Voetbal

Reactiescore
3.584
Iedereen met een gezond verstand kiest niet voor het Chinees voetbal en zeker niet op zo'n leeftijd. Zo'n competitie moeten dienen als laatste hoofdstuk van jouw voetbal carrière, zoals velen doen om naar de MLS te gaan.

Witsel maakte diezelfde fout ook (op zijn 28ste), kon naar Juventus gaan. Ja, ik zei Juve...

Ja weet ik allemaal. Carrasco had ruzie met trainer, transfer periode was al gedaan maar de China ni. Dus het was of bank of voetbalen in China. Witsel true.
 

DeletedUser67517

Guest
Iedereen met een gezond verstand kiest niet voor het Chinees voetbal en zeker niet op zo'n leeftijd. Zo'n competitie moeten dienen als laatste hoofdstuk van jouw voetbal carrière, zoals velen doen om naar de MLS te gaan
Dan zal ik wel geen gezond verstand hebben hoor, maar voor 10 miljoen euro per jaar ben ik weg. Al moet ik gaan voetballen in een luguber land waar nooit iemand meer wat van me gaat horen. Dikke doei.
 

DeletedUser69389

Guest
Dan zal ik wel geen gezond verstand hebben hoor, maar voor 10 miljoen euro per jaar ben ik weg. Al moet ik gaan voetballen in een luguber land waar nooit iemand meer wat van me gaat horen. Dikke doei.
Tot nooit weer ziens. We zullen je niet missen.
 

DeletedUser40402

Guest
Witsel moet wat mij betreft geen match meer spelen. Balletje breed en balletje achteruit maar dan niet meer dan 5 meter. Ja, dan snap ik dat je nooit balverlies lijdt. En als je dan toch een stabiele factor op dat middenveld wilt kies je toch gewoon voor Dembele ipv Witsel natuurlijk. Nu krijgen we een middenveld Witsel - Fellaini. Dan zie ik toch liever Dembele - Naingollan.
 
Reactiescore
3.584
Dan zal ik wel geen gezond verstand hebben hoor, maar voor 10 miljoen euro per jaar ben ik weg. Al moet ik gaan voetballen in een luguber land waar nooit iemand meer wat van me gaat horen. Dikke doei.

Als iets u passie is (voetbal) dan wil je CL spelen en in een competitie als de PL bv. Daar krijg je hoog aanzien, zelfvoldoening van. En zou die ook miljoenen verdienen. Hij kiest voor nog meer geld maar laat al het overige achter. Dan is het de afweging maken tussen veel geld en een sportieve uitdaging / hoog aanzien. Of nog meer geld en derest niet.

Witsel moet wat mij betreft geen match meer spelen. Balletje breed en balletje achteruit maar dan niet meer dan 5 meter. Ja, dan snap ik dat je nooit balverlies lijdt. En als je dan toch een stabiele factor op dat middenveld wilt kies je toch gewoon voor Dembele ipv Witsel natuurlijk. Nu krijgen we een middenveld Witsel - Fellaini. Dan zie ik toch liever Dembele - Naingollan.

Witsel doet wel veel meer dan dat, die recupereert meer ballen en blijft beter in positie staan.
 

DeletedUser67517

Guest
Als iets u passie is (voetbal) dan wil je CL spelen en in een competitie als de PL bv. Daar krijg je hoog aanzien, zelfvoldoening van. En zou die ook miljoenen verdienen. Hij kiest voor nog meer geld maar laat al het overige achter. Dan is het de afweging maken tussen veel geld en een sportieve uitdaging / hoog aanzien. Of nog meer geld en derest niet.



Witsel doet wel veel meer dan dat, die recupereert meer ballen en blijft beter in positie staan.
Ja poeh he. Geld is ook aanzien, alleen dan alleen in je omgeving in plaats van bij dikke suffertjes op voetbalzone etc. Ik snap zijn keuze wel. Je eigen op je 24ste financieel onafhankelijk voetballen. In de PL kan er ook van alles mis gaan, zoals op de bank terecht komen of je poten breken.
 
Reactiescore
3.584
Ja poeh he. Geld is ook aanzien, alleen dan alleen in je omgeving in plaats van bij dikke suffertjes op voetbalzone etc. Ik snap zijn keuze wel. Je eigen op je 24ste financieel onafhankelijk voetballen. In de PL kan er ook van alles mis gaan, zoals op de bank terecht komen of je poten breken.

Hij had al 20 miljoen op zijn bankrekening voor die naar China ging. Kreeg een contract voorgeschoteld bij Juventus waar die 6 miljoen per jaar kon verdienen. Kon dus met andere woorden in de Serie A titels gaan winnen en enkele CL finales gespeeld hebben maar koos dus voor in China nog meer te verdienen. Dus je uitleg is niet goed :eek:
 
Reactiescore
1.075
Ik zou ook voor t geld gaan, maar ik kan dan ook niet zo goed voetballen xD
 
Reactiescore
3.584
Als je voor 6miljoen per jaar kiest ga je ook voor het geld. Het leven draait niet enkel om geld. Het leven draait om te doen wat je het liefste doet. Als je echt van voetbal houdt ga je in de situatie van Witsel nooit naar China.
 
Reactiescore
603
Maar wat je het liefst doet kan toch ook in China??
Moet je per se bij een topclub zitten om leuk te voetballen? denk het niet
Als je naar China gaat voetballen zal het wel voor het geld zijn hé
Anders kan je evengoed in je thuisland komen voetballen en dichter bij familie en vrienden zitten.
 
Reactiescore
3.584
Maar wat je het liefst doet kan toch ook in China??
Moet je per se bij een topclub zitten om leuk te voetballen? denk het niet

Als je passie voetbal is wil je in de CL spelen, wil je de CL winnen, wil je tegen de beste teams ter wereld spelen. Bij Juventus kon hij dat allemaal krijgen + heel veel geld. Perfect zou je dus denken voor iemand waarvan voetbal zijn passie is. Maar hij koos voor nog meer geld ten koste van al het sportieve. Dan kan je onmogelijk gepassioneerd zijn door voetbal. Dat bewees die overigens ook al toen die in Rusland ging voetballen terwijl hij naar eender welke club in Europa kon.

Geld verdienen

Dat kan je ook een Juventus. Je punt is?
 
Bovenaan