[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser79054

Guest
Ik heb geprobeerd om even mijn mening over mensen die me opvallen neer te typen. (wat trouwens niet meevalt, want BM-stemmen kan ik moeilijk inschatten).

.TimeForPlanB

Time is toch een hoofdpersonage in het spel tot nu toe. Hij is BM geworden en heeft mensen op het verkeerde pad gezet. Ik weet dat het allemaal niet zo serieus mag genomen worden wegens dag 1 en de weinige info, maar uiteindelijk is er wel een hoedje uit. Hij kwam met de eerste 'theorie', als dat al een theorie was. Ik denk dat mensen hem teveel aan het onderschatten zijn, en dat we allen nog kunnen verschieten van hen. (geen dreigement, neem het als een compliment)

RozeEenhoorn
Vind ik weer vaag spelen, net als vorig potje (welp). Je plaatst een theorie op Dragonfriend en volgt hem niet op. Je ziet dat je theorie niet de smaak van de rest te pakken heeft (was ook een beetje zwak). Ga je hier nog iets mee doen, of wil je jezelf niet teveel in de spotlight zetten? Daarna zegt hij dat hij op iemand zal stemmen die op zichzelf had gestemd, terwijl hij al zo'n stem had staan (op Dragenfriend).
Ik stem wellicht sowieso op iemand die op zichzelf gestemd heeft vanavond (of gaat stemmen).
Hahaha, ik heb m'n woorden goed proberen te kiezen waarbij ik vermelde dat mijn stem zou staan op iemand die al op zichzelf gestemd had, of dit nog zou doen. (Ongeacht veranderingen dus)

Wou je reactie eens zien of je in verdediging zou schieten, ik moest op iets zoeken. Na de stemming begin ik ook wel TUTM te verdenken, maar ik laat alles even rusten nu en zie wat er morgen gebeurt.
Hier veranderd hij rap op TUTM, en verlaat hij pad Dragonfriend dus.

Dragonwoman
Enorm actief, heeft iedere pagina een bericht (ik gebruik het als een uitdrukking, ga het aub niet conroleren).
Er is nog bijzonder weinig geweest om een lynch op te baseren... Ik ben nog iets aan het kijken, maar ik vrees dat ik ook zal gaan voor 1 van de mensen die zaten te geinen over de wolvenchat aan het begin als ik niks anders vind... :(
Blijft zeggen dat ze geen idee heeft over hoe of op wat te stemmen,
Ik vrees dat ik geen flauw idee heb :( Ik ben nogal slecht in het herkennen van gedrag xD
dat ze niet weet wat ze moet doen,
Als 1 iemand het doet ofzo, maakt het niet echt veel uit. Is niet veel anders dan op iemand stemmen die nog geen stem heeft:p Maar zoveel mensen als nu is wel degelijk spelbederf:X
maar heeft uiteindelijk wel een mening over het op zichzelf stemmen.
En dit alles nadat ze op NITS is gevolgd. Jullie kunnen mij afrekenen op het feit dat ik dat zelf ook heb gedaan, maar ik wil van eens van haar horen waarom ze toch op NITS heeft gestemd. Gemakkelijk, en zeker dat hij geen slechtje was?

Castiel
Veel mensen aanbidden hem als goeie en ervaren speler, hebben schrik van hem als wolf en denken dan toch maar om van hem geen BM te maken. Hij speelde ook een solid rondje, tot ik dit tegenkwam:
PS, denk niet dat we goed zitten met NITS hoor mensen ... Vind dat er weer HEEL makkelijk meegelopen wordt. Zo pissig word je niet als de verdenking terecht is.
Een minuut voor het einde van de stemming gezegd, en uiteindelijk had hij gelijk. Maar dit lijkt mij een wolven post. Het is op een voorzichtige manier gezegd om niet op te vallen, maar hard genoeg om er later op terug te kunnen komen en er een argument van te maken. Precies de soort post's die ik van ervaren spelers (en slechtjes) verwacht. Ook Cryptic vloog hier rap in mee, nadat de stemming gedaan was.

TurnUpTheMusic
Toch wel weer een opvallend persoon. Probeert actief mee te doen, en kreeg hier verwijten voor (ondertussen van tafel). Ik vind zijn inbreng in het potje echter vrij mager en zonder inhoud. Hij houdt van insinueren en aandacht op anderen te plaatsen, al wordt dit wel degelijk opgemerkt door anderen. Vooral deze post (aanval op mezelf), vind ik er een schoolvoorbeeld van.
waarom spijt het je? Wellicht is het een wolf? Weet jij meer dan wij?
Maar dan krijgt hij te snel te veel aandacht volgens mij. Door Cryptic, met een enorm lange post waarin hij een mooi overzicht geeft, maar waar hij uiteindelijk niks zal mee doen lijkt me? Het lijkt me ook niet echt een aanval.

.Saphira
Ook hij/zij (help me even) was zeer prominent aanwezig gisteren. Voegde in mijn ogen echter niet veel toe aan het potje. Ze sprak over de argumentatie van tegenwoordig (geloof me, die vinden wij ook slecht) en over de nutteloosheid van stemmen op jezelf. Uiteindelijk stemt hij op tlf:
Ik stem trouwens op thelightfighter.
Waarna RozeEenhoorn vraagt waarom hij dit deed, verwees hij naar deze post:
Dus ze speelt op haar manier, wat dus vaak onterecht verward wordt met wolvengedrag, maar toch stem je op haar? Uh, is de argumentatie veranderd in de maanden dat ik niet heb gespeeld? :rolleyes:
Dit is dus een reden om op tlf te stemmen. Wat op zich niet zoveel uitmaakte, maar achteraf gezien wel. Op deze manier bleef hij buiten schot van de 'meeloopstem', had hij geen invloed op de eindstemming en kon hij vrijuit meeliften naar de volgende ronde. Verdacht.

Dragonfriend
Was relatief aanwezig gisterenavond, maar kon niet veel doen door gsm (ik begrijp je volledig). Toch vond ik zijn gericht trollen (laten we het zo noemen) toch maar vreemd. Ik denk niet dat jullie er veel uit geleerd hebben (zie NITS). Door zijn lynchstem op zichzelf te zetten was hij snel veilig voor deze lynchronde. Toen Eenhoorn daar op reageerde bleef hij daar terecht op hameren. Je bent oranje, ookal ben je Belg :p

Mijn stemming van vanavond zal afhangen van de reactie's hierop.
 
Reactiescore
93
Ik heb geprobeerd om even mijn mening over mensen die me opvallen neer te typen. (wat trouwens niet meevalt, want BM-stemmen kan ik moeilijk inschatten).

Dragonwoman
Enorm actief, heeft iedere pagina een bericht (ik gebruik het als een uitdrukking, ga het aub niet conroleren).

Blijft zeggen dat ze geen idee heeft over hoe of op wat te stemmen,

dat ze niet weet wat ze moet doen,

maar heeft uiteindelijk wel een mening over het op zichzelf stemmen.
En dit alles nadat ze op NITS is gevolgd. Jullie kunnen mij afrekenen op het feit dat ik dat zelf ook heb gedaan, maar ik wil van eens van haar horen waarom ze toch op NITS heeft gestemd. Gemakkelijk, en zeker dat hij geen slechtje was?

Mijn stemming van vanavond zal afhangen van de reactie's hierop.

Het is zeker balen dat hij wel een goedje bleek te zijn, maar zoals ik ook heb aangegeven is het heel erg lastig om een goede lynch te doen dag 1. Ik weet dat mijn lynch-stem een meeloopstem was, ik vrees dat ik ook nog te vaak meeloopstemmen heb, maar zoals ik in mijn post al zei, ik had lynch-stem gezet op basis van het zichzelf lynchen. Ik had de fout gemaakt dat hij 3e was ipv 2e, had ik door kort nadat ik lynch stem geplaatst had, maar niet gewijzigd. Geen goede reden, maar dit is dus hetgene wat ik lastig blijf vinden xD Wat is verdacht. Daarom wou ik ook een mentor, maar beide keren dat ik een mentor heb gehad, was ik geen goedje... Eerst een neutraaltje, daarna een slechtje... Terwijl ik juist eens als goedje een mentor wil xD
 

Deleted User - 487871837

Guest
hallo ik ben thuis van werk maar zie dat ik nog niks gemist heb :)
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb je mega post gelezen. Ik ga er later vandaag even specifiek op reageren als ik meer tijd heb. Bedankt voor je inbreng in het spel, ik begrijp dat je op een of andere manier een verdenking moet inbrengen anders komen we nergens. Echter begrijp ik dat mijn uitspraken niet altijd even logisch zijn (wat de meeste spelers van mij zullen herkennen), maar ik moet soms toch ook wat dingen kunnen uitlokken? Kan mezelf wel netjes binnen de lijntjes houden maar als iedereen dat doet, winnen de wolven.

Ik snap overigens niet waarom je zegt dat ik niet op jou en op anderen reageer? Want dat is niet waar? Ik reageer op elke post waar een vraag aan mij wordt gesteld of waar ik mij op moet verdedigen...

Ik heb meermaals aangetoond dat jij bepaalde punten aanhaalt en er vervolgens niet meer op in gaat

Ik heb geprobeerd om even mijn mening over mensen die me opvallen neer te typen. (wat trouwens niet meevalt, want BM-stemmen kan ik moeilijk inschatten).

Castiel

Een minuut voor het einde van de stemming gezegd, en uiteindelijk had hij gelijk. Maar dit lijkt mij een wolven post. Het is op een voorzichtige manier gezegd om niet op te vallen, maar hard genoeg om er later op terug te kunnen komen en er een argument van te maken. Precies de soort post's die ik van ervaren spelers (en slechtjes) verwacht. Ook Cryptic vloog hier rap in mee, nadat de stemming gedaan was.

TurnUpTheMusic
Toch wel weer een opvallend persoon. Probeert actief mee te doen, en kreeg hier verwijten voor (ondertussen van tafel). Ik vind zijn inbreng in het potje echter vrij mager en zonder inhoud. Hij houdt van insinueren en aandacht op anderen te plaatsen, al wordt dit wel degelijk opgemerkt door anderen. Vooral deze post (aanval op mezelf), vind ik er een schoolvoorbeeld van.

Maar dan krijgt hij te snel te veel aandacht volgens mij. Door Cryptic, met een enorm lange post waarin hij een mooi overzicht geeft, maar waar hij uiteindelijk niks zal mee doen lijkt me? Het lijkt me ook niet echt een aanval.

Om hier over op in te gaan. Het feit dat ik op iemand anders ga, toont al aan dat ik niet overtuigd ben van wat er gezegd is geweest. Verder had ik ook niet eens verwacht dat mensen überhaupt op NITS gingen blijven staan.

Mijn post op TUTM, is zoals ik heb gezegd, een samenvatting van wat ik opmerk als ik naar zijn posts kijk. Ik merk op dat hij ergens op in gaat en er dan niet meer verder op gaat wanneer er een reactie komt, etc.

Dus, is het een aanval? Nee. Het is wel een reden voor mij om hem verder in de gaten te houden. Of dat terecht is of niet, daar heb ik geen concrete bewijzen voor en het blijft dus ook eerder bij twijfels dan iets anders. Dit heb ik ook aangegeven en is dus een feit.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik heb meermaals aangetoond dat jij bepaalde punten aanhaalt en er vervolgens niet meer op in gaat
en nu opeens heb je het meermaals aangetoond? Je hebt dat helemaal nergens aangetoond?

En als ik van iemand een reactie krijg hoef ik daar toch niet op te blijven antwoorden?
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb geprobeerd om even mijn mening over mensen die me opvallen neer te typen. (wat trouwens niet meevalt, want BM-stemmen kan ik moeilijk inschatten).

Castiel
Veel mensen aanbidden hem als goeie en ervaren speler, hebben schrik van hem als wolf en denken dan toch maar om van hem geen BM te maken. Hij speelde ook een solid rondje, tot ik dit tegenkwam:

Een minuut voor het einde van de stemming gezegd, en uiteindelijk had hij gelijk. Maar dit lijkt mij een wolven post. Het is op een voorzichtige manier gezegd om niet op te vallen, maar hard genoeg om er later op terug te kunnen komen en er een argument van te maken. Precies de soort post's die ik van ervaren spelers (en slechtjes) verwacht. Ook Cryptic vloog hier rap in mee, nadat de stemming gedaan was.

Hier heb je wel een punt dat die post tamelijk verdacht is. Vind het wel raar dat Castiel zoiets dom zou doen als wolf, maar het kan altijd natuurlijk.

.Saphira
Ook hij/zij (help me even) was zeer prominent aanwezig gisteren. Voegde in mijn ogen echter niet veel toe aan het potje. Ze sprak over de argumentatie van tegenwoordig (geloof me, die vinden wij ook slecht) en over de nutteloosheid van stemmen op jezelf. Uiteindelijk stemt hij op tlf:

Waarna RozeEenhoorn vraagt waarom hij dit deed, verwees hij naar deze post:

Dit is dus een reden om op tlf te stemmen. Wat op zich niet zoveel uitmaakte, maar achteraf gezien wel. Op deze manier bleef hij buiten schot van de 'meeloopstem', had hij geen invloed op de eindstemming en kon hij vrijuit meeliften naar de volgende ronde. Verdacht.

Jij mag het zeggen :p

Jij zegt dus dat het verdacht is om op dag 1 niet als een schaap met de rest mee te stemmen, want zo zet je jezelf in de schijnwerpers. Maar een meeloperstem is natuurlijk ook verdacht. En dan zeg jij dat je de argumentatie ook slecht vindt tegenwoordig :rolleyes2:

Je bent aan het zoeken naar zaken die er niet zijn. Typisch wolvengedrag.
 

DeletedUser78878

Guest
Heb nog geen volledige analyse gemaakt omdat ik de hele dag heb zitten studeren, donderdag is m'n laatste examen dus wil ik in schoonheid afsluiten. Vandaar dat ik m'n visie op jouw bericht verder zetten aangezien je toch wel een aantal dingen aankaart.
.TimeForPlanB
Time is toch een hoofdpersonage in het spel tot nu toe. Hij is BM geworden en heeft mensen op het verkeerde pad gezet. Ik weet dat het allemaal niet zo serieus mag genomen worden wegens dag 1 en de weinige info, maar uiteindelijk is er wel een hoedje uit. Hij kwam met de eerste 'theorie', als dat al een theorie was. Ik denk dat mensen hem teveel aan het onderschatten zijn, en dat we allen nog kunnen verschieten van hen. (geen dreigement, neem het als een compliment)
Ik heb bij PlanB een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het normaal dat de eerste lynch niet zeer simpel is. Naar mijn mening blijft het vrij gokken op wie een wolf kan zijn omdat er nog niet veel weggegeven is. Daarnaast waardeer ik zijn vroege stem, die late stemmingen zorgen voor chaos en makkelijk meeloperij.
Aan de andere kant werd het vrij snel duidelijk dat hij BM zou worden. Hij had 7 stemmen voorsprong op de tweede plaats. ALS hij wolf was, was dit een ideale uitgangspositie omdat je dan direct de aandacht op iemand vestigt en mensen sneller zullen meelopen omdat hij juist een hoog 'aanzien' (BM-schap) heeft.
Als laatste vond ik de eerste stem richting NITS nogal kort door de bocht. Het is goed om reactie uit te lokken, maar die reactie komt er niet (wat ook wel vreemd was) en dan is het toch vreemd om geen andere piste te overwegen. Ben benieuwd wie nu verdacht lijkt voor @.TimeforplanB
RozeEenhoorn
Vind ik weer vaag spelen, net als vorig potje (welp). Je plaatst een theorie op Dragonfriend en volgt hem niet op. Je ziet dat je theorie niet de smaak van de rest te pakken heeft (was ook een beetje zwak). Ga je hier nog iets mee doen, of wil je jezelf niet teveel in de spotlight zetten?
Ik denk dat je niet doorhad dat ik inging op de troll van draakje. Ik neem aan dat hijzelf het ook wel door had, jij niet zo te zien. Zoals je zegt is het geen sterke theorie, maar ik denk niet dat er veel hoogstaande theorieën gepost waren gisteren. Het was op z'n minst iets anders, geen meloopstem of een stem om jezelf te redden (ookal waren er 3 stemmen verschil). Ik kan wel in je stem komen omdat er nog veel stemmen niet geplaatst waren en alles weer last minute gebeurde.
Al m'n bedenkingen hou ik bij en spelen een rol in hoe verdacht ik iemand vind. Ik ga nu ook niet zeggen dat ik hem voor 90% verdenk of wat dan ook. Als hij iets verdacht zou zeggen of doen komt dat er bij, maar nu zie ik niet direct een reden om veel verder op die theorie in te gaan.

Daarna zegt hij dat hij op iemand zal stemmen die op zichzelf had gestemd, terwijl hij al zo'n stem had staan (op Dragenfriend).
Inderdaad, m'n criterium klopte nog steeds, hij had op zichzelf gestemd. Maakte niet uit of hij nog veranderde. Als er een betere theorie kwam op één van de andere was ik wellicht verandert, maar daar had ik op z'n minst iets en kon het gebruikt worden om reactie uit te lokken. Dat is één van de dingen die dan meespeelt in de verdenking, als hij plots z'n stem zou veranderen zou dat m'n bedenking alleen nog maar bevestigen. Natuurlijk kwam hij niet in de gevarenzone en is het dus moeilijk om er iets van te maken. Op z'n minst was hij even uit de comfortzone door z'n naam in het rood te zien staan.

Hier veranderd hij rap op TUTM, en verlaat hij pad Dragonfriend dus.
Zo interpreteer je dat. 'Ik verander rap', 23 uur en 30 minuten voor de volgende lynch maak ik bekend wat m'n eerste gedachte is na de bekendmaking van NITS z'n rol. Dat lijkt me niet snel... Daarnaast zei ik er ook nog bij dat ik wacht wat morgen bracht, met m'n bericht gaf ik niet direct m'n stem mee.
De reden waarom ik hem verdacht vind is omdat z'n berichten telkens wat onregelmatig leken te zijn en dat hij zichzelf buiten schot wou plaatsen door eerst op zichzelf te stemmen, en daarna mee te lopen op NITS (om opnieuw buiten schot te staan). Wat Castiel zei over zijn activiteit leek ook nog een leuke poging, maar denk niet dat we daar veel verder op kunnen. Daarnaast gaf TUTM ook een reden waarom dat plausibel leek.

En dit alles nadat ze op NITS is gevolgd. Jullie kunnen mij afrekenen op het feit dat ik dat zelf ook heb gedaan, maar ik wil van eens van haar horen waarom ze toch op NITS heeft gestemd. Gemakkelijk, en zeker dat hij geen slechtje was?
Ik heb het altijd precies moeilijk om Dragonwoman te lezen. Vorig potje ontglipte ze me helemaal, alhoewel ze wolf was. Nu heb ik het opnieuw moeilijk, ik kan op weinig ingaan.
Je hebt wel een punt dat de stem op NITS vrij inspiratieloos is, zeker omdat ze zelf geen stemmen op haar had biedt dat een optie om dingen uit te proberen. Voor de rest heb ik er niet veel over te zeggen.

Castiel

Een minuut voor het einde van de stemming gezegd, en uiteindelijk had hij gelijk. Maar dit lijkt mij een wolven post. Het is op een voorzichtige manier gezegd om niet op te vallen, maar hard genoeg om er later op terug te kunnen komen en er een argument van te maken. Precies de soort post's die ik van ervaren spelers (en slechtjes) verwacht.
Akkoord; Als hij wolf is en wist dat het een goedje was, hoefde hij zelf z'n stem niet te veranderen en kon hij hierin meespelen dat hij het geen goede keuze vond om dan later te gebruiken wanneer hij verdacht wordt. Ikzelf deelde de mening van Castiel, maar voelde niet de nood om dit te zeggen vlak voor het einde.

TurnUpTheMusic
Zie boven


Dragonfriend
Zie boven

Hopeful
Gaat eerst RD verdenken om daarna zonder woord op TLF te stemmen.
--> Niemand die ingaat op Hopeful die stem zonder reden plaatst op TLF?
Daarnaast vond ik de reden op de stem van TLF door Saphira niet spectaculair (maar de stem van TLF evenmin). Bijgevolg vind ik het nog vreemder om dan hierop mee te lopen.

Daarnaast krijg ik altijd bedenkingen van mensen die aanwezig zijn, maar heel weinig posten of enkel de noodzakelijkheden. Natuurlijk kan je hier moeilijk op verder gaan, maar het zouden luie wolven kunnen zijn (no offense, het is een manier om niet op te vallen):
DragonGoesOppai
3 posts waarvan:
-1 BM stem (op basis van vroegere potjes, wat iedereen doet)
-1 post over vorig potje (geen bijdrage)
-1 Lynch stem (bevestiging op Cryptic en voor de rest een stem op RD)
Laila
Vreemde redenering om bewust niet te stemmen als je het niet weet. Ik dacht dat dit zelfs tegen de regels was omdat het eigenlijk met inactiviteit te maken heeft?
TLF
Stemt op speler enkel op basis van vorig potje of 'moeilijk te lezen'. Zo kan ik ook gaan stemmen op Dragonwoman. Vond hem vorig potje veel sterker op dag 1.

De anderen zijn me nog niet echt opgevallen/neutraal.
 

DeletedUser76198

Guest
Hier heb je wel een punt dat die post tamelijk verdacht is. Vind het wel raar dat Castiel zoiets dom zou doen als wolf, maar het kan altijd natuurlijk.

Jij mag het zeggen :p

Jij zegt dus dat het verdacht is om op dag 1 niet als een schaap met de rest mee te stemmen, want zo zet je jezelf in de schijnwerpers. Maar een meeloperstem is natuurlijk ook verdacht. En dan zeg jij dat je de argumentatie ook slecht vindt tegenwoordig :rolleyes2:

Je bent aan het zoeken naar zaken die er niet zijn. Typisch wolvengedrag.

Serieus :p RD507 speelt gewoon direct heel transparant door alles te zeggen wat hem enigzins opvalt. Transparant spelen lijkt mij juist geen wolfs spelen
 

DeletedUser78825

Guest
en nu opeens heb je het meermaals aangetoond? Je hebt dat helemaal nergens aangetoond?

En als ik van iemand een reactie krijg hoef ik daar toch niet op te blijven antwoorden?

Jij verwacht een reactie van iemand en gaat er dan niet meer op. Ik heb 2 situaties volledig gequote waarin je stopt met antwoorden. Waaronder de RD situatie.
 

DeletedUser79054

Guest
Hier heb je wel een punt dat die post tamelijk verdacht is. Vind het wel raar dat Castiel zoiets dom zou doen als wolf, maar het kan altijd natuurlijk.

Iedereen kan fouten maken, zelfs Castiel.

jij mag het zeggen :p

Jij zegt dus dat het verdacht is om op dag 1 niet als een schaap met de rest mee te stemmen, want zo zet je jezelf in de schijnwerpers. Maar een meeloperstem is natuurlijk ook verdacht. En dan zeg jij dat je de argumentatie ook slecht vindt tegenwoordig :rolleyes2:

Je bent aan het zoeken naar zaken die er niet zijn. Typisch wolvengedrag.

Ik zeg het ;)

Ik deel alles wat mij opviel, ik haal er uit wat ik wil. Als jij het ziet als wolvengedrag, ga je gang :)

Serieus :p RD507 speelt gewoon direct heel transparant door alles te zeggen wat hem enigzins opvalt. Transparant spelen lijkt mij juist geen wolfs spelen

Bedankt!
 

