Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser66414

Guest
Had hier iemand België - Panama 10-0 zien typen, gevolgd door (no joke), ik denk met m'n domme kop, gooien we toch een betje ertegenaan, over de 7,5 doelpunten... Je bent bedankt vriend :oops:
Straks MOET ik nog gaan PP farmen...
 
Reactiescore
3.576
Had hier iemand België - Panama 10-0 zien typen, gevolgd door (no joke), ik denk met m'n domme kop, gooien we toch een betje ertegenaan, over de 7,5 doelpunten... Je bent bedankt vriend :oops:
Straks MOET ik nog gaan PP farmen...

Sorry :D
 

DeletedUser76178

Guest
Is het tegenwoordig normaal om mensen volledig met kata kappot te spelen? Zit gewoon wat PP te farmen en de vent brengt mijn boerderij en marktplaats naar 3.... Kende nog een tijd dat spelers niet zo laag hoefden te zakken. Vind Sick Minds wel een beetje zillig eigenlijk, zelfs al doet die het bij iemand die alleen pp aan het farmen is.

Nu zie je hoeveel mensen belang hechten aan ge "Zillige" post

Er was eens een tijd dat mensen de inc namen hoe ze waren , nu ziet een kerel met amper troepen die BW opzet een katta komen.
En gaat die lopen janken dit soort zaken op het AF te zetten , was zelfs je eerste reactie .

Maybe 2x nadenken wie de "zillige" is in dit verhaal.
 
Reactiescore
508
tegen Tunesië zullen ze wel stunten.
pronostiekje ertegenaan gooien: geen tegengoals en geen overdreven winst. 2-0 lijkt me haalbaar. Zelfde verloop als tegen Panama, geen goals in 1ste helft. tweede helt 1x Lukaku en 1x chadli

broer, zet dit in bij je betje en je wordt stinkend rijk
 

DeletedUser66414

Guest
tegen Tunesië zullen ze wel stunten.
pronostiekje ertegenaan gooien: geen tegengoals en geen overdreven winst. 2-0 lijkt me haalbaar. Zelfde verloop als tegen Panama, geen goals in 1ste helft. tweede helt 1x Lukaku en 1x chadli

broer, zet dit in bij je betje en je wordt stinkend rijk

Hmmmm... Ik gok eerder op ene 2-1 en een goal van tunesie in de eerste helft? ;)
 
Reactiescore
1.049
@SC Beast. ik zie dat het topic over de stab van martijn is gesloten en de speer van de stommeling niet. Lijkt me onrechtvaardig als die dude gewoon duidelijke redenen had en er een vervolg aan kan zitten
 

DeletedUser78972

Guest
Idd wil je een dood forum als 59 ofso
Gewoon open laten die boel, noobs
 

DeletedUser61134

Guest
Ik stel wel voor te stoppen met de persoonlijke haat naar Martijn. Dit verdient hij ook niet. Hij had tenminste t lef het te doen. Als wij t ook doen mogen we commentaar hebben

Zolang je erover begint blijven mensen doorgaan.
Tis gisteravond allang te ver gegaan voor mij taste (en ja dat komt van mij dus iedereen met een gezond geweten zou allang zijn mondje moeten houden )
 
Bovenaan