Top/flop stam(men)

DeletedUser78825

Guest
onjuiste info en roddels maken het leven zo'n stuk interessanter!

Ben ik het niet mee eens.

Maar als jij mensen aanspreekt omdat zij over "pitluttigheden" beginnen en ze dan wilt proberen op hun plaats te zetten, moet je wel zorgen dat je juiste informatie kunt neerleggen.
 
Reactiescore
301
Ben ik het niet mee eens.

Maar als jij mensen aanspreekt omdat zij over "pitluttigheden" beginnen en ze dan wilt proberen op hun plaats te zetten, moet je wel zorgen dat je juiste informatie kunt neerleggen.

Neem ik je niet kwalijk hoor! Mijn doel is al berijkt. De eindeloze discussie van ervoor is gestopt
 

DeletedUser78920

Guest
Kunnen we stoppen over belachelijke details en teruggaan naar de kern van dit topic en het AF, zijnde propaganda voeren tegen Novus en elke situatie aangrijpen om de stam zwart te maken? ;)
 
Reactiescore
3.452
Kunnen we stoppen over belachelijke details en teruggaan naar de kern van dit topic en het AF, zijnde propaganda voeren tegen Novus en elke situatie aangrijpen om de stam zwart te maken? ;)
De belachelijke details zullen zo live komen .
 

DeletedUser78825

Guest
Volgens mij gaat het niet lang duren voor we ook hier een spotprenten topic krijgen :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Nice. Interngeilers Wieboy en stabber Dennis nu aan het roer..... Houdt vermoedelijk niet veel goeds in. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren op de interne chaos binnen Novus.
 

DeletedUser69389

Guest
interngeilers ja :p daarom staan ze #1 oda
ODA zegt weinig tot niets. Zeker nu nog niet. Zijn zat frontaccounts met weinig ODA. Die fase komt nu pas. Of wil je zeggen dat een acc niet interngeil is als je meermaals een stam vraagt om zich te laten internen???
 

DeletedUser78312

Guest
ODA zegt weinig tot niets. Zeker nu nog niet. Zijn zat frontaccounts met weinig ODA. Die fase komt nu pas. Of wil je zeggen dat een acc niet interngeil is als je meermaals een stam vraagt om zich te laten internen???

Nu zegt oda niks. Je praat net hoe t je uitkomt ofniet.

Over stammen vragen is bij mij niks bekend. Dus dit ga ik noch ontkennen noch bevestigen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Zolang Novus niks fouts doet moet je hier niet komen zeiken Martijn.

Ken je plek
 
Reactiescore
3.541
Heeft nog best lang geduurd voor Dennis iedereen rond zijn vinger gedraaid heeft. Wat hem op w42 niet lukte is hem hier wel gelukt en met weinig moeite nog ook. Maar wat wil je als je leiding vol karakterloze personen bestond.
 

DeletedUser69389

Guest
Zolang Novus niks fouts doet moet je hier niet komen zeiken Martijn.

Ken je plek
Nja dat hangt ervan wat je als niks fout doen beschouwd. Iemand in je stam laten zitten die je wilt stabben en aan je grote vijand aanbiedt om informatie door te geven... Zulke accounts zouden bij ons direct kunnen oprotten. Bij Novus echter blijkbaar niet.... Zal ook wel niet meer gebeuren... Nu 48 uur later. Dennis zal dit soort acties vast alleen maar toejuichen.
 

DeletedUser75253

Guest
Nja dat hangt ervan wat je als niks fout doen beschouwd. Iemand in je stam laten zitten die je wilt stabben en aan je grote vijand aanbiedt om informatie door te geven... Zulke accounts zouden bij ons direct kunnen oprotten. Bij Novus echter blijkbaar niet.... Zal ook wel niet meer gebeuren... Nu 48 uur later. Dennis zal dit soort acties vast alleen maar toejuichen.
Post bewijs of zeg niks.
 
Bovenaan