De Jacht der Goden

Reactiescore
331
Les die je uit deze wereld kunt halen: Werelden zijn te klein voor 3 stammen.

Vanaf het begin volop stammenfusies, Fenix - War, Opinio/LW/Beats.. Toen van Lost en Hunt leden weg en GOD werd gecreëerd. Er ontstond na verloop van tijd een 1v1v1 maar dat was in no-time weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Altijd wel jammer. Ik wil eens die grotere werelden zien waar meerdere stammen ook echt de kans hebben. Hopelijk doen ze nog eens een strenge ledenlimiet of zorgen ze ervoor dat de werelden groter worden (meer bb's / leukere beloning bij spelers inviten / werelden iets uitrekken dmv grotere afstanden en meer bb's ertussen leggen etc). Make tw great again :eek:

Werelden kunnen werken met 3 stammen,maar niet als de vorige 2 stammen gericht waren naar elkaar toe. Toen GOD ontstond was Hunt naar Lost gericht en omgekeerd. Toen was het op 1v1 gericht, GOD heeft het nooit naar 1v1v1 kunnen krijgen door clusters etc.

Werelden zullen nooit terug groter worden, teveel hebben afgehaakt door de PP abuse enzo. Sadness..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Werelden kunnen werken met 3 stammen,maar niet als de vorige 2 stammen gericht waren naar elkaar toe. Toen GOD ontstond was Hunt naar Lost gericht en omgekeerd. Toen was het op 1v1 gericht, GOD heeft het nooit naar 1v1v1 kunnen krijgen door clusters etc.

Werelden zullen nooit terug groter worden, teveel hebben afgehaakt door de PP abuse enzo. Sadness..

Dat is eigenlijk ook het hele punt. Doordat werelden vrij klein zijn zie je gewoon vrijwel altijd een stam met de mindere ligging en krijgt dan ook vaak van beide stammen de hardste klappen. Als werelden groter zijn worden offensieven ook echt verdeeld en valt elke stam ook twee stammen tegelijk aan. In deze wereld zag je het volgens mij amper terug. Het front GOD - Hunt was heel klein en er werd weinig verricht.

Gevolg: De 1v1v1 wordt snel 1v1.
 
Reactiescore
207
Vond het ook jammer van de RIM stammen.
Als deze niet bij de "grotere partijen" waren gegaan maar slim een BG aannamen ofzo hadden die nog mooie kansen kunnen hebben.
 
Reactiescore
207
DGM qua spelers mss niet maar de ligging was wel goed.
Heb het eerder over west en dust als die twee mooi samengewerkt hadden kon dit nog leuker geweest zijn.
 
Reactiescore
533
Gebrek aan feiten? Bij deze...

03-29 was de dag dat hij ging runnen, 28e deed hij nog een beetje moeite maar 29e was het acc al onbemand. Kijk eens naar de dorpen, je ziet afbraak aan punten dat muren idd neer werden gehaald.
c8c59470ef227b870fe70ce409383fb9.png



Maar de katas kwamen pas rond 4 april aan.

ed9b8934b6722ce59d6e63e3e9936ef2.png


Maar ja uiteraard stuurden we katas mee op boerderij de 29e he... man man volgende keer check aub de feiten, belachelijk is dit gewoon.

Wil je dat ik nog dorpen kopieer of heb ik nu zittten zoeken naar dat ene dorp dat net geen katas kreeg de 29e..
Dus het enige dat je kan zeggen is dat we nog steeds katas smijten, dit is waar. (en uitgelegd waarom, maar dit was zogezegd een uitvlucht..)

Maar zoals ik dus eerder zei, wij gooiden GEEN katas op boerderij zolang het acc bemand was.

Nieuw onderwerpje want dit lijkt me bij deze nu echt afgehandeld he?

Edit: Je haalt senor aan terwijl wij niks zeiden over het acc lolaapje? :p
En ja want dat van die nacht was niet duidelijk een mopje my bad..
Om geen eindeloze discussie te voeren stop ik er maar mee.

Ik haalde senor aan omwille van het excuus dat de focus nog op lolaap zit en dat senor pinkie de reden is dat lolaap nog doorgaat. Maar dat zal je vast niet begrijpen. Ik reageer enkel, ik was niet gestart.
 
Reactiescore
1.075
Laten we eerlijk zijn, dgm was gestart met kataen , als je dan katas terug krijgt moet je niet gaan zeuren.
Heb uit eigen ondervinding bevonden dat dgm niet tegen kataen heeft, sterker nog "het hoort bij het spel" volgens hun nu niet meer bestaande lijdertjes
 
Reactiescore
533
Laten we eerlijk zijn, dgm was gestart met kataen , als je dan katas terug krijgt moet je niet gaan zeuren.
Heb uit eigen ondervinding bevonden dat dgm niet tegen kataen heeft, sterker nog "het hoort bij het spel" volgens hun nu niet meer bestaande lijdertjes
Dat zal vast zo zijn.
 
Reactiescore
207
Hehe
Oei hunt heeft wel degelijk bewijs beter zeggen dat ik nu effectief de discussie wil stoppen :p

Maar goed next topic
 
Reactiescore
533
Hehe
Oei hunt heeft wel degelijk bewijs beter zeggen dat ik nu effectief de discussie wil stoppen :p

Maar goed next topic
Geloof wat je wil. Nogmaals mij boeit het veel minder dan je denkt hoor.
 
Reactiescore
207
Geloof wat je wil. Nogmaals mij boeit het veel minder dan je denkt hoor.

Heeft niks met geloven te maken he, ik heb nu bewijs getoond dus als jij nu nog steeds anders gaat beweren dan ben je wel echt belachelijk bezig imo..
En ja dat het je minder boeit dan ik denk merk ik op aan het feit dat je (net zoals ik) toch blijft reageren.
 
Reactiescore
533
Heeft niks met geloven te maken he, ik heb nu bewijs getoond dus als jij nu nog steeds anders gaat beweren dan ben je wel echt belachelijk bezig imo..
En ja dat het je minder boeit dan ik denk merk ik op aan het feit dat je (net zoals ik) toch blijft reageren.
Tuurlijk reageer ik. Een echte Johnny moet immers altijd het laatste woord hebben.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Proficiat Hunt. @ QPQ
 
Bovenaan