spotprentjes

DeletedUser72496

Guest
Hij vraagt zelfs een wapenstilstand aan Zero-B :D

Wapenstilstand? Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik wou enkel een nap met inventirius, omdat ik niet veel tijd had om te deffen wegens de scheiding van mijn ouders. Ik heb liever een nap met spelers van zero-b dan dat ik plat ga of zie ik dat verkeerd?

o998Eub.png
mnm5RwJ.png
tPBZPnF.png
Martin/Aniron vroeg wel degelijk aan Zero-B om een wapenstilstand maar werd telkens geweigerd.
Hij begon zelfs ook over een fusie tussen 2 accounts en dat de speler van Zero-B hem ging joinen op Aniron.
Geloof je het niet? Ik kan het altijd posten, want ik heb de pm's. :cool:
Denk je nou echt dat dit zal werken?

4.png
Omdat hij geen akkoord kreeg over een wapenstilstand begon hij een klein weekje later over nap met Zero-B.
Same story --> geweigerd

Conclusie: LIAR
P. is een lachertje geworden en Martin is één van de goede voorbeelden ervan.
download (3).png
 

DeletedUser65921

Guest
Jouw vriendjes vonden het altijd nodig om kata's te gebruiken, mede omdat ze nogal blinde ongegronde haat hadden tegenover spelers die hun gewoon vriendschappelijk uitlachten met hun gefaal. Deze internethelden krijgen nu gewoon een koekje van eigen deeg.

We hebben hun zelfs meerdere keren gevraagd om voorwaarden te geven die ze zagen zitten.
Maar 0 afspraken wouden ze maken.

Beetje jammer voor de nieuwtjes dat die nu met de gebakken peren van hun gerunde voorgangers zitten.
 

DeletedUser72496

Guest
En nee Martin ik geef mijn Skype niet aan P zoals je dat vroeg in privé op TW Forum.

Wil je discussiëren dan dient dit platform ervoor.
 

DeletedUser79078

Guest
Bekijk bijlage 12388
Bekijk bijlage 12387
Bekijk bijlage 12389
Martin/Aniron vroeg wel degelijk aan Zero-B om een wapenstilstand maar werd telkens geweigerd.
Hij begon zelfs ook over een fusie tussen 2 accounts en dat de speler van Zero-B hem ging joinen op Aniron.
Geloof je het niet? Ik kan het altijd posten, want ik heb de pm's. :cool:
Denk je nou echt dat dit zal werken?

Bekijk bijlage 12392
Omdat hij geen akkoord kreeg over een wapenstilstand begon hij een klein weekje later over nap met Zero-B.
Same story --> geweigerd

Conclusie: LIAR
P. is een lachertje geworden en Martin is één van de goede voorbeelden ervan.
Bekijk bijlage 12393

Nogmaals ik heb niet aan heel Zero-B een wapenstilstand gevraagd enkel Inventirius om de reden die ik in mijn vorige post noemde. Dat fusie was enkel sarcasme of je het nou wil geloven of niet, want we waren beetje aan het dollen met elkaar (naar mijn gevoel).

Als je die pm hebt dat ik aan heel Zero-B vraag voor een nap zou je die graag privé naar me kunnen sturen dan?

Jammer dat je me een lachertje vind ik hoop dat ik in de toekomst kan bewijzen dat het niet zo is.
We hebben hun zelfs meerdere keren gevraagd om voorwaarden te geven die ze zagen zitten.
Maar 0 afspraken wouden ze maken.

Beetje jammer voor de nieuwtjes dat die nu met de gebakken peren van hun gerunde voorgangers zitten.
Zeker jammer, maar wist ik ook niet van te voren.
 

DeletedUser79078

Guest
En nee Martin ik geef mijn Skype niet aan P zoals je dat vroeg in privé op TW Forum.

Wil je discussiëren dan dient dit platform ervoor.
Oke dat is de grootste bullshit die ik heb gehoord moet ik dan bv ook Tim uit mijn contacten verwijderen omdat hij bij Ship zit?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En nee Martin ik geef mijn Skype niet aan P zoals je dat vroeg in privé op TW Forum.

Wil je discussiëren dan dient dit platform ervoor.

Martin is wel een goede gast hoor ;) Sympatieke man die beseft dat ingame vijanden niet hetzelfde is als "over all" vijanden :)
 

DeletedUser

Guest
Wat is P. toch een lachwekkende stam met hun kata-afspraken. En dan dan moet je die trieste gevallen van een Lenaco, Mortifer en Coeeele eens zien met hun 400+ kata's. En dan willen ze opeens kata-afspraken? Openlijk hebben ze aangegeven via PM en op het Algemeen Forum dat ze geen afspraken willen. En nee wij maken ook geen enkele afspraak nergens voor nodig wij katapulteren alles plat precies wat P. verdiend.
 

DeletedUser

Guest
Mijn smidjes en boertjes worden ook met regelmaat de grond in gewerkt. En dat is niet omdat mijn stamgenoten op bezoek komen ;)
Waarom niet? voor mij persoonlijk omdat kata's gewoon bij het spel horen, ik zeik ook niet als ik gesloopt word. Dat regelt me AM wel. Als je een beetje kan deffen is gesloopt worden ook geen probleem. Het feit dat ship tijd blijft steken in het zeuren over kata's in plaats van leren deffen tegen kata's zegt voor mij meer over het niveau.

De reden dat ik het melde is omdat hij het had over P. die maar nooit ophouden met kata gebruik. Beetje zeikerige reactie, en dat terwijl ship het ook doet. Of dit nou komt omdat P. wel of geen afspraken wil maakt niet uit. Ik ben sowieso tegen het maken van afspraken met vijanden aangezien dat 99% van de keren gewoon misloopt en verspilde moeite is.

Als jij denkt dat blocken de enige manier is om je te weren tegen kata;s krijg ik het idee dat je nooit echt effectief gesloopt bent. Maar dat kan ik mis hebben.
Smid en hq slopen geen meerwaarde? Succes met edels maken zonder smid of hq.
Kata's zijn al zo lang onderdeel van dit spel, als mensen er nu nog niet gewend aan zijn ligt dat toch echt aan henzelf. Ik heb gekozen om er niet over te zeiken, maar er gewoon mee leren dealen. Wat mij betreft de beste optie en houd de fun gewoon in het spel, of je nou gesloopt wordt of niet.

Vraag Mark maar even hoe je deft tegen kata's die weet wel hoe hij dat moet doen met zijn grote bek.
 

DeletedUser77892

Guest
Wat is P. toch een lachwekkende stam met hun kata-afspraken. En dan dan moet je die trieste gevallen van een Lenaco, Mortifer en Coeeele eens zien met hun 400+ kata's. En dan willen ze opeens kata-afspraken? Openlijk hebben ze aangegeven via PM en op het Algemeen Forum dat ze geen afspraken willen. En nee wij maken ook geen enkele afspraak nergens voor nodig wij katapulteren alles plat precies wat P. verdiend.
P. wilt helemaal geen kata afspraken.
Dat 1 speler daar toevallig naar vraagt betekent niet dat heel P. dat wilt he...
Ik zelf sta er in principe best voor open, maarja zowel aan P kant als aan Ship kant zijn er genoeg die er niets van willen weten. Dan houd het inderdaad snel op. en daarbij dat, zoals ik al zei, er vaak toch niet aan de afspraken gehouden wordt
 
Reactiescore
205
Achja je moet iets als je niet kan deffen én niet kan edelen :) Mortifer Renatus heeft er zelfs zijn clears op aangepast, met 120 ram en 300 kata's. Toppertjes
 
Bovenaan