Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78975

Guest
Dat zal onze Edelhoogachtbare bal gehakt toch wel bepalen?o_O

:cool:
*gehaktbal
Of noemen ze dat op de straat 'bal gehakt'?

Verder heb ik niet meer woorden nodig om jou hier belachelijk te maken o.i.d. daartoe zal ik mij niet verlagen. Qua inhoudelijke discussie heb je tot nu toe een minimale bijdragen gehad. Over dat belachelijk maken, dat doe je zelf al, daar heb je mijn hulp niet bij nodig:
Ewa luister a sah,
Ik speel niet op het acc a zemmer.
Tuurlijk is het acc verantwoordelijk voor deze torie, neem niet weg dat het foktop is voor de eigenaar.
 

DeletedUser78972

Guest
*gehaktbal
Of noemen ze dat op de straat 'bal gehakt'?

Verder heb ik niet meer woorden nodig om jou hier belachelijk te maken o.i.d. daartoe zal ik mij niet verlagen. Qua inhoudelijke discussie heb je tot nu toe een minimale bijdragen gehad. Over dat belachelijk maken, dat doe je zelf al, daar heb je mijn hulp niet bij nodig:

Haha niet alleen op straat, zo kan je het gewoon zeggen.

Is het geen bijdrage toevallig?

En dat taalgebruik gebruikte ik alleen om zo op iemand te reageren.
Maar jij mag jezelf best wat verlagen hoor want jij zit zo hoog.
 

DeletedUser78975

Guest
Haha niet alleen op straat, zo kan je het gewoon zeggen.

Is het geen bijdrage toevallig?

En dat taalgebruik gebruikte ik alleen om zo op iemand te reageren.
Maar jij mag jezelf best wat verlagen hoor want jij zit zo hoog.

Hou het maar op straattaal, dat gaat je een stuk beter af dan het ABN.

Ligt inderdaad aan mijn stoel, die is o zo groot en hij zit erg comfortabel. Dus blijf mooi zitten waar ik nu zit. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
Hou het maar op straattaal, dat gaat je een stuk beter af dan het ABN.

Ligt inderdaad aan mijn stoel, die is o zo groot en hij zit erg comfortabel. Dus blijf mooi zitten waar ik nu zit. :p

Toppie
En die stoel is een beetje doorgezakt volgesmij:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Lekker zinnige toevoegingen, iemand nog een bevinding?
 

DeletedUser78975

Guest
Lekker zinnige toevoegingen, iemand nog een bevinding?

Yup, zag net dat Vinage een speler van A heeft overgenomen? Toch maar besloten ook mee te doen aan de strategie van Chill. Was de D2W-strategie niet genoeg? :p

alqa0n.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Yup, zag net dat Vinage een speler van A heeft overgenomen? Toch maar besloten ook mee te doen aan de strategie van Chill. Was de D2W-strategie niet genoeg? :p

alqa0n.jpg
Meen je deze nu serieus of niet? Van de drie stammen die er toe doen. Sorry voor de andere stammen. Is Vinage de stam met het minste aantal leden. Dus echt relevant kun je het niet noemen. Maar goed. Het recruiten van een account aan je stam is altijd een recruit 2 win. Want waarom recruit je anders een account. Het gaat meer om de manier waarop wanneer R2W een negatieve lading krijgt en dat is hier niet het geval bij.
 

DeletedUser78975

Guest
Meen je deze nu serieus of niet? Van de drie stammen die er toe doen. Sorry voor de andere stammen. Is Vinage de stam met het minste aantal leden. Dus echt relevant kun je het niet noemen. Maar goed. Het recruiten van een account aan je stam is altijd een recruit 2 win. Want waarom recruit je anders een account. Het gaat meer om de manier waarop wanneer R2W een negatieve lading krijgt en dat is hier niet het geval bij.

Martijn, ik kan me toch echt herinneren dat jij uiteindelijk A inderdaad een stabbende stam vond. Je hebt daarop namelijk Chill. aangepakt omdat ze door het rekruteren van DRR en Driesbiljard 'stabs toestaan' en 'stabs goedkeuren'. Nu doet Vinage precies hetzelfde, sterker nog ze gaan een stap verder (er worden diplomatieke betrekking aangegaan met A). Maar dan is het opeens volgens jou 'ja maar elke rekruut is per definitie een R2W en Vinage heeft van de top 3 stammen minste leden dus niet relevant...' Dat is slap gelul en wederom ben je hypocriet bezig.

