Mooiste profiel/stamplaatje

DeletedUser78825

Guest
Zeker mens en dier bij elkaar! Een beter verhaal kan niet, alhoewel ik zal het vlees dan wel missen..

Nu had ik wel een beter verhaal verwacht :(

Vind het persoonlijk niet zo een goed plaatje, snap de link ook niet met de naam Narod.
 

DeletedUser74880

Guest
Nu had ik wel een beter verhaal verwacht :(

Vind het persoonlijk niet zo een goed plaatje, snap de link ook niet met de naam Narod.

Je moet/hoeft dit plaatje ook niet te serieus opvatten ;) Dit is waarschijnlijk het eerste beste plaatje van Google die ze een beetje leuk vonden..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Net ook deze tegengekomen :eek:

108197_large


Van de stam Only Quality (Only!)

Hey een oude bekende.

Hoop alleen dat de speler die het plaatje gekocht heeft ook daadwerkelijk in de stam zit. Heb al eens eerder meegemaakt dat ‘ie gejat werd namelijk.
 

DeletedUser64057

Guest
mooi plaatje ind, zie ook ent dat ik best dichtbij lig swaghetti
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vond plaatje dat mijn co maakte van de stam Red ook wel leuk :)
Kan m hier niet 1, 2, 3 posten omdat ik eventjes op delete sta :p
 

DeletedUser78825

Guest
Hier vind ik weinig origineels aan hoor... gewoon stock gepakt en tekst erop geplakt.

Daarom kan het nog wel een mooi plaatje zijn. Dit topic heet nog altijd "mooiste profiel/stamplaatjes".

moet toch niet persee gek in elkaar zitten om een leuk en origineel plaatje te hebben?

+1

Origineel betekent wel dat het voor het eerst gebruikt wordt en ik heb dit plaatje al minstens 3/4 andere werelden voorbij zien komen.

Origineel heeft verschillende interpretaties.
 

DeletedUser69112

Guest
Daarom kan het nog wel een mooi plaatje zijn. Dit topic heet nog altijd "mooiste profiel/stamplaatjes".

Dan zijn jullie wel heel snel tevreden met de kwaliteit van de profielplaatjes op deze wereld.
Om maar snel een paar mooie stamplaten van vorige werelden te laten zien...
7f2ycwq.png

yd8f5cm.png

9cnqkdyrw4.png

uj1cmaxvnwiv.png


Als je dit vergelijkt met die van Only Quality, dan vind ik dat geposte plaatje het niet echt waard om te posten, ook omdat die idd al 4 keer gepasseerd is ondertussen... Maar dat is ook maar mijn mening uiteraard aangezien ik beter gewend ben.
 

DeletedUser78825

Guest
Dan zijn jullie wel heel snel tevreden met de kwaliteit van de profielplaatjes op deze wereld.
Om maar snel een paar mooie stamplaten van vorige werelden te laten zien...

Al begrijp ik uiteraard dat ook de betere designers niet meer op deze fora rondhangen, en jullie hier dus indirect weinig aan kunnen doen. Ook op het vlak van originaliteit vind ik weinig van de reeds geposte plaatjes echt waard om te posten... Maar dat is ook maar mijn mening uiteraard aangezien ik beter gewend ben.

Het zijn ook de mooiste plaatjes van deze wereld.

Ik ga nu ook niet vergelijken met de plaatjes die ik zie op Wereld 58, of met plaatjes die ik in een ver verleden heb gezien.

Zijn betere plaatjes mogelijk? Ja.

Zit er potentieel bij de designers die er nu zijn? Ja. Zijn veel plaatjes die ik op het grafisch forum voorbij zie komen maar nog niet voorbij heb zien komen op een wereld waar ik op speel.
 

DeletedUser69112

Guest
Het zijn ook de mooiste plaatjes van deze wereld.

Ik ga nu ook niet vergelijken met de plaatjes die ik zie op Wereld 58, of met plaatjes die ik in een ver verleden heb gezien.

Zijn betere plaatjes mogelijk? Ja.

Zit er potentieel bij de designers die er nu zijn? Ja. Zijn veel plaatjes die ik op het grafisch forum voorbij zie komen maar nog niet voorbij heb zien komen op een wereld waar ik op speel.

Mijn post was eigenlijk bedoeld op louter die van Only Quality. De rest van de plaatje had ik nog niet bekeken, en die zijn best goed van kwaliteit. Daarmee dat ik mijn post ook bewerkt heb ;) Ik ben ook akkoord met het feit dat er potentie zit in de hedendaagse designers.

Maar zoals in het zwart benadrukt, ik vind dit toch echt niet één van de mooiere plaatjes van deze wereld, nog origineel ...?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Mijn post was eigenlijk bedoeld op louter die van Only Quality. De rest van de plaatje had ik nog niet bekeken, en die zijn best goed van kwaliteit. Daarmee dat ik mijn post ook bewerkt heb ;) Ik ben ook akkoord met het feit dat er potentie zit in de hedendaagse designers.

Maar zoals in het zwart benadrukt, ik vind dit toch echt niet één van de mooiere plaatjes van deze wereld, nog origineel ...?

Speel je weer Jarl?
 
Reactiescore
603
Dan zijn jullie wel heel snel tevreden met de kwaliteit van de profielplaatjes op deze wereld.
Om maar snel een paar mooie stamplaten van vorige werelden te laten zien...
7f2ycwq.png

yd8f5cm.png

9cnqkdyrw4.png

uj1cmaxvnwiv.png


Als je dit vergelijkt met die van Only Quality, dan vind ik dat geposte plaatje het niet echt waard om te posten, ook omdat die idd al 4 keer gepasseerd is ondertussen... Maar dat is ook maar mijn mening uiteraard aangezien ik beter gewend ben.
Deze plaatjes zijn wel het van het hé.
Zulke kom je tegenwoordig nog amper tegen, al zijn de designers wel al een pak beter dan een paar maanden geleden.
 
Bovenaan