[Profiel] 150pp - .Awake

DeletedUser78024

Guest
1. De tekst: .Awake (gelieve alles kleine letters op de "A" na)
2. Kleurencombinatie(s): Vrije Keuze
3. Thema: Insomnia, wakker door nachtmerrie. Maar als je zelf een goed idee heb sta ik daar ook zeker voor open ;)
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
j43Kfle.gif
Ik vond dit een hele vette. Nu is deze al gekocht dus wil ik wel iets anders. Maar hoop dat dit beetje een idee geeft. Mag ook wel wat minder donker. Kijkmaar
5. Deadline: Geen
6. Prijs/gift: 150pp
7. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser78024

Guest
Hij is nog niet gekocht hoor. Raafje92 heeft nog geen bevestiging gemeld.
Ja maar iemand anders wou hem kopen als raafje hem niet wou. Of heb ik dat fout?

En ben stiekem ook wel nieuwsgierig of andere nog beter kunnen :rolleyes:
 

DeletedUser78745

Guest
Je mag hem wel gebruiken ;)

Misschien heeft Zuur nog wel een andere gave voor mij, als hij de inspiratie heeft.
Deze past inderdaad erg goed bij je naam ;)
 
Reactiescore
831
Je mag hem wel gebruiken ;)

Misschien heeft Zuur nog wel een andere gave voor mij, als hij de inspiratie heeft.
Deze past inderdaad erg goed bij je naam ;)

Top, dan pas ik deze aan voor awake. Het enigste probleem is dat ik hem van stam tot profielplaatje moet veranderen. Voor de rest wil ik gerust nog iets maken voor jou profielplaatje. Maar voor stam vind ik niet een andere gerelateerde stock.
 

DeletedUser78024

Guest
Top, dan pas ik deze aan voor awake. Het enigste probleem is dat ik hem van stam tot profielplaatje moet veranderen. Voor de rest wil ik gerust nog iets maken voor jou profielplaatje. Maar voor stam vind ik niet een andere gerelateerde stock.

Kijk maar wat je doet man, Zou tof zijn als het lukt. Wel zie ik de naam graag iets anders qua lettertype (denk dat het niet zo mooi is met enkel ".Awake")
 

DeletedUser78024

Guest
ja tuurlijk kan dat :)
Mooi dan koop ik hem van je ;)
Waar kan de pp heen?

Maar als iemand anders denkt dat hij ook zoiets vets kan maken kan je altijd proberen ik kan nooit pic's genoeg hebben :D
 
Bovenaan