Spotprentjestopic

Deleted User - 487776907

Guest
Beetje impulsiviteit.
Maar dit is compleet smerig. Jullie ziem ook in dat er nu zeer grote fronten ontstaan..

Bij het rekruteren van Tiktak ontstonden er ook gigantische fronten. Wat dat betreft een goed argument om iets als zodanig smerig aan te duiden ja.

Wel deel ik misschien de mening dat het ietwat overdreven is om MB's mee te laten edelen en shit, maar stoppen met aanvallen was geen optie.
 

DeletedUser8174

Guest
Daarnaast zijn er al een aantal voorvalletjes geweest qua bans en edelen of niet edelen.

Perfection met zijn straf had voor de doorklieving van Vinage kunnen zorgen, op dat moment had Chill gezamenlijk heel perfection en zijn bb's kunnen pakken, niet gedaan. Dit uit respect. Zijn straf was al genoeg.

.

@Escalation Is Real
Wil hier wel even opklaring. Toen Perfection de ban kreeg, was er van jullie uit INMENS veel druk op suits/care. om perfection zijn dorpen (die nu dus BB's waren) vol te pakken en te edelen. Echter door onbekwaamheid van de leden die daar lagen werd dit niet gedaan. Dus zeggen dat je dit "uit respect" niet gedaan hebt is complete onzin. Tot mijn zeer grote spijt zijn de whatsapp gesprekken hieromtrent verwijdert.
 

DeletedUser75339

Guest
Verdiend DRR de ban ?

Ja zeker dit (herhaaldelijke) taalgebruik hoort hier niet thuis

Hij verdient naar mijn mening zeker een afstraffing waarvoor het TW team de mogelijkheid heeft gegeven door de ban.
Maar net zo goed verdient hij een 2e kans zonder dat het account helemaal kapot is gemaakt in de banperiode .
 
Reactiescore
1.049
Bij het rekruteren van Tiktak ontstonden er ook gigantische fronten. Wat dat betreft een goed argument om iets als zodanig smerig aan te duiden ja.

Wel deel ik misschien de mening dat het ietwat overdreven is om MB's mee te laten edelen en shit, maar stoppen met aanvallen was geen optie.
3 weg 3 bleven. Kun je ook met Rose stellen
maar het prio 1 acc van Chill zo wegspelen vind ikzelf laf. Pak dan 2/3 lijnen en ga niet CF'en en alleman mee laten edelen
 
Reactiescore
656
3 weg 3 bleven. Kun je ook met Rose stellen
maar het prio 1 acc van Chill zo wegspelen vind ikzelf laf. Pak dan 2/3 lijnen en ga niet CF'en en alleman mee laten edelen

DRR is het prio 1 acc van Chill?
Dan is het niet slim om er dan mensen op te zetten die allemaal rare dingen gaan zeggen, toch?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
DRR is het prio 1 acc van Chill?
Dan is het niet slim om er dan mensen op te zetten die allemaal rare dingen gaan zetten, toch?
IS het account dat front met ''Het topteam'' van Vinage. Wat ze tot nu gewoon degelijk deden.
''Allemaal rare dingen'' Is wat overdreven, Stom om te doen maar je kunt het ook laten
Ik link dan eben naar Roy ;)
 
Reactiescore
656
IS het account dat front met ''Het topteam'' van Vinage. Wat ze tot nu gewoon degelijk deden.
''Allemaal rare dingen'' Is wat overdreven, Stom om te doen maar je kunt het ook laten
Ik link dan eben naar Roy ;)

De Sukke is het 'topteam' van Vinage?
Ik wist niet dat dit Golden Awards was, thanks <3
 

DeletedUser75237

Guest
3 weg 3 bleven. Kun je ook met Rose stellen
maar het prio 1 acc van Chill zo wegspelen vind ikzelf laf. Pak dan 2/3 lijnen en ga niet CF'en en alleman mee laten edelen

Normaal ben ik het daar volledig mee eens, maar als je met opzet een ban gaat opzoeken (wie weet met welk doel, niet aanvalbare ban krijgen?) dan is dat 100 procent hun eigen fout. Het is niet een kleine uitschuiver geweest - heb ook gelezen wat ze gePM't hebben.

Je kan dan wel kwaad op ons worden, maar de fout ligt volledig bij (een van) spelers van DRR. Ik sluit me verder wel aan bij wat anderen zoals Hans hier zeggen, wat mij betreft krijgen ze nog een 2de kans. Weet niet hoe de situatie op DRR nu is maar ik ben ervan overtuigd dat er met voldoende motivatie nog meer dan genoeg mee te doen valt. Het is niet alsof wij (Vinage) DRR pas aanvallen nadat ze geband waren, lagen al veel langer onder vuur. Dus een scheve situatie kunnen ze vast wel rechtzetten.
 

DeletedUser79332

Guest
Dat er al aanvallen liepen weet ik niet. Daar geloof ik vinage wel voor op hun woord.
Echter als je dan nu toch weet dat er een speler een ban heeft, zou je ook kunnen wachten met edelen danwel edels niet gaan versturen in deze periode. Nu is het account weerloos. ( wat liep liep al ofcours.)

Straks niet met de eer gaan strijken als DDR is weggespeeld he dat jullie dat zo goed gedaan hebben. Op deze manier kan elke n00b het. Zelfs ik, alleen zou ik er nog moeite mee hebben;) :p
 

DeletedUser69389

Guest
Miley Cyrus sprak me net aan op skype en wilde ook iets zeggen tegen Chill. Ze heeft het opgenomen voor me om het hier te posten. Dus hierbij gepost.

giphy.gif


En Serena ook trouwens:
giphy.gif
 
Reactiescore
1.476
Ik stemde tegen.

Wat nou even wel belangrijk is, ging DRR voor een ban of wat was nou wel de bedoeling van die opmerkingen?
Ik snap dat DRR niet op tw kan loggen, maar kan ik hier alsnog een duidelijk antwoord op krijgen? Liefst van DRR, maar als chill zijn mening doorgeeft geloof ik dat ook wel.
 

DeletedUser79078

Guest
Ik snap dat DRR niet op tw kan loggen, maar kan ik hier alsnog een duidelijk antwoord op krijgen? Liefst van DRR, maar als chill zijn mening doorgeeft geloof ik dat ook wel.
Wat moet je weten?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Was perfection geem perma?

Rens, kom op zeg. Bij Perfection is er nooit echt strafbaar feit gepleegd (zo ver is het nooit gekomen) - er heeft nooit een pp-transactie plaats gevonden. De reden dat ze een aftrek kregen was puur en alleen vanwege de intentie. Enigszins terecht, enigszins streng (idem dito bij DRR). Maar suggereren dat het een permanente ban had moeten zijn is gewoon volstrekte bullshit.
 

DeletedUser79332

Guest
Ging DRR voor een ban of wat was nou wel de bedoeling van die opmerkingen?

Ik kan je oprecht zeggen dat ik geen idee heb. Het enigste wat zeker is, is dat die opmerking misplaatst is. Maakt niet uit in welke context je hem zet, tegen wie of wat dan ook. Je kan dat niet zeggen.
Ik kan alleen niet zeggen of dat hij opzoek was naar een ban. Niet omdat ik dit niet wil maar omdat ik het niet weet.
 
Bovenaan