Afscheid Nowhere in the sun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.094
Ik vind het ook wel jammer eigenlijk. Moet wel zeggen dat mijn post niet helemaal goed uit de verf kwam, maar punt was wel vaker aangehaald, en dat is dat een lijstje gewoon overzicht gaat brengen en daardoor tijd besparend moet worden op de lange duur.
Bij settings die voorheen regelmatig fout gingen zoals wereld beëindigingen en dergelijke, miste je gewoon dat overzicht. En juist als je een lijst bijhoud en de scripts bijhoud gaat dat overtijd je tijd besparen, en het is voor iedereen praktisch, mods kunnen gewoon terugvallen op de bijgwerkte goedgekeurde scripts die publiekelijk te vinden zijn.
 
Reactiescore
746
Ik vind het ook wel jammer eigenlijk. Moet wel zeggen dat mijn post niet helemaal goed uit de verf kwam, maar punt was wel vaker aangehaald, en dat is dat een lijstje gewoon overzicht gaat brengen en daardoor tijd besparend moet worden op de lange duur.
Bij settings die voorheen regelmatig fout gingen zoals wereld beëindigingen en dergelijke, miste je gewoon dat overzicht. En juist als je een lijst bijhoud en de scripts bijhoud gaat dat overtijd je tijd besparen, en het is voor iedereen praktisch, mods kunnen gewoon terugvallen op de bijgwerkte goedgekeurde scripts die publiekelijk te vinden zijn.

Hier zal in de komende weken een oplossing voor komen :)
 
Reactiescore
660
Hier zal in de komende weken een oplossing voor komen :)
Ik vind je leuk.

@sseg, je hebt overschot van gelijk. Je kan niet mensen gaan bannen als ze hun scripts niet kunnen controleren op legaal of niet. Dat voorstel van een support voor een script te openen is echt totaal je reinste onzin. Dat kan voor 1 twijfelachtig gevalletje, dat moeten ze zelfs promoten, 'open die support'. Maar het is onhaalbaar voor een gamemod om in het begin van een wereld honderden keren een support over een script te gaan nakijken.
Dus een lijst is echt een must.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Daarom is een lijst goed. Wil je een script niet delen met de rest dan heb je pech en is het gewoon illegaal. Dat lijkt me het eerlijkste en overzichtelijkste
 

DeletedUser78146

Guest
zal het anders zeggen hoe ik het ondervonden heb gisteren zonder over mijn ban te spreken!

ps: de volgende tekst moet je tegenovergesteld denken.

ik kreeg gisteren het bericht dat ik toegang kreeg tot w62 wegens een complimentje van de mod omdat ik te weinig kocht via de beurs.
Hier vroegen ze inderdaad achter een script terwijl er geen is. Na 30 keer uitgelegd te hebben dat ik gewoon te weinig enter spamde en daardoor te weinig kon kopen. Na verschillende keren gezegd te hebben dat ik ze gerust wil tonen via teamviewer hoe ik het deed willen ze zelf niet meewerken naar een oplossing, hierin zag ik ook dat er geen bereid willigheid was bij de mod in kwestie. Indien er inderdaad een fout gebeurd door middel van iets waar er geen script voor gebruikt is en zei denken van wel, zou ik als mod toch wel willen weten hoe het komt zodat dit probleem verholpen kan worden.

Ook vindt ik het frappant dat ze pas na dag 3 ingrepen terwijl er bij diverse accounts dit al moet gebeurd zijn op dag 1, de reden dat ik hierin kan zien is dat ze nog effe wouden cashen via de beurs pp verhandeling om dan doodleuk iedereen te bannen. dus bij deze hartelijk bedankt
 
Reactiescore
2.506
Bans worden niet besproken op het AF. Zeker niet van een andere wereld. Hiernaast stel ik het niet op prijs dat (mods) persoonlijk worden aangevallen, Daarom is er een post 'verdwenen'

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan