Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Reactiescore
614
Nogmaals hier een plaatje dat ik heb gemaakt om wat te oefenen en nog een beetje heb aangepast op de feedback die er al was.
Er werd een opmerking gemaakt over de laser die niet meer uit de 'loop' zou komen, maar dit was al zo bij de stock.
Hoor graag nog andere feedback, tips etc.
Soldier.png
 

DeletedUser78343

Guest
Nogmaals hier een plaatje dat ik heb gemaakt om wat te oefenen en nog een beetje heb aangepast op de feedback die er al was.
Er werd een opmerking gemaakt over de laser die niet meer uit de 'loop' zou komen, maar dit was al zo bij de stock.
Hoor graag nog andere feedback, tips etc.
Bekijk bijlage 11900
Opzich best een vet plaatje, ik denk als je nog wat speelt met de adjustments dat hij helemaal top kan worden
 

DeletedUser78343

Guest
riwrs5onwanbc.png
 

DeletedUser78744

Guest
Die is zeker mooi :eek:

Geef jij psd of geef je die niet? Kan ik eens kijken wat jij doet en eventueel nieuwe dingen leren!
 

DeletedUser63918

Guest
Het kleine beetje roze in de linkerbovenhoek is best storend imo.
Wereld 59 zou ik iets meer naar rechts zetten/kleiner maken/W59 van maken.

Verder nice! KIU
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het kleine beetje roze in de linkerbovenhoek is best storend imo.
Wereld 59 zou ik iets meer naar rechts zetten/kleiner maken/W59 van maken.

Verder nice! KIU

Thanks :)! Ik heb altijd problemen met mijn naam in plaatjes, compleet geschreven vind ik te lang en UBM eigk te klein haha. Daarom Wereld lang uit geschreven :p.
 
Reactiescore
831

DeletedUser74880

Guest
Ik vind het wel vet! behalve wat moet er bij "Tekst" staan.. en wat moet er bij "Sample" staan?
 

DeletedUser78343

Guest
Nog tips? Kweet niet of ik het wel mooi vind :p
XQ3ja8v.png
Het personage lijkt niet interessant, doe daar nog wat mee: Blur/sharpen/saturation...
De ripple is vrij basic en voegt niets toe, ik zou ze groter maken en ook weer bur/sharpen enz...
Zorg dat je het personage ook nog wat meer inwerkt
Tekst kan veele beter... zorg voor duidelijke tekst met een zwarte outer glow samen met een drop shadow.
'Sample' lijkt ook compleet los te staan van 'tekst'. ik weet niet of dit de bedoeling is?
 

DeletedUser78343

Guest
Bekijk bijlage 12105
Tips?
Of is het gewoon te bizar? :p

De stock is mooier dan het bewerkte plaatje. Je hebt heel de sfeer van het plaatje doen laten verdwijnen door de kleuren aan te passen. de baby heeft ook een geel gezicht gekregen? dat is niet de bedoeling. je hebt heel het plaatje zowat geel gemaakt en het voegt niets toe.
Probeer de kleuren van het plaatje te behouden, dit is veel makkelijker voor beginnelingen, speel wat met contrast, saturation, filters...
 
Bovenaan