citaten.

Snap ik zeker, wilde daar ook geen info over. Enkel even mijn mening erover delen
 
Reactiescore
603
Het is een spamtopic geworden, als dat zo blijft dan smijt ik hem gewoon op slotje. Zeker hoe het er nu aan toe gaat, is totaal niet nodig.
 
Reactiescore
1.367
Het is een spamtopic geworden, als dat zo blijft dan smijt ik hem gewoon op slotje. Zeker hoe het er nu aan toe gaat, is totaal niet nodig.

Het topic slaat op zich ook nergens op, dus slotje is op zijn plaats.

Al is het voor de activiteit wel leuk
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er is niemand te zien. Dus overtreding op basis van privacyregels lijkt me niet aan de orde.

Op dit forum geldt dat prive informatie, inclusief foto's en beeldmateriaal, niet gedeeld mogen worden, tenzij de persoon in de foto of whatever daar toestemming voor geeft of het zelf post.
Daar kun je van alles van vinden, maar zo werkt het. Aangezien er wordt aangegeven dat het te ver gaat wordt er ingegrepen.

Een grapje is leuk, iemand dollen en een beetje zieken omdat diegene dat zelf ook vaak doet kan ik begrijpen, maar met een heel AF iemand in meerdere topics voor lul zetten is not done.

Daarom zou ik zeggen: laat het hierbij, ga lekker door met farmen, bier drinken, of whatever iedereen aan het doen was voor dit allemaal gebeurde.
 

DeletedUser78975

Guest
Het is een spamtopic geworden, als dat zo blijft dan smijt ik hem gewoon op slotje. Zeker hoe het er nu aan toe gaat, is totaal niet nodig.

Misschien een idee om al het gespam te verplaatsen naar het topic van Pim?
 

DeletedUser75339

Guest
Laat het topic nog maar staan naar analogie van het stabberstopic op 59 etc
Alleen moet de beginpost wel aangepast worden.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat shelby en mangomen hier niet gestabt hebben of zelfs maar de schijn tegen hebben.
 

DeletedUser73657

Guest
Na het niet respecteren van de nap kan act of divinity toegevoegd worden aan de stab lijst lijkt me?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan