[Profiel] Smashingone

DeletedUser79234

Guest
Beste ,

We zoeken een 2de plaatje voor Smashingone op W61

1. De tekst: Smashingone en in het klein Wereld 61 eronder
2. Kleurencombinatie(s) Maakt niet uit, voel je vrij
3. Thema: Helemaal open , laat ons van onze stoel vallen :) Naam heeft geen betekenis dus leuke / coole / spannende stocks zijn welkom ! Of iets met " slaan " wat " Smash " betekend.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Maakt niet uit.
5. Deadline: Zo snel mogelijk, koop er maar een
6. Prijs/gift:100 PP
7. Favoriet tot nu toe:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
308
6rhhyw.png


Tekst ging niet zo mooi haha :p
 

DeletedUser79234

Guest
Dankje voor je zending !

Is niet zo een leuke stock !

We wachten nog ff af

Alvast bedankt
 

DeletedUser79234

Guest
Zuur :) maar willen afwisseling en liefst een iets meer licht dan zo donker :) mag iets met " slaan " ofso zijn maar geen donker plaatje
 

DeletedUser79234

Guest
Deze is al veel beter !
We wachten nog even op andere inzendingen !

Als je er nog wilt maken , ga je gang :)

Avast bedankt
 

DeletedUser79234

Guest
Dankje ! Vinden hem iets te " kinderachtig " Mag wat echter lijken van iemand " slaan " Je moet denken " Smashingone " slaag hem in 1 keer nock-out maar dan zo een coole achtergrond
 
Reactiescore
308
zn245z.jpg
118mux2.png

Heb de laatste layer van 70% naar 100% gegooid. Weet niet of het veel verschil geeft, anders kijk ik er morgen weer naar! (en hij is al redelijk fel vind je niet :p)?
Tekst moet je maar kijken welke je mooier vind!
 

DeletedUser79234

Guest
zn245z.jpg
118mux2.png

Heb de laatste layer van 70% naar 100% gegooid. Weet niet of het veel verschil geeft, anders kijk ik er morgen weer naar! (en hij is al redelijk fel vind je niet :p)?
Tekst moet je maar kijken welke je mooier vind!

Bovenste tekst is goed ! Maar ik bedoel dat alles iets duidelijker wordt haha misschien snap je nu wat ik bedoel dat die overgangen duidelijker worden een klein beetje maar he
 
Bovenaan