DeletedUser76198

Guest
Combi TUTM en RD is trouwens wel mogelijk een ding, laatste potje dat ik meedeed werd ik geïnfecteerd door de wofjes en viel het me op dat TUTM eigenlijk alleen op mede wofjes ging. Die korte snauw van gisteren doet me daar wel aan terugdenken.

Het spel van TUTM is gewoonlijk (voor zover ik kan inschatten) als goedje stil blijven en counteren als die zijn naam de eerste keer in het rood ziet. Er zijn natuurlijk veel redenen waarom die nu vanaf het begin meedoet (bijvoorbeeld dat whatsapp logje) maar ik vind hem wel anders spelen.
 

DeletedUser69459

Guest
Serieus :p RD507 speelt gewoon direct heel transparant door alles te zeggen wat hem enigzins opvalt. Transparant spelen lijkt mij juist geen wolfs spelen

Als wolf probeer je zaken te zoeken om iemand verdacht te maken, maar je kan dit enkel doen op basis van onzin, want je bent zelf de wolf. Dat is wat hij aan het doen is.
 

DeletedUser77898

Guest
Combi TUTM en RD is trouwens wel mogelijk een ding, laatste potje dat ik meedeed werd ik geïnfecteerd door de wofjes en viel het me op dat TUTM eigenlijk alleen op mede wofjes ging. Die korte snauw van gisteren doet me daar wel aan terugdenken.

Het spel van TUTM is gewoonlijk (voor zover ik kan inschatten) als goedje stil blijven en counteren als die zijn naam de eerste keer in het rood ziet. Er zijn natuurlijk veel redenen waarom die nu vanaf het begin meedoet (bijvoorbeeld dat whatsapp logje) maar ik vind hem wel anders spelen.
ik betwijfel in hoeverre mijn spel anders is dan normaal? Behalve dat ik nu redelijk actief ben en normaalgesproken niet :p

Btw ben ik ook weer verdacht zoals elk potje dat ik goedje ben. Enige potje dat ik niet verdacht werd, was het potje dat ik infectie was...
 

DeletedUser79054

Guest
Als wolf probeer je zaken te zoeken om iemand verdacht te maken, maar je kan dit enkel doen op basis van onzin, want je bent zelf de wolf. Dat is wat hij aan het doen is.

Je mag zeggen wat je wilt, maar je hebt nog steeds niet weerlegt wat ik zei. Je hebt het enkel over wolvengedrag, zodat je niet hoeft te reageren en de aandacht op mij kunt leggen?
 

DeletedUser76198

Guest
ik betwijfel in hoeverre mijn spel anders is dan normaal? Behalve dat ik nu redelijk actief ben en normaalgesproken niet :p

Btw ben ik ook weer verdacht zoals elk potje dat ik goedje ben. Enige potje dat ik niet verdacht werd, was het potje dat ik infectie was...

Alleen al het feit dat je iets anders hebt gedaan dan een lynchstem is vreemd voor mij :D verder naaide jij Castiel als wof in dat potje waar ik het over had en vroeg je of een slecht koppeltje niet mogelijk was. Dusja jij bent als wofje niet de beste vriend van wofjes waardoor de slechtjes het dat potje nog moeilijk hadden kunnen krijgen.

Dus de combinatie activiteit op dag 1 en al agressief reageren op iemand valt voor mij perfect in elkaar bij wofje TUTM maar gelukkig zijn er meer spelers :p zal rond 8/ half 9 nog eens alles doornemen en dan mn stem plaatsen.
 

DeletedUser69459

Guest
Je mag zeggen wat je wilt, maar je hebt nog steeds niet weerlegt wat ik zei. Je hebt het enkel over wolvengedrag, zodat je niet hoeft te reageren en de aandacht op mij kunt leggen?

Wat moet ik weerleggen? Jouw argument dat ik verdacht ben omdat ik niet heb gestemd op Nits? Het was redelijk terecht dat ik de `theorie` van PlanB niet ben gevolgd, want nits was een burger. Dat ik geen theorie heb op dag 1 en daarom op iemand anders stem, is vrij normaal. Als jij dat verdacht vindt, staaft dat enkel mijn stelling dat jij zaken zoekt waar er niets is.
 
Bovenaan