De Mental autobiografie

DeletedUser73972

Guest
Zo, daar is nu ook een einde aan gekomen na 3 maand schrijven.
 

DeletedUser73091

Guest
Leuk om het einde gelezen te hebbne.

Het klopt dat ik er nooit meer was (accountgewijs) binnen mental de laatste maanden, maar dat kwam door de zekerheid dat de overwinning binnen was. Tot dat punt heb ik bijna alles wat binnen mijn mars lag gedaan voor de stam.

Indien die zekerheid weg zou vallen was ik gegarandeerd teruggekomen om orde op zaken te stellen, en met mij denk ik nog wel enkele andere mentalezen. Het was logisch dat de stam niet zou breken door interne conflicten, daar had ze een te sterke basis voor (en een goed aantal waterdragers, om het in tria's woorden te zeggen :) ). Het enige wat een breuk zou kunnen veroorzaken was een massale val van verscheidene front-acc's, want zo goed als onmogelijk was. Dus bleef ik maar lekker slapen :p
 
Reactiescore
1.367
:)
 

DeletedUser72803

Guest
Mooi dat we dit hebben opgezet, echt leuk om na een aantal jaar weer terug te lezen.
Heerlijk hoe we constant een tactische strijd met Cyan/Story hadden om de overmacht in de wereld te behouden.
 
Reactiescore
1.367
Mooi dat we dit hebben opgezet, echt leuk om na een aantal jaar weer terug te lezen.
Heerlijk hoe we constant een tactische strijd met Cyan/Story hadden om de overmacht in de wereld te behouden.

Mwah, was meer story/cyan liepen te kutten met alle stammen tegen mental :p
 
Reactiescore
1.367
En ik heb mijn slaap verpest
 
Bovenaan