Praathoek #Classic15

Reactiescore
510
Ja haha ;p
 
Reactiescore
510
Ik ken het account Pointless Pixel wel, maar geen idee meer wie daar om speelde.
Benny heb ik wel vaker mee gesproken, maar dat is allemaal al zolang terug ;p
 
Reactiescore
338
Ik ken het account Pointless Pixel wel, maar geen idee meer wie daar om speelde.
Benny heb ik wel vaker mee gesproken, maar dat is allemaal al zolang terug ;p

Pointless pixel was onbemand dacht ik, Benny speelde ronald

Ah okayyy! PP zat eerst bij ons in de stam, ik kon alleen toen helaas niet meer verder spelen dus kreeg hij mijn dorpen, vervolgens mocht hij toen naar jullie. Ik lag naast Benny24, die ik overigens een erg goede speler vind/vond.
 
Reactiescore
2.039
Ah okayyy! PP zat eerst bij ons in de stam, ik kon alleen toen helaas niet meer verder spelen dus kreeg hij mijn dorpen, vervolgens mocht hij toen naar jullie. Ik lag naast Benny24, die ik overigens een erg goede speler vind/vond.

Leuke speler idd, speelt meestal onder de naam chef roadkill. :)
 
Reactiescore
1.049
Disney benoemen in de zin van?

Ik gok trouwens dat de top 3 zonder Leaf en Logic gaat worden. Die liggen zo dicht op elkaar dat ze straks zoveel problemen krijgen en er helemaal uit donderen.
Hoewel er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid is dat één van beide stammen na een goede massa kapot gaat, opgeeft, en een makkelijke "intern" gaat worden voor de ander. Maar hoe dat gaat lopen moeten we maar zien.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een serieus antwoordt over die InternTubbies..
Klopt het dat ze zoveel internen (ODA is niet heel hoog), of zijn het gewoon echte pro's die de wereld straks gaan winnen?
Juist doordat ze elkaar treffen in de ''start'' zal 1 waarschijnlijk de nummer 1 worden. Dit omdat beiden kwaliteit en activiteit hebben en het zeker goed zouden doen op front met andere stammen waardoor ze mogelijk verloren tijd kunnen inhalen.
Ik denk dat de twee meneeren boven jou gewoon gelijk hebben. De ligging van Leaf en Logic en de onderliggende verhoudingen maken de kans op succes beduidend minder. Prachtig!
Zoals mijn post hierboven verwacht ik het niet, zulk soort gevechten gaan geen maanden duren naar mijn mening
 

DeletedUser78761

Guest
Geen boost accounts not a single one.
1 gast die na dat ie al zijn troepen verloren was vroeg of we zijn dorp wilde en thats it.

Als dat echt waar is dan heb ik heilig respect voor jullie en ben ik benieuwd of jullie deze goede lijn door kunnen trekken als het straks echt moeilijk wordt.
Verder ben ik heel benieuwd hoe de rest van de wereld er over een paar week uit ziet. Er is een duidelijke top 5 te zien met een heel aantal mindere stammen eronder. Over een paar dagen maar eens kijken wie het eerst een goede klap kan geven tegen één van de andere giganten in de top 5, dat wordt een leuke strijd.
 

DeletedUser75558

Guest
Pff ik reageer straks wel. Bedankt dat je me toch nog even achterlijk moet noemen, wat een bijdrage aan je post!
Je noemt net Rens nog dom? Wat een bijdrage aan je eigen post man. Je bent inderdaad achterlijk als je denkt dat wat rens zei niet waar is.

True, maar het is naïef om te denken dat ze bij Tubbie niets kunnen. Dat ze dingen op de makkelijke weg zouden hebben gedaan staat niet gelijk aan incapabel zijn.

Enkel roze is niet incapabel en misschien die andere man van seau niet. De rest is wel degelijk incapabel.
 

DeletedUser78761

Guest
Je noemt net Rens nog dom? Wat een bijdrage aan je eigen post man. Je bent inderdaad achterlijk als je denkt dat wat rens zei niet waar is.



Enkel roze is niet incapabel en misschien die andere man van seau niet. De rest is wel degelijk incapabel.

Dames toch! Doe eens lief tegen elkaar en ga inhoudelijk reageren. Dat heen en weer gescheld op elkaar is toch nergens goed voor? Daarnaast gaat het hier om stammen.. Egootjes mogen in het top-flop spelers topic afgebrand worden.
 

DeletedUser75558

Guest
Toevallig een member van Leaf?
Er zijn meer mensen die het kunstje van Tribalwars door hebben lijkt mij. Kwaliteit is zeker belangrijk, maar wat heeft Leaf gepresteerd? Ik zal eerlijk zijn, ik ben er al even tussenuit en heb de laatste wereldwinsten niet op een rijtje. Kun je mij even precies vertellen wat beide gepresteerd hebben en wat daar zo lastig aan was? Graag met linkjes en dergelijke.

Verder denk ik dat die 2 stammen echt zwaar overschat worden. Ze zijn zeker goed, maar ik denk dat de hele top 5 mogelijk de wereldwinst kan halen. Het ligt er alleen even aan hoe het de komende maand er aan toe gaat. Daarna is het denk ik wel grotendeels gespeeld..
Het is duidelijk dat jij nooit classic hebt gespeeld, als jij denkt dat een disney stam net zoveel kans maakt of überhaupt kans maakt, dan snap je er toch duidelijk echt niks van.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je noemt net Rens nog dom? Wat een bijdrage aan je eigen post man. Je bent inderdaad achterlijk als je denkt dat wat rens zei niet waar is

Ik noem niemand dom, ik heb wel weer besloten dat ik niet op je ga reageren. Toch nutteloos.
 

DeletedUser78760

Guest
Je noemt net Rens nog dom? Wat een bijdrage aan je eigen post man. Je bent inderdaad achterlijk als je denkt dat wat rens zei niet waar is.

Enkel roze is niet incapabel en misschien die andere man van seau niet. De rest is wel degelijk incapabel.

Die 2 spelers zijn samen wel al praktisch even groot of groter dan elke andere stam. Tevens is het al de helft van het totale aantal spelers in de stam, namelijk 4 (das vast nieuw voor je).

Die opmerking van Rens sloeg echt nergens op, dat begrijp je stiekem zelf toch ook wel. Om even een voetbalvergelijking te nemen: Als Ajax en PSV over een week tegen elkaar moeten spelen, en in de midweek er voor speelt Ajax in de champions Leauge tegen Barcelona en speelt PSV een oefenwedstrijd tegen FC lutjegast. Dan weet je dat Ajax door de week al hun energie gebruikt om in deze mooie wedstrijd een winst of gelijkspel weg te slepen, met het risico het volgend weekend gehaven te zijn, en de garantie vermoeid te zijn. Dan weet je ook dat PSV een B-team opstelt of in ieder geval risico's en moeiten bespaard. De kans dat Ajax dat weekend van PSV wint is relatief klein. Zelfs als ze de eerdere wedstrijd winnen van Barcelona kost dit ze iets.

Zo werkt het hier ook. Als je minder moeite hebt in het midden van het spel heb je meer mogelijkheid tot snelle groei en opbouw. Logic en Leaf lopen juist meer kans op achterlopen. Dat is niet erg, het is ook niet oneervol, maar wel waar.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik wilde even aan de activiteit bijdragen, maar wist niet een goed woord.

Wat is er gebeurd met @Eindje040 ?

Het account Eindje040 bestaat nog altijd, maar nu bestaat het onder de naam .finis courts

die was doodgelopen riep ie een week terug volgens mij

Ja, hadden alles doodgelopen. Speler was offence ingesteld en stam bestond 4 dagen. Toch kon hij os krijgen... Het was 4 dagen en zoveel uur en blijkbaar telt tw het naar boven op, ze hadden dit niet vermeld en daarom hadden wij een grote achterstand geboekt. En stonden plots op plaats 130+, maar draaien nu terug mee in de top 30.

Hij had er nog zoveel zin in

Nog altijd hoor, Aldo. :p
 
Reactiescore
338
Hee! Heel veel plezier nog deze Classic. Helaas is het voor ons over. We groeiden op het eind nog hard en hadden een leuk cluster opgebouwd, helaas zaten we tussen Logic en Tubbie in en valt er niks meer te redden nu.

Onze steden staan in brand, vrouwen en kinderen rennen huilend de steden uit en onze laatste soldaten hebben zojuist de vlag gehezen.

Een gay-ridder op zijn roze pony moet toch echt niet onderschat worden. Wij hadden logicse wijze nog op wat hulp gehoopt, maar dat heeft niet mogen baten.

Het Teletubbie leger heeft een groot cluster opgebouwd waar je beter maar voor op past! Voor de Roze Pony hef ik de regenboog vlag!

E; bericht is positief bedoeld hoor!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan