Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.367
4ab3bedfff43d04a166129facb466a55.png
 
Reactiescore
415
ja, zo krijgen wel meer berichten van Bjorn. Zo te zien zelfs mensen die geen eens meer spelen :eek:.
 
Reactiescore
91
Front GOD met Hunt: 1 lid
Front GOD met Lost: 6 leden

Rara, op welke stam zou GOD zijn focus overwegend leggen? Is trouwens al tijden zo, enige dat veranderd is, is dat NAP tussen Hunt en Lost beëindigd is en het daar bijgevolg ook actief aan toe gaat. Maar daar heeft GOD geen moer mee te maken...
 
Reactiescore
331
Probleem met die 1v1v1 is en was altijd, dat de leden die naar GOD gingen (of toch een deel) ervoor gezorgd hebben dat de spelersclusters van de leden die nu in Hunt/Lost zitten nogal gericht zijn op een 1v1,tussen toenmalig Real. en No.
Zoals aangehaald heeft GOD amper front met Hunt. (voorlopig).. Dus een 1v1v1 is het nog niet echt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Probleem is gewoon dat een 1v1v1 vaak niet direct een 1v1v1 wordt.
GOD was verontwaardigd toen we een NAP namen met Hunt, maar het is gewoon heel logisch. Lost had veruit het grootste front. En ja, heb meerdere keren gezegd. Door die leaves van GWIB, Boef, Rise Against had Lost flinke problemen. Meerdere accounts waren gedwongen een dubbel front te nemen, de safe was bijna compleet weg, oftewel het ging niet bepaald lekker bij Lost. Nu is het een indirecte 1v2 door dat front. Voor Lost is perspectief gewoon flink verpest dankzij die leaves, ik had een 1v1 met twee gelijkwaardige stammen denk ik toch de voorkeur gegeven. Nu leunt Lost op een aantal spelers met een zeer hoge motivatie waar ik ze ook echt complimenten voor moet geven.
 
Reactiescore
1.365
Probleem is gewoon dat een 1v1v1 vaak niet direct een 1v1v1 wordt.
GOD was verontwaardigd toen we een NAP namen met Hunt, maar het is gewoon heel logisch. Lost had veruit het grootste front. En ja, heb meerdere keren gezegd. Door die leaves van GWIB, Boef, Rise Against had Lost flinke problemen. Meerdere accounts waren gedwongen een dubbel front te nemen, de safe was bijna compleet weg, oftewel het ging niet bepaald lekker bij Lost. Nu is het een indirecte 1v2 door dat front. Voor Lost is perspectief gewoon flink verpest dankzij die leaves, ik had een 1v1 met twee gelijkwaardige stammen denk ik toch de voorkeur gegeven. Nu leunt Lost op een aantal spelers met een zeer hoge motivatie waar ik ze ook echt complimenten voor moet geven.

Mee eens. Je hebt dan toch een lachende derde altijd ;). Wat GOD een beetje probeert uit te hangen atm :p.
 
Reactiescore
1.075
die 1 vs 1 vs 1 bestaat ook gewoon niet, nu kan je god meer als een nap met hunt zien omdat er maar 1 frontspeler is die offensief voorlopig niet echt hoeft uit te halen (interns genoeg) dus hangt het van Hunt offensief af, maar ook weer dankzij zn interns en deffbunkers heeft dat niet echt veel zin, je hebt in zn rug alleen al een dabb liggen die zomaar 400 deffs zou kunnen weggeven en dan zonder de hele stam order gerekend.
 
Reactiescore
91
Het is juist door GOD hun actie verleden week dat Hunt van bepaalde lege fronten heeft kunnen profiteren.
 

DeletedUser77389

Guest
En deze keer zal dat ook zo zijn. Vooral als de aankomst op sommige precies tegelijk kwam toch :D
 
Reactiescore
91
Tja als men screenshots zit te gooien in de wereldchat met exacte aankomsttijden, dan verschiet ik daar niet van.
 

