P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
376
Zegt al genoeg over wat voor persoon jij bent.
En je zuigt btw in speeden xx
ik stop altijd na een kwartiertje :'(
Saaie boel daar altijd :eek:

En over dat eerste stukje: ik wou even het tegendeel bewijzen, zeg niet dat ik het doe he ;)


E: dat korja die post zelfs nog liket ook, whahahahahah, you've made my day once again
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
205
Wanneer er zoiets gebeurd als wat nu gebeurd is kunnen wij, als vijandige stam, nooit weten of dit bekend is bij de gehele stam of dat het een eenmansactie is.
Logischerwijze geef je de schuld aan de stam, daar word immers de fout (hoe je het wilt noemen) gemaakt en het is dan aan de betreffende stam om aan te tonen wie het gedaan heeft en wie er van wisten.
Enige wat wij kunnen doen is bewijzen blijven verzamelen en deze doorsturen.
Daarnaast is en blijft casual een wereld met een flinke geschiedenis.
Ondertussen heb ik al met meerdere Ship-spelers gesproken en ben ondertussen ook van mening dat deze situatie is gecreëerd door 1 persoon (of meerdere maar dan buiten de ship-cirkel).
Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aanbieden naar Ship voor de beschuldiging naar Ship als stam.
Het was niet netjes van mij om gelijk heel ship te beschuldigen maar als je in mijn schoenen staat is het misschien wat beter te begrijpen.
Draai het namelijk maar eens om.
Ik denk dat jullie dat ook zouden zeggen P dit en P dat.


Volgens mij weten wij allebei dat bovenstaande rechtstreeks uit je duim is gezogen.
Zo niet, zie ik graag de gesprekken tegemoet tussen de huidige spelers en de zogenaamde nieuwe co, wat ik ondertussen ook al aan Tom heb gevraagd maar gek genoeg nog steeds niet heb ontvangen.
Valt ook niet mee want we weten allebei dat die gesprekken niet bestaan


Opzettelijk accounts laten bannen telt ,zover ik weet, vele malen zwaarder dan een gewone ban.
Oracle en benja 1ste ban had eigenlijk 0% moeten zijn maar met Fam als mod maken feiten niks uit, die gelooft toch alleen der eigen verhaal en kan beter een nieuwe baan zoeken.


Tja, als je de billen brand kun je op blaren zitten.
In dit geval bb's laten rapen door andere

Ik ben het met je eens dat ik die gesprekken ook wel wil zien met die speler. Maar anderzijds, claim jij ook van alles waar ik nul bewijs van gezien heb. Net als support etc. Hoe weet jij bijvoorbeeld zo zeker dat Tom hierachter zit. Hebben jullie de gesprekken nog met desbetreffende speler etc. Dat Fam een kant van het verhaal hoort en gelijk 100% straf uitdeelt zonder dingen zeker te weten, slaat nergens op. Maar dat dat soort beslissingen door haar gemaakt worden verbaast toch niemand meer.
 

DeletedUser71298

Guest
Maar anderzijds, claim jij ook van alles waar ik nul bewijs van gezien heb. Net als support etc. Hoe weet jij bijvoorbeeld zo zeker dat Tom hierachter zit. Hebben jullie de gesprekken nog met desbetreffende speler etc. .
Alle gesprekken die wij gevoerd hebben, met en zonder verwijderde berichten, zijn doorgestuurd naar viking.
Zo ook foto's waarin betreffende spelers zich verspreken en screenshots die we snel konden maken voor het stukje tekst verwijderd werd.
Om eens een voorbeeld te noemen: Tom spreekt met iemand van ons over de ban, in dat gesprek zegt hij nooit van een Marco of Jeroen gehoord te hebben.
Een paar dagen later spreekt hij met mij en ik vraag hem wie allemaal toegang hebben tot het account.
Gek genoeg staat er ineens een Marco in het lijstje en zou deze Marco al een aantal weken spelen op Cavalry.

Dit is 1 van de vele voorbeelden die ik kan opnoemen maar als je echt een goed beeld wilt hebben dan kun je het beste even contact opnemen met je leiding.
Die hebben namelijk nog veel meer bewijsstukken aangezien wij bijvoorbeeld alleen weten wat de support van onze kant zegt.
Wij moeten het daarom ook vooral hebben van wat ons verteld word,in ruil voor de info die wij geven, en daar is blijkbaar uitgebleken dat Tom de schuldige is.
 

