Spot je prent W59

Reactiescore
1.049
Rens, wat heb je in godsnaam tegen Patrick? Op je teentjes getrapt dat die niet naar Chill is gegaan maar naar ons?
Nee ging om een gesprek en het woord insunieren ;)
Was wel redelijk toevallig dat Martijn er nu ook ineens over begon vandaae. Wat heb k 'nog meer' tegen hem dan? Want als ik hem graag naar chilk had zien komen had ik Hamid even gevraagd het gesprek af te maken ;)
 

DeletedUser78825

Guest
Toch leuk, Je zegt altijd open te staan voor de nieuwe generatie en ondertussen maar wat graag ze kwijt willen. Het feit dat je me probeert weg te lachen zegt meer over jou dan mij. En dat je maatjes bent met @Cryptic

Nee ging om een gesprek en het woord insunieren ;)
Was wel redelijk toevallig dat Martijn er nu ook ineens over begon vandaae. Wat heb k 'nog meer' tegen hem dan? Want als ik hem graag naar chilk had zien komen had ik Hamid even gevraagd het gesprek af te maken ;)

Eerst en vooral, ik heb met niemand een probleem tot dusver en ik kan met heel veel mensen goed overweg. Staat volledig los van mijn woordkeuze, en sorry dat ik een woord heb gebruikt dat jij nog niet kent. Ik gebruik nu eenmaal ooit van die woorden en heeft totaal niks met Martijn te maken.

En ja, je ziet me graag genoeg komen want je hebt mij daarna nog een keer gevraagd gehad of ik een account had of zocht voor W59 en vandaag nogmaals voor - hoogstwaarschijnlijk - de classic maar ik heb je niet laten uitspreken. :oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Op dit moment is het nog een slecht dorp inderdaad, maar dat wordt na een aantal weken anders ? Ik heb het aan tijd, maar als je jou eigen dorpen in beheer hebt kan je alles zelf bepalen ? Misschien vindt je het een slechte tactisch inzicht dat is jou mening ervan en gelukkig wonen we in Nederland! :D
En over de PP, tja als je wordt aangevallen door clears & je basht de muur naar 20 omdat het mogelijk is in het spel waarom zou je het dan niet doen ? Tevens is het zo dat ik het alleen gebruik met de muur en voor de rest niet aangezien dat verspillerij is van de PP ;)

Ik begrijp niet dat er een poging wordt gedaan om het dorp te pakken ? Zoals je zegt de Techs zijn laag dus waarom niet proberen ?

Als je op de kaart kijk is het niet een directe CF.... Maar ja daar zijn de meningen over verdeeld.


Het valt me op dat Vinage altijd iets te zeuren heeft op het AF, maar als het over jullie gaat is het altijd goed. Naja veel speel plezier gewenst en tot heel erg snel ! :D

Ik zal dan even een kaartje posten.

55eeec5536cf2bf5d118a958686ef6a5.png


Wat is hier niet een clusterfuck aan? Jij bent groen gemarkeerd. De Sukke is donkerblauw en Noobistiaan is stamblauw. Volgens mij lag dat barbarendorp gewoon binnen het cluster van Vinage en dan is het automatisch clusterfucken. Kun je hoog en laag springen, maar verandert er niets aan.

Waar keuren wij alles goed? Volgens mij heb ik mij bijvoorbeeld ook keihard uitgelaten over de actie van Perfection. Je slaat nu wild in het rond omdat je zelf ook beseft dat je een modderfiguur begint te slaan.

Toch leuk, Je zegt altijd open te staan voor de nieuwe generatie en ondertussen maar wat graag ze kwijt willen. Het feit dat je me probeert weg te lachen zegt meer over jou dan mij. En dat je maatjes bent met @Cryptic
Ik lach je niet weg. Je mag gerust spelen, maar dient wel eerst eens serieus te leren spelen in plaats van hier als een goeroe te komen praten. Ik bied de nieuwe generatie juist de kans. Daarom dat ik juist een speler als @Cryptic naar Vinage heb gehaald, omdat ik ook zeer te spreken over hem was op 58. Ik snap ook niet waar de frustratie jegens Patrick vandaan komt, want je ondernam zelf ook pogingen om hem naar Chill te halen. Ben je op je ......tje getrapt dat die Vinage heeft verkozen boven Chill?
 

DeletedUser79057

Guest
Ik zal dan even een kaartje posten.

55eeec5536cf2bf5d118a958686ef6a5.png


Wat is hier niet een clusterfuck aan? Jij bent groen gemarkeerd. De Sukke is donkerblauw en Noobistiaan is stamblauw. Volgens mij lag dat barbarendorp gewoon binnen het cluster van Vinage en dan is het automatisch clusterfucken. Kun je hoog en laag springen, maar verandert er niets aan.

Waar keuren wij alles goed? Volgens mij heb ik mij bijvoorbeeld ook keihard uitgelaten over de actie van Perfection. Je slaat nu wild in het rond omdat je zelf ook beseft dat je een modderfiguur begint te slaan.


Ik lach je niet weg. Je mag gerust spelen, maar dient wel eerst eens serieus te leren spelen in plaats van hier als een goeroe te komen praten. Ik bied de nieuwe generatie juist de kans. Daarom dat ik juist een speler als @Cryptic naar Vinage heb gehaald, omdat ik ook zeer te spreken over hem was op 58. Ik snap ook niet waar de frustratie jegens Patrick vandaan komt, want je ondernam zelf ook pogingen om hem naar Chill te halen. Ben je op je ......tje getrapt dat die Vinage heeft verkozen boven Chill?

Dat heb je goed ingekleurd, zoals je ziet op de kaart zitten er ook rode stipjes bij he, bij wie horen die? En welke kleur zullen die dorpen worden denk je ?
En dan praat ik niet over de dorpen van Dpschut :)

Hahaa ga je nu weer dingen verzinnen? Ik heb geen enkel woord over Perfection uitgelaten, man man man maar als jij dat beter weet ben ik benieuwd met wat voor bewijs je nu gaat komen....
 

DeletedUser76657

Guest
Underground tacticz stop eens met zeveren. Dat is echt het enige wat jij doet. Echt een kut ventje ben je gewoon meer kan ik er niet over zeggen.

Ga gewoon spelen in plaats van ALTIJD te zeiken. Hij mag lekker in zijn edellijn edelen als hij dat wilt.

En je zegt ook dat het een heel slecht dorp om te edelen is bla bla bla zeik er dan ook niet over.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Klopt aprird, ik houd het kort en verzoek een moderator om de discussie te verplaatsen naar een geschikter topic.

Enige wat ik er aan toe voeg; het is zeer duidelijk een clusterfuck, dat valt niet te ontkennen. Het dorp bevind zich vijf vlakken achter de eerste dorpen van De Sukke. Ik heb inmiddels echt een shitload aan werelden bespeeld maar dit zou de eerste wereld zijn waar de definitie van een clusterfuck (het edelen van neutrale/barbarendorpen achter of in een vijand zijn frontlinie) ineens discutabel is.

@Golden Strawberry Verafschuw Martijn zoveel je wilt maar op het moment dat je je gaat verlagen tot, in mijn opinie, onder zijn niveau (''kut ventje'') ben je niets beter. Maar ik snap waar het vandaan komt, het is ook wel erg makkelijk om iemand zijn post (een feit imo) te ontkrachten door een persoonlijke belediging naar zijn kop te slingeren.
 
Reactiescore
1.049
''Ik lach je niet weg. Je mag gerust spelen, maar dient wel eerst eens serieus te leren spelen in plaats van hier als een goeroe te komen praten. Ik bied de nieuwe generatie juist de kans. Daarom dat ik juist een speler als @Cryptic naar Vinage heb gehaald, omdat ik ook zeer te spreken over hem was op 58. Ik snap ook niet waar de frustratie jegens Patrick vandaan komt, want je ondernam zelf ook pogingen om hem naar Chill te halen. Ben je op je ......tje getrapt dat die Vinage heeft verkozen boven Chill?''
Dus voor je iets mag zeggen moet je zelf iets hebben bereikt.... Reflecteer dit eens op je leven en kom er nog eens op terug! En dat jij hem ''Naar Vinage hebt gehaald'' Klopt volgens hemzelf niet helemaal, Hij heeft zelf een sollicitatie gedaan ;) Daarnaast heb ik hem niet proberen te halen want heb er geen energie ingestoken om het gesprek met Hamid door te laten gaan wat Hamid kan bevestigen @Jus soli , Daarnaast maakt het me vrij weinig uit wie er in Vinage speelt. T viel me enkel op dat jij ineens over insuieren begon wat ik ook gewoon zo aangaf... Dus dat jij beweert dat ik ''Haat jegens hem'' heb is complete bullshit :)
Maar ik ga toch niet tot je doordingen want ik heb nog niks in mijn leven bereikt en jij alles, Dus ja ik moet mn bek maar houden nietwaar? Nu we daar toch over bezig zijn; T kon toeval zijn he. Maar er werd 2 weken niet gelogd op je account op de classic, En op de dag dat Andries, peter veel moeite hebben gedaan en ik het account er bovenop probeer te brengen ben je ineens terug. En als het de volgende dag incs krijgt ben je er de gehele dag niet.... Was wel heeeel erg toeval :)
Maargoed dat past niet in jouw straatje een keer te zeggen :''Ik had daar de motivatie niet en ben gerund die 2de keer toen ik terug wilde keren.''
 

DeletedUser78972

Guest
Hmm ik ken die hele hamid niet maar ik begrijp nu steeds meer waarom ome Jus in sommige discussies een beetje anti-vinage was haha

Maar over dat CF van DRR ik vind t gewoon een slimme zet hij heeft waargenomen dat het dorpje geedeld werd en heeft er 2 edels naar gestuurd en t dorp en helaas geclaimd en verdedigd.
Als ik zoiets zie zou ik t ook proberen waarom niet,
De edel ruimte is daar nou eenmaal niet zo groot en deze dorpjes zijn handig voor over een paar weken.
Maja iedereen ze eigen kijk op dit spelletje uiteraard.
 

DeletedUser69389

Guest
Dus voor je iets mag zeggen moet je zelf iets hebben bereikt.... Reflecteer dit eens op je leven en kom er nog eens op terug! En dat jij hem ''Naar Vinage hebt gehaald'' Klopt volgens hemzelf niet helemaal, Hij heeft zelf een sollicitatie gedaan ;) Daarnaast heb ik hem niet proberen te halen want heb er geen energie ingestoken om het gesprek met Hamid door te laten gaan wat Hamid kan bevestigen @Jus soli , Daarnaast maakt het me vrij weinig uit wie er in Vinage speelt. T viel me enkel op dat jij ineens over insuieren begon wat ik ook gewoon zo aangaf... Dus dat jij beweert dat ik ''Haat jegens hem'' heb is complete bullshit :)
Maar ik ga toch niet tot je doordingen want ik heb nog niks in mijn leven bereikt en jij alles, Dus ja ik moet mn bek maar houden nietwaar? Nu we daar toch over bezig zijn; T kon toeval zijn he. Maar er werd 2 weken niet gelogd op je account op de classic, En op de dag dat Andries, peter veel moeite hebben gedaan en ik het account er bovenop probeer te brengen ben je ineens terug. En als het de volgende dag incs krijgt ben je er de gehele dag niet.... Was wel heeeel erg toeval :)
Maargoed dat past niet in jouw straatje een keer te zeggen :''Ik had daar de motivatie niet en ben gerund die 2de keer toen ik terug wilde keren.''
Ik ga hier niet in op het laatste deel wat je stelde behalve dat het geen twee weken betrof en dat het volstrekt begrijpelijk was. Helaas is het (privé) alsnog verkeerd afgelopen. Maar op zulke momenten ga en kan ik niet loggen. Ook op 58 was ik toen daardoor inactief. Je vergeet gemakshalve dat ik de dagem daarvoor ook gewoon heb verdedigd.
 
Reactiescore
1.049
Ik ga hier niet in op het laatste deel wat je stelde behalve dat het geen twee weken betrof en dat het volstrekt begrijpelijk was. Helaas is het (privé) alsnog verkeerd afgelopen. Maar op zulke momenten ga en kan ik niet loggen. Ook op 58 was ik toen daardoor inactief. Je vergeet gemakshalve dat ik de dagem daarvoor ook gewoon heb verdedigd.
Minimaal 9 dagen. En ja gecondoleerd! Maar er was 0,0 communivatie ''Dagen ervoor'' is bullshit. 5 dagen ;ag de VV bij Andries.
 

DeletedUser78825

Guest
En dat jij hem ''Naar Vinage hebt gehaald'' Klopt volgens hemzelf niet helemaal, Hij heeft zelf een sollicitatie gedaan ;)

Ik heb inderdaad een solli gedaan gehad. Maar ik heb nooit gezegd dat Martijn mijn join niet heeft geregeld. Want dat heeft hij wel gedaan.

Daarnaast heb ik hem niet proberen te halen want heb er geen energie ingestoken om het gesprek met Hamid door te laten gaan wat Hamid kan bevestigen @Jus soli ,

Er viel ook geen tijd in de steken. Hij antwoordde niet, en de uren gingen toch niet overeen komen, simpel.
 
Reactiescore
1.049
Ik heb inderdaad een solli gedaan gehad. Maar ik heb nooit gezegd dat Martijn mijn join niet heeft geregeld. Want dat heeft hij wel gedaan.



Er viel ook geen tijd in de steken. Hij antwoordde niet, en de uren gingen toch niet overeen komen, simpel.
Ah okee, Eerste was ik niet van op de hoogte! Sorry Martijn

Je bevestigt hier exact mn punt dat ik je niet heb geprobeerd te halen.
 

DeletedUser78972

Guest
Beetje jammer dat al dat geouwehoer van jullie dit bazencontest weer halfdood kan maken.
Pleur op naar een ander topic of begin een prive conversatie met elkaar of weet ik veel wat.
Niemand zit te wachten op een paar huilenbalken die een ja nee spelletje spelen over een paar cowboyverhalen.
Sorry voor me taalgebruik maar ik word hier een beetje boos om en ik hoop dat er snel weer iemand een mooie spotprent plaatst.
 
Bovenaan