Classic 16: Durf jij het aan?

Ga jij spelen?

  • Ja

    Stemmen: 47 58,0%
  • Nee

    Stemmen: 19 23,5%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 15 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    81

DeletedUser79054

Guest
Iemand farmslaafje nodig?

Met nadruk op farmslaafje. Wil er uit leren, niet spelen.
 
Reactiescore
660
behalve na 23u zeker op een weekdag
Ik ben nog steeds bezig met die tien jaren te weinig slaap in te halen. Nog 9 jaar te doen ongeveer denk. Voorlopig al geen pillen meer en maar een beetje drank (cara pils)
 

DeletedUser75778

Guest
Maar je blijft bij je standpunt Robin? Joël, Nathan en Paul solo jij er uit? Mijn stem heb je :tongue:
 
Reactiescore
660

DeletedUser75558

Guest
Die bots van je hebben je uiteindelijk toch niet heel veel overwinningen gebracht he
Uiteindelijk gaat het me niet om de overwinningen, maar om het plezier wat ik heb gehad, door het spel te spelen. Het is niet dat een overwinning op tw ook maar enige waarde heeft buiten het spel om lal.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Uiteindelijk gaat het me niet om de overwinningen, maar om het plezier wat ik heb gehad, door het spel te spelen. Het is niet dat een overwinning op tw ook maar enige waarde heeft buiten het spel om lal.

Jij zegt hij is onverslaanbaar met jouw timebots. Mats zegt dat je niet veel overwinningen ermee gehaald hebt (en betwist dus de kracht van je timebot). Jij begint opeens over de lol van het spel.

Grootste miscommunicatie ever. Ben blij dat dat opgeklaard is. Geen probleem.

Prepare for reactie "ik heb geen timebot was grapjuh jwz".
 

DeletedUser75558

Guest
Jij zegt hij is onverslaanbaar met jouw timebots. Mats zegt dat je niet veel overwinningen ermee gehaald hebt (en betwist dus de kracht van je timebot). Jij begint opeens over de lol van het spel.

Grootste miscommunicatie ever. Ben blij dat dat opgeklaard is. Geen probleem.

Prepare for reactie "ik heb geen timebot was grapjuh jwz".
Als je denkt dat mijn bedoeling was met mijn terugkomst hier op het af uberhaupt, om met mijn "timebot" te komen pronken, dan snap je er echt helemaal niks van. Ik kom hier enkel om wat te provoceren (wat dus erg goed lukt als je ziet hoe serieus je dit allemaal opvat). Jij bent vast een hele gezellige jongen om mee om te gaan:eek:.

Jij bent echt een persoon, die denkt intelligent te zijn, door op een politiek correcte wijze zijn zinnen te formuleren, maar intussen totaal niet door heeft of iets serieus of niet serieus bedoeld wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Jij zegt hij is onverslaanbaar met jouw timebots. Mats zegt dat je niet veel overwinningen ermee gehaald hebt (en betwist dus de kracht van je timebot). Jij begint opeens over de lol van het spel.

Grootste miscommunicatie ever. Ben blij dat dat opgeklaard is. Geen probleem.

Prepare for reactie "ik heb geen timebot was grapjuh jwz".

Het feit dat jij op het AF bent roept bij mij veel vragen op. Vertel eens Jordi!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wow vet cool ik kom op het af alleen om te provoceren lekker man doe je goed
 
Bovenaan