[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser78666

Guest
Ik had wat genoten van wat drank, maar dat terzijde. Ik heb dit paar potjes geleden tegen Jessica gezegd. Ga als volgt te werk: doe paar potjes niet mee, vraag aan de spelleiders wie de woffen zijn en schrijf hun gedrag op. Kijk of jij een blauwe lijn vindt tussen woffen en focus je daar op.

Of lees oudere potjes terug met de kennis wie wof was. En durf fouten te maken en vooral te reflecteren op wat jij fout hebt gedaan.
 

DeletedUser78769

Guest
Ik vind het een fantastisch initiatief en vind ook dat je het op de juiste manier aanpakt. Echter zou ik wel bij haar aangeven dat het misschien handig is haar verdenkingen beter te verwoorden en beter uit te leggen waarom ze iemand verdacht vindt.

Wat zij veel doet is heel kortaf een verdenking plaatsen met een stem en we hadden verwacht dat je uit zou leggen dat dat niet goed werkt. Daarnaast had ik persoonlijk verwacht dat ze iets meer zou mee praten in t topic tbh met een coach die dit tegen haar zou zeggen.

Ik ben het stellig met Sander oneens in wat hij hierboven zegt maar hij trollt dan ook :p
Dat moet nog komen ja. Al ga ik niet posts voor haar schrijven zoals gezegd. Als dit haar uitleg is kan ik daar ook niks aan doen :s

Daarnaast ben ik afgelopen 2 dagen ook nauwelijks thuis geweest dus van coachen is eigenlijk ook nog niks gekomen. We zien nu wel verder.

En thanks Sander, weet dat ik noob ben, maar vind het altijd wel leuk om mensen te helpen als ik dat kan. En ik denk dat ik dat bij Jessica in ieder geval nog kan. Bij jou of iemand die al wat langer mee speelt hoef ik dat niet meer te proberen.
 

DeletedUser74005

Guest
Dat moet nog komen ja. Al ga ik niet posts voor haar schrijven zoals gezegd. Als dit haar uitleg is kan ik daar ook niks aan doen :s

Daarnaast ben ik afgelopen 2 dagen ook nauwelijks thuis geweest dus van coachen is eigenlijk ook nog niks gekomen. We zien nu wel verder.

En thanks Sander, weet dat ik noob ben, maar vind het altijd wel leuk om mensen te helpen als ik dat kan. En ik denk dat ik dat bij Jessica in ieder geval nog kan. Bij jou of iemand die al wat langer mee speelt hoef ik dat niet meer te proberen.

Ik vind jou momenteel een van de beste spelers eerlijk gezegd... Je doet niet onder voor Castiel/Plan A ofzo
 

DeletedUser78769

Guest
Het moment dat je met je officiële account en je dubbel account een post gaat liken:D

En Sander ik ben te wisselvallig. Het ene potjes pak ik elke wolf en in het volgend potje zie ik er geen een.
Vond het een te grote eer ;)

nee eigenlijk had ik niet eens door dat ik met de ene al geliked had kennelijk XD
 
Bovenaan