DeletedUser29801

Guest
Die hebben namelijk nog veel meer bewijsstukken aangezien wij bijvoorbeeld alleen weten wat de support van onze kant zegt
Sinds wanneer geeft support info door aan spelers op een wereld?
Sinds wanneer wordt er info gedeeld met een derde?
Ik geloofd niet dat jullie die info kregen maar als je het hier zwart op wit schrijft moet het wel zo zijn.
 

DeletedUser71298

Guest
Sinds wanneer geeft support info door aan spelers op een wereld?
Sinds wanneer wordt er info gedeeld met een derde?
Ik geloofd niet dat jullie die info kregen maar als je het hier zwart op wit schrijft moet het wel zo zijn.
Lees die zin nog een paar keer en je hebt je antwoord op beide vragen
 

DeletedUser65921

Guest
He ik heb precies wat gemist met hier paar maand niet te komen.
Trieste actie, jammer dat iemand zo de naam SHIP besmeurt.

Overigens moet tw dringend leren dat 50% aftrek geen straf maar een beloning is (#ripdraakje)

Dus killerned en TTT I die overstappen van Pack naar Zero is geen stab voor Pack?
Dat ik een soort gelijk iets heb gedaan en "het daarom niet mag afkeuren" betekend nog niet dat het geen stab was voor Pack.
Zo zijn er ook wel meerdere voorbeelden te noemen maar ik denk dat je de boodschap begrijpt.

Remco = stabbende runner confirmed.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
50% aftrekt van een account met 2.000 dorpen betekent 1.000 vrije edels, je dorpen die je verliest zijn verspreid over je cluster wat je ligging uiteindelijk niet verwakt. Je kan dus kiezen om die barbs te laten liggen en met 1.000 edels te gaan fronten.


Op een wereld zoals straf je de buren van de vijandige stam door een 50% aftrek door te voeren. Vrij obvious maarja ... :p
 

DeletedUser

Guest
Dit moet je me toch uitleggen Dragon....
Edeltjes Fam;)

En verder is het gewoon een zielige wereld met veel zielige spelers maar gelukkig ben ik gestopt.
Dubbelloggen op 2 accounts binnen SHIP, omdat je zin niet kon krijgen. *kuch* *kuch*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Dit moet je me toch uitleggen Dragon....

Mijn acc is indertijd kapot geknald omdat jullie een hacker 1000 gratis edels gingen geven als 'straf'. Is niet veel te beginnen tegen een random iemand die opeens 1000 edelclears kan sturen.

Dus 50% aftrek is gewoon een beloning en moet dringend uit die straffenboom gehaald worden. Heb ik ook aan duckje en Poo. zo gezegd toen ik stopte als mod maar is jammer genoeg nooit wat mee gedaan blijkbaar.

Trouwens wel mooi om te zien dat dragonfriend in FAIR zit, ik weet niet alles wat het initiatief maar de beschrijving staat mij aan :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn acc is indertijd kapot geknald omdat jullie een hacker 1000 gratis edels gingen geven als 'straf'. Is niet veel te beginnen tegen een random iemand die opeens 1000 edelclears kan sturen.

Dus 50% aftrek is gewoon een beloning en moet dringend uit die straffenboom gehaald worden. Heb ik ook aan duckje en Poo. zo gezegd toen ik stopte als mod maar is jammer genoeg nooit wat mee gedaan blijkbaar.

Trouwens wel mooi om te zien dat dragonfriend in FAIR zit, ik weet niet alles wat het initiatief maar de beschrijving staat mij aan :)

Gaat over een NAP ofzo die 4 weken duurt. Met heel de banwave (TheCav - Benjaminooo - Oracleone) is natuurlijk veroorzaakt door een speler uit ship. Dus Benja die na de banwave compleet is weggespeeld wilden ze 100% dorpen terug. Daar konden een aantal Ship spelers niet mee eens zijn, dus heeft de leiding van Ship een aantal voorstellen gedaan, maar afgewezen door dictator OracleOne. Dus de NAP is toen niet doorgegaan, maar een aantal leden wilde toch een NAP.

Verder weet ik er ook niks over, ik ben gelukkig gestopt voor deze ellende allemaal begon:cool:
 

DeletedUser72496

Guest
Geen 4 weken wel een NAP tot 15 augustus tussen de stam Fair en P.
 

DeletedUser65921

Guest
Kan de wereld wel gebruiken heb ik de indruk. Een beetje verbroedering, emoties laten zakken en er dan weer tegen aan van beide kanten.
Alleen moeten beide kanten dan zeker geen nieuwe stabbers hebben :p
 

DeletedUser72496

Guest
En gigantadorp aka Meneer Fair heeft ban gekregen (50% aftrek)
 
Bovenaan