Beste speler: Er zijn meerdere goede teams op deze wereld, maar tot nu toe vind ik dat Perfection zich het meest heeft bewezen. Mooi om te zien hoe die is ontwikkeld ten op zichte van toen ik hem voor het laatst zag, op W19, waar ik zijn co was. Trots op hem.
Slechtste speler: Het zijn er veel, te veel. Al die pp noobs.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Niet al te bekend team. Maar tot veel in staat.
Beste stam: Vinage. Stab stammen zijn per definitie niet goed. Dus Chill valt al af. Rest nog te weinig getoond.
Slechtste stam: Chill, want stammen die stabs toestaan zijn per definitie slecht.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Tiktak/Suits, rustig en goed liggend. Goede statistieken bij aantal accounts.
Beste leider: Nog niet echt gezien.
Slechtste leider: Leiding Chill. Een leiding die stabs goed keurt kan ik niet serieus nemen.
Favoriete forumposter: Roald97, de enige die echt inhoudelijk post. Als enige doet die echt aan P&P.
Minst favoriete forumposter: Al die nitwit newgens die 0,0 aandacht besteden aan hun posts en commentaar hebben wanneer er aan P&P gedaan wordt, want dan ben je een hater en zielig....
Meest overschatte stam: Chill. Veel verrotte accounts. Met name de nieuwste aanwinsten en Goez. Daarnaast wordt Vinage overschat.
Meest onderschatte stam:Tiktak/Suits ben benieuwd wat zij gaan laten zien. Zij gaan een cruciale rol spelen voor deze wereld is mijn verwachting.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn, ik kan me toch echt herinneren dat jij uiteindelijk A inderdaad een stabbende stam vond. Je hebt daarop namelijk Chill. aangepakt omdat ze door het rekruteren van DRR en Driesbiljard 'stabs toestaan' en 'stabs goedkeuren'. Nu doet Vinage precies hetzelfde, sterker nog ze gaan een stap verder (er worden diplomatieke betrekking aangegaan met A). Maar dan is het opeens volgens jou 'ja maar elke rekruut is per definitie een R2W en Vinage heeft van de top 3 stammen minste leden dus niet relevant...' Dat is slap gelul en wederom ben je hypocriet bezig.

Toon maar eens bewijs dat er diplomatieke betrekkingen worden aangegaan met A. door Vinage. Want die zijn er niet. Smokin Aces heeft en had niets met de stabs te maken en er zitten op het bewuste account ook nieuw(e) speler(s). Dit in tegenstelling tot de accounts die Chill heeft gerecruit en welke effectief stabbers zijn.

Jij komt weeral met loze beweringen en beschuldigingen zonder bewijs. Als je hier op het AF met beweringen durft te komen dan mag je eerst wel eens met bewijs komen. Of moest dat niet in je stabtopic? Dat geldt hier ook.

Overigens hoef je mij niet bij mijn naam te noemen. Ik ken je niet en wil ik denk ik ook niet. Dus hou het maar gewoon op mijn AF naam knul.;)
 

DeletedUser78975

Guest
Toon maar eens bewijs dat er diplomatieke betrekkingen worden aangegaan met A. door Vinage. Want die zijn er niet. Smokin Aces heeft en had niets met de stabs te maken en er zitten op het bewuste account ook nieuw(e) speler(s). Dit in tegenstelling tot de accounts die Chill heeft gerecruit en welke effectief stabbers zijn.

Jij komt weeral met loze beweringen en beschuldigingen zonder bewijs. Als je hier op het AF met beweringen durft te komen dan mag je eerst wel eens met bewijs komen. Of moest dat niet in je stabtopic? Dat geldt hier ook.

Overigens hoef je mij niet bij mijn naam te noemen. Ik ken je niet en wil ik denk ik ook niet. Dus hou het maar gewoon op mijn AF naam knul.;)

Slaap lekker Martijn ;)
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser78787

Guest
Hou het maar op straattaal, dat gaat je een stuk beter af dan het ABN.

Ligt inderdaad aan mijn stoel, die is o zo groot en hij zit erg comfortabel. Dus blijf mooi zitten waar ik nu zit. :p
Luister a tatta boy, wat haat je op straattaal niffo. Ga je maar ergens anders doen
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nu doet Vinage precies hetzelfde, sterker nog ze gaan een stap verder (er worden diplomatieke betrekking aangegaan met A). .

Stop alsjeblieft eens met die bullshit die nu voor de zoveelste keer wordt aangesneden. Daarbij kijk jij wel extreem scheef wil je suggereren dat het opnemen van één (of 2, als je dries wilt meerekenen..) stabber ''minder erg'' is dan het aanleggen van zogenaamde bondgenootschappen, samenwerkingen, samenspanningen of hoe je die onzin zou willen definiëren. Mocht er enige vorm van samenwerking zijn dan had Vinage die vv wel gepakt en het account helemaal kapot gestacked en hadden we allang een grootschalige massa op Chill gedaan. Maar dat deden we niet, kun je zelf bedenken waarom? Er is zelfs niets wat ook maar wijst op een stammen-samenwerking.
 
Bovenaan