Het beste profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.506
qcchpt.png
Beste lezers,​

Welkom bij alweer een nieuw concept voor een contest. Aangezien dit de eerste contest met dit concept is. Zullen er ongetwijfeld wat denk/praktische fouten inzitten die ik tijdens het opzetten over het hoofd heb gezien. Gedurende deze contest zullen de inzendingseisen ongewijzigd blijven. Over de details zoals: de juryleden, de beoordeling en de prijzen zullen bespreekbaar blijven.

Aangezien classic een eigen archief heeft, gaan we hier ook zeker gebruik van maken. Deze contest zal bestaan uit twee topic: het inzendtopic en het discussietopic. In het inzendtopic zal ik streng modden en verwacht ik enkel inzendingen voor deelname aan deze contest. In het discussietopic kunnen de details(lees vorige alinea) en discussies over de inzendingen worden besproken/gehouden. Wel wil ik jullie vriendelijk vragen om gerelateerd aan deze contest te blijven posten. Dit topic is het inzendtopic, het discussietopic zal enkele ogenblikken na de start van dit topic verschijnen.

Het is niet verplicht om je eigen account in te zenden. De pp's gaan naar het profiel (dus speler) die is ingezonden.

Het doel:
Na een kleine week begint de wereld vorm te krijgen, zo ook de profielen. Met deze contest gaan we kijken welk profiel het leukste, beste of indrukwekkendste is. In RL vinden we uiterlijke verzorging allemaal belangrijk. Nu is het tijd om ook zorg te dragen voor jouw eigen profiel.

Hoe doe je mee?:

- Je stuurt een screenshot in, waarop het profielplaatje en de profieltekst duidelijk te zien zijn(zie voorbeeld).
- Je mag zowel je eigen als iemand anders zijn account nomineren.
- Één nominatie per account.
- De bespeler(s) van een account mogen een nominatie door een ander geplaatst ongedaan maken. Laat dit wel duidelijk weten.
- Een nominatie moet voldoen aan de regels van het Algmeen Forum.
- Het is toegestaan om uitleg bij de nominatie te plaatsen.

0xluyc5gyfglr.png

De beoordeling:


De enquête:

Elke stem is 2 punten waard. Ieder AF-account mag 1x stemmen en we controleren rond de tijd van de stemming op dubbelaccounts.

De jury:

De jury zal uit drie of vier personen bestaan.
- Jurylid 1: Ik(The Minion)
- Jurylid 2: Een andere mod
- Jurylid 3: Een deelnemer van Battle of Designers(klik)
- Jurylid 4: Een oude classicspeler naar keus

De juryleden zullen op de volgende catogoriën beoordelen:
- Het profielplaatje(65punten)
- De spelersnaam(13punten)
- De geschreven(slogan/motto) tekst op het profiel(12punten)
- Het gekozen thema(10punten)

Al deze punten worden aan het eind per speler bij elkaar opgeteld en wordt zoals al aangegeven gedeeld door 4. Waardoor de maximale score weer 100punten zal zijn.

Rekensom

De gemiddelde score van de jury per onderdeel + de stemmen van de enquête. Elke stem is 2 punten waard. De persoon met de meeste stemmen wint.

Prijzen:

Momenteel zijn er 1050 premiumpunten te verdelen. Uiteraard valt de top 3 in de prijzen en is er een publieksprijs, door de persoon die de meeste stemmen bij de enquête krijgt. We filteren stemmen van mogelijke dubbelaccounts eruit.

1ste prijs: 400 premiumpunten
2e prijs: 300 premiumpunten
3e prijs: 200 premiumpunten

Winnaar enquête: 150 premiumpunten

Sponsers

Inno: 500 premiumpunten
The Minion: 500 premiumpunten
Thom24: 50 pp

Tot slot wens ik jullie allemaal veel plezier met deze contest en uiteraard veel succes.

Nomineren kan tot zaterdag 17 Maart 23:59
Hierna volgt een enquête die drie dagen openstaat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
De uitslag:

Allereerst wil ik de deelnemers bedanken voor het deelnemen aan de eerste forum contest op classic. De jury (bestaande uit; @famdecibel , @Unidentified Black Male. , @donkergat en ik) zijn tot een winnaar gekomen.

De volgende deelnemers zijn in de prijzen gevallen:

Eerste prijs: Justitieel IncassoBureau (400 premiumpunten)
Tweede prijs: The Alcoholic Dream (300 premiumpunten)
Derde prijs: The Night Watch (200 premiumpunten)

De publieksprijs: Justitieel IncassoBureau
(150 premiumpunten)


Ik wil de juryleden bedanken en onze sponsor @TheGreenBomb . Ik zie jullie graag terug bij de volgende contest. De premiumpunten worden zo snel mogelijk overgemaakt.

jin8gd8ajqyh8.png











 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Speel momenteel geen CL, wil wel jureren als BOD deelnemer. Heb wel enkele pfs gedesigned op Classic, weet niet of dat nog in de weg staat :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan