[Ingevoerd] Bevel naam (bevelen delen)

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 51 96,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    53

Deleted User - 24028

Guest
Hallo allemaal,

Momenteel is het zo dat bevelen delen een mooie toevoeging is aan het spel aan de offensieve kant. Je kan namelijk zien wat men heeft lopen op de vijand. Helemaal handig wordt het wanneer je stamgenoot bij het versturen ook de bevelnaam even aanpast (sangu bv doet dit). Door de exacte troepen er in te zetten weet je zo exact wat er loopt naar de vijand toe.

Tot zo ver allemaal prima, als het echter aankomt op ossings die je naar je eigen account of ossings die stamgenoten naar jou sturen (of eig ook aanvallen). Kortom alles wat richting jou account komt wordt door TW gezien als vijandig en bevat daarom nooit de hernoeming van de persoon die het verstuurde. Ook al is het niet echt vijandig (ossings of friendly fire).

Mijn voorstel is dan ook dat ze een aanpassing maken waarmee je hernoemingen van bevelen die binnen komen die komen van jezelf of je stamgenoten die bevelen delen aan hebben staan toch getoont worden.

Denk aan hoe gemakkelijk je zou kunnen zien hoe veel def er binnen komt van je stam / je zelf :)

Mvg,
Warre
 
Reactiescore
111
Warre zal aan de hand hiervan wel een tool hebben ontwikkeld dus nee :D
 
Reactiescore
111
Je mag best wel reageren op mijn grapje :mad:
 

DeletedUser63648

Guest
Warre heeft dat liever niet want dat kost weer serverruimte :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh even vergeten dat ik deze gemaakt had :x Wil het idd wel gebruiken voor een tool, nuja een tool, gewoon zodat je troepen kan opnemen in de tag (zoals sangu) en je zo kan zien wat je binnen krijg in je dorp :)

Warre heeft dat liever niet want dat kost weer serverruimte :p

Die snap ik niet ? xD
 

DeletedUser69389

Guest
Simpelweg een ja. Lijkt mij een nuttige toevoeging.
 

Deleted User - 24028

Guest
Is geen toevoeging, het is een rare kronkel in de innogames hersenen bij het uitwerken van die functie die ze nu moeten rechtzetten :x
 

DeletedUser63199

Guest
Is geen toevoeging, het is een rare kronkel in de innogames hersenen bij het uitwerken van die functie die ze nu moeten rechtzetten :x
Die rare kronkel heb jij ook, maar dat is weer een andere discussie.

Idee is goed, doen!
 

Deleted User - 24028

Guest
Die rare kronkel heb jij ook, maar dat is weer een andere discussie.

Idee is goed, doen!

Bedoel je daar nu mee dat mijn scripts ook maar half zijn gat werken :eek: Wat een discussies dat er dan wel niet ontstaan laatste tijd @AF omwille van half werkende scripts :D
 

DeletedUser63648

Guest
Ik bedoel dat je daar liever geen publiek script voor maakt als tw het ook kan doen, want dan moet jij daar weer serverruimte voor huren.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ah dat klopt, als TW het niet invoert maak ik het misschien zelf wel hoor :) (prive dan).
 
Bovenaan