Spotprentjestopic

DeletedUser69389

Guest
6a00d83451f25369e2010535d0ce65970c-800wi


Lieve puppy.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Mooi dom zoon ''grapje''.

Maar vervolgens DRR de moeder edelen zoals jullie liepen te janken toen t bij Perfections gebeurde, tja blijkbaar is ook al jullie ''eerlijkheid'' ''morele waarde'' etc etc weg.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wij hadden al weken clears en fakes op DRR lopen, letterlijk elke dag. Jullie hadden nog geen eens echt front met Perfection. Jullie bondgenoot Suits had ook lak aan 'stilte tijdens een ban'. Ten slotte verloor DRR al dorpen voor zijn ban. Toch wat significante verschillen, nietwaar?

Desalniettemin vind ik de gegeven straf wat overdreven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78434

Guest
Wij hadden al weken clears en fakes op DRR lopen, letterlijk elke dag. Jullie hadden nog geen eens echt front met Perfection. Jullie bondgenoot Suits had ook lak aan 'stilte tijdens een ban'. Ten slotte verloor DRR al dorpen voor zijn ban. Toch wat significante verschillen, nietwaar?

Desalniettemin vind ik de gegeven straf wat overdreven.

DRR is 0 dorpen verloren voor zijn banperiode, alle aanvallen met edels waren al in de banperiode.
Hij kreeg sochtendsvroeg een waarschuwing en 5 min later al een BAN.

Hij had letterlijk net de recaps gezonden toen hij ban kreeg.

Maar, morele waarde, respect en ga zo maar door is ver te vinden. Gelijk na de ban oproepen om hem massaal aan te vallen, redbull lekker laten clusterfucken en ga zo maar door.

DROEFTOETERS eerste klas, geen andere woorden voor.
Wij zijn Vinage, wij zijn de stam met respect en de normen en waarden. Waar is dit gebleven dan? Laffaards.

Maar jullie zullen wel weer oogkleppen opzetten en alles rechtvaardigen.

Succes op het Wvinage AF, Chill zie je hier niet meer terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Als jullie / jij werkelijk delete gaat om het feit dat één account enkele tientallen dorp verliest dan moet je eens naar je zelf kijken voordat je met het vingertje gaat wijzen. Jullie rekruteerde onze hele bondgenoot dood, zijn de genaaide achtergebleven accounts op delete gegaan? Nee, en dat terwijl ze veel meer reden hebben. DRR houd zijn edellimiet; binnen een paar weken is hij de oude weer als je hem richting Warpigs laat jumpen, doe gewoon niet zo noob en get yourself together.

Het zou jammer zijn als wie dan ook delete gaat om zo een klein kansloos iets maar als jij denkt dat het materiaal is om een gunst af te dwingen zit je gewoon fout. Je weet zelf dondersgoed dat Chill er geen rekening mee zou houden, zeker niet als je al weken een clearmolen hebt lopen. Jullie zouden het lachertje van de wereld worden om delete te gaan, zeker als je weet dat heel DRR nog geen 3,5% van Chill's kwantiteit is en niet eens verloren gaat... Zonde van al Last Whispers premium punten zeg, die heeft nu dorpen zitten uitbouwen in plaats van dat hij twee weken strandhangen op de bahama's.

Daarnaast weet jij ook heel goed dat Vinage de beerput wat betreft zes niet loyale Chill spelers zou kunnen optrekken. Die beerput stinkt véél harder dan de beslissing om een langlopend offensief stop te zetten omdat een vijand allerlei ongepaste vergelijking maakt. Ja ik vind de straf wat hoog, maar het is ook wel bar dom.
 
Reactiescore
2.506
Zie ik daar nu een verwijzing naar een AF-verbod voor chill leden:confused:
 

DeletedUser78434

Guest
Het allerlaatste bericht wat ik ooit zal posten op het forum van w59:

Chill is het compleet eens met een ban voor DRR, wat hij zei kon niet. Dat ziet ook hijzelf in, dit ten eerste.

Maar het ergste is nog dat ik noobstiaan van de week heb behoed voor een ban tegen racisme/discriminatie, daar nog bedank PM voor kreeg: Zie screen.
25167d9ff11c7ba82d30f32dcdd7e469.png

9d1f726271722f5358a39899bd170303.png


Hier dus het bewijs dat Noobstiaan blij is dat wij met respect handelen, en dan deze laffe ban aansmeren.
Het uitschot wat nog niet eens het riool in mag komen, geen woorden voor. Laffe daad.

Daarnaast zijn er al een aantal voorvalletjes geweest qua bans en edelen of niet edelen.

Perfection met zijn straf had voor de doorklieving van Vinage kunnen zorgen, op dat moment had Chill gezamenlijk heel perfection en zijn bb's kunnen pakken, niet gedaan. Dit uit respect. Zijn straf was al genoeg.

Niet Nini is met aansporen tijdens zijn onterechte ban al volledig gesloopt, toen werd gezegd dat vinage nooit zoiets zou doen want zij zouden met respect spelen.

Dat DRR een aantal dorpen zou verliezen was onoverkomelijk, dat geef ik ook toe. Maar houdt dan nog het respect om niet het hele verdomde account naar de klote te helpen en mensen die niets in zijn cluster te zoeken hebben te laten cf'en. Jullie weten, net zoals Chill dat noobstiaan 0 progressie zou boeken zonder die ban. De recaps werden al gezonden, de overige edels werden geproduceerd.

Maar jullie kiezen liever voor een laffe, achterbakse manier met een back-up aan mods om enige progressie te verkrijgen. In plaats van met respect het gevecht aan gaan. Dit zegt meer over jullie dan over ons.

Ik heb ook direct een aanbod gedaan, wat zeer reëel is. Maar zonder enig respect wordt dit afgewimpeld. Door de 'o zo goede leider' Martijn.

We weten als chill zijnde nu hoe te handelen in deze wereld. We gaan het net zo laag, vies en vuil als jullie spelen.

Ik hoop hiermee mijn zegje te hebben gedaan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Prima. Ik counter met een simpele zin zonder in detail te treden. Jij bent op dit moment bezig met zéér smerige praktijken, naar Vinage toe en naar een paar stamgenoten toe. Blijf inderdaad maar weg van het AF, zo forceer je niemand om jouw laatste stukje reputatie in diggelen te smijten.
 
Reactiescore
1.478
Ik stemde tegen.

Wat nou even wel belangrijk is, ging DRR voor een ban of wat was nou wel de bedoeling van die opmerkingen?
 
Reactiescore
2.506
Je bent jezelf echt wel bewust van je woordkeuze in IG. Zeker naar je vijand toe.
 
Reactiescore
145
Ik heb hier een hele mooie citaat als spotprent.

Ik ga hier echt niet veel posts meer aan vuil maken, jij en ik praten volledig langs elkaar heen, bedenk zelf maar waar je het aan wilt weten, ik zal proberen aardig te blijven. Ik zal er kort over zijn: Vinage is naar jullie zeggen de moraalriddersstam, kwalitatief de beste stam, reken maar dat we bij een aanvalbare ban niets hadden ondernomen! Tenzij de aanvalbare ban was gegeven voor een driedubbele hack op De sukke, dan kun je wat terugverwachten. Maar het feit is dat jullie totaal niet gedupeerd zijn door de actie van Perfection, helemaal niemand is er door gedupeerd. De enige gedupeerde is Perfection omdat één of andere mierenneuker het nodig vond om zoiets te rapporteren. Maar zwakkelingen zoals jij willen willen aan zo een triest voorval nog wat extra's verdienen. Ik weet echt heel zeker dat Vinage geen misbruik maakt van zo een situatie.

Ik gaf zo een rot accountje, gambling death nog een aanrader op het aanvraagforum zodat er mogelijk goede spelers zouden joinen. Iedereen is gebaat bij een leuke oorlog, maar dat laat jou duidelijk gewoon koud. Blijven dromen dat Vinage een slaatje zou slaan uit zo een actie, I highly doubt it. Ik heb ook geen idee over welk voorval je het hebt waardoor ik zwart-wit zou zijn, ik vind je zinsbouw sowieso nogal fucked up in je eerst alinea.

Leer lezen clown, ik zeg enkel dat ik de blocks kan verklaren met tripwire. Ik zeg helemaal nergens dat er op die manier een snipe heeft plaatsgevonden, dat is namelijk praktisch onmogelijk op de tast.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
De hele grap is dat er al van alles was ondernomen vooraleer de aanvalbare ban werd gegeven...... Er loopt al dik twee weken nu? Een clear molen op DRR, wat wil zeggen; elke dag een shitload aan fakes / clears / edels. Het is niet dat een non-frontspeler van Chill een aanvalbare ban heeft (waar wij ook nog eens niets mee te maken hebben) - wij het weten - en daarom maar long range edels gooien, zoals in het geval van Perfection.
 
Bovenaan