DeletedUser51839

Guest
Nja ik heb een massa gepland op Chef, plan bleef zelfde en aankomst werd enkel verlaat doordat mensen er niet op tijd hun clears hadden. Verder is die massa door niets beïnvloed geweest en heeft Chef zeer goed gedeft. Dat Hunt blijkbaar acties deed in het ronde kan me geen reet schelen, het is mijn stam die dorpen moet pakken en geen andere, daarom ik plan enkel voor ons eigen gebruik en wil niet dat er iemand nu afkomt dat we samenwerken, want ik heb de pest aan Hunt en veel respect voor spelers van Lost die nu wel in dikke probs zitten eigenlijk. Kan best één van die spelers gebruiken als co. Lost is lekker fucked nu en toch ze geven niet op, respect voor hun weerstand mensen, mag Hunt hun petje voor afdoen. God acht Lost ook sterker in dan Hunt, daarom dat Lost nr1 target is.
 
Reactiescore
331
Tum tum tum... Another one kisses some ass...
 
Reactiescore
1.075
iemand heeft toch echt een alcohol probleem, en ik ben het niet deze keer! wantja hoe kan je nou de pest hebben aan hunt als er zon bae's zijn !
 
Reactiescore
1.075
zoals die chrissie en jelle, ik zou hun doen snapje, no homo uiteraard
 
Reactiescore
1.075
maar toch raw, raw sauce, no ketchup skidipa, boem
 
Reactiescore
1.075
skkkiiaaaaa, boem
 

DeletedUser51839

Guest
skkkiiaaaaa, boem

Vraag ik me af of diegene met een alcohol probleem diegene is die aan het typen is of aan het lezen?

Ps: wanneer je typt, denk eens na over deze zin Alex, mss dat je dan zelf beseft dat je niet 100% bent.
 

DeletedUser51839

Guest
Tum tum tum... Another one kisses some ass...

Wil geen gatlikker zijn zoals je zegt maar enkel realistisch blijven, Lost is inderdaad nu meer dan het schaap maar zag zelden een schaap vechten als een leeuw, daarom men respect, hunt mag nu eens reageren van mij want ze hadden voor en na nap amper front met iemand en hoeveel winst hebben ze nu al gemaakt sinds alles? Een beetje winst op Lost omdat die meer front heeft dan Safe. Meer safe dan God zelfs en toch boekt God beter resultaten dan Hunt op Lost. Enige dat Hunt heeft gedaan tijdens nap is "proberen" meer safe te krijgen en zelfs dat liep mis, dusja God zijnde, blijven gaan op Lost, als Lost weg is, is Hunt een peace of cake niet?
 
Reactiescore
331
Wil geen gatlikker zijn zoals je zegt maar enkel realistisch blijven, Lost is inderdaad nu meer dan het schaap maar zag zelden een schaap vechten als een leeuw, daarom men respect, hunt mag nu eens reageren van mij want ze hadden voor en na nap amper front met iemand en hoeveel winst hebben ze nu al gemaakt sinds alles? Een beetje winst op Lost omdat die meer front heeft dan Safe. Meer safe dan God zelfs en toch boekt God beter resultaten dan Hunt op Lost. Enige dat Hunt heeft gedaan tijdens nap is "proberen" meer safe te krijgen en zelfs dat liep mis, dusja God zijnde, blijven gaan op Lost, als Lost weg is, is Hunt een peace of cake niet?

1) Wij hebben amper front met GOD,maar dat ontsnapt je precies.
2) Lost. doet het voor hun situatie uitstekend, waar zeg ik dat ze het slecht doen?
3) GOD boekt niet superveel/worldbreaking resultaat op Lost. Ik zie dat Seduced,Chef,Roxanne nog steeds deftig staan. En zelfs dan, zelfs al was Crazy weg en al, blijft nog steeds 250 dorpen winst. Ook niet worldbreaking, wel netjes.
4)Wij hebben inderdaad meer safe proberen boeken,wie wil dat nu niet? Maar om te zeggen dat +/- 250 dorpen (wat kan oplopen tot 300) een miskleun is, dat lijkt me nogal een sterk statement vind je niet? Zelfs al is het niet tijdens de NAP gebeurt, de aanvallen die wel liepen toen hebben een mooi aantal def gekilled, wat dan hielp NA de NAP.
5) Als je Hunt. piece of cake vindt, that's fine by me :)

Misschien zelf even nadenken voor je nog eens wat plaatst ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan