Vroeger was alles beter

DeletedUser74005

Guest
Dit forum is in ieder geval wel lekker actief. Daarbij zijn de instellingen goed, dus nu alleen nog het niveau afwachten. Kan best een mooie wereld worden toch:)
 

DeletedUser74966

Guest
Tribal Wars Teamvandaag om 14:43 uur
Beste spelers,

Vroeger was alles beter...
Vroeger was het forum leuk...
Vroeger was krepox niet altijd aan het huilen over hoe slecht het forum is.

Reageer zeker op het forumtopic:

Vroeger was alles beter

WHAHAHAHA :D :D
De helden XD
 

DeletedUser74966

Guest
Geloof het ook. Ik heb echter ook het idee dat ze de drama van hier wel prima vinden. Kunnen ze nog eens wat lezen :p
 

DeletedUser3435

Guest
Hahaha wauw aan de ene kant wel hilarisch maar aan de andere kant maken ze zichzelf wel hopeloos belachelijk. Toen deze post kwam had ik het nergens over dat het 'forum vroeger beter was', dat insinueerde die Mickey Koekwaus alleen maar. :D
 

DeletedUser74966

Guest
Hahaha wauw aan de ene kant wel hilarisch maar aan de andere kant maken ze zichzelf wel hopeloos belachelijk. Toen deze post kwam had ik het nergens over dat het 'forum vroeger beter was', dat insinueerde die Mickey Koekwaus alleen maar. :D
Je was wel degene die ongeveer begon over dat de posts inhoudelijk sterker moesten worden ;)
Iets wat vroeger kennelijk wel gedaan werd?
 

DeletedUser3435

Guest
Je was wel degene die ongeveer begon over dat de posts inhoudelijk sterker moesten worden ;)
Iets wat vroeger kennelijk wel gedaan werd?
Dus aangezien ik vind dat de posts zwak insinueer ik dat ze vroeger altijd beter waren? Je moet wel heel even nadenken voor je net hetzelfde gaat doen als Koekwaus, ik zei gewoon dat figuren zoals @MyPride het forum verzieken.
 

DeletedUser74966

Guest
Dus aangezien ik vind dat de posts zwak insinueer ik dat ze vroeger altijd beter waren? Je moet wel heel even nadenken voor je net hetzelfde gaat doen als Koekwaus, ik zei gewoon dat figuren zoals @MyPride het forum verzieken.
Ik zei ook niet dat jij dat insinueerde. Post lezen zoals het er staat ;)

Daarna stelde ik de vraag of dat vroeger wel zo was. Dat omdat oa Mickey dat wel vind. Ben benieuwd of je het er mee eens bent of niet. Ik heb de hele discussie hier eerder geskipt omdat het veel gebabbel naar elkaar is met wel of niet dus wellicht heb je dat al aangegeven :s
 
Reactiescore
2.506
Oké, stop met het spammen of ik die PM geschreven heb of niet. Dit heb ik namelijk niet. Ik snap de inhoud van de tekst ook niet helemaal.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zei ook niet dat jij dat insinueerde. Post lezen zoals het er staat ;)

Daarna stelde ik de vraag of dat vroeger wel zo was. Dat omdat oa Mickey dat wel vind. Ben benieuwd of je het er mee eens bent of niet. Ik heb de hele discussie hier eerder geskipt omdat het veel gebabbel naar elkaar is met wel of niet dus wellicht heb je dat al aangegeven :s
Dat insinueer je wel, weet wat je schrijft.. Zolang een forum actief is lopen er altijd goede posters tussen maar heb je ook altijd van die spamkleuters zoals @MyPride. Dat is altijd zo geweest en zal nooit veranderen, dat was het enigste wat ik hier aangehaald heb in het begin. :D
 

DeletedUser74966

Guest
Dat insinueer je wel, weet wat je schrijft.. Zolang een forum actief is lopen er altijd goede posters tussen maar heb je ook altijd van die spamkleuters zoals @MyPride. Dat is altijd zo geweest en zal nooit veranderen, dat was het enigste wat ik hier aangehaald heb in het begin. :D
Iknow, dat zei ik ook ;)
 

DeletedUser56631

Guest
Vroeger is serieus lang geleden maar propaganda en serieuze gesprekken gingen altijd gepaard met spam.
Dat is niet iets van nu of van toen.
Moet wel eerlijk toegeven de verhalen schrijvers zijn tegenwoordig wel verdwenen.
Al maakt de begin post van for our fallen brothers al een stuk goed, heerlijk om zoiets te lezen.
Vanuit daar ontstaat er een gezonde discussie en daarbij voegen de spammers af en toe nog iets toe.

Voor alle spammers:
De shotjes staan weer klaar en vanavond happy hour voor iedereen! Zorg dat je paardjes thuis laat, rijden onder invloed is helaas niet toegestaan.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Heb me op deze discussie eigenlijk compleet stil gehouden omdat het de tijd niet waard is, maar waar zijn we nu precies mee bezig?

Dat mensen het niet met elkaar eens zijn of Krepox een huilerd vinden, enfin, niet mijn pakkie an.
Maar een wereldwijde PM sturen om 1 persoon daarmee 'belachelijk' te maken? Ik zie vaak zat forumposts voorbij komen waarin geklaagd wordt 'dat TW achteruit gaat' of 'TW gaat dood'. Dit soort situaties zorgen daar mede voor.

Zo een wereldwijde PM zorgt voor mij voor eenzelfde gevoel als de KNVB die een voetballer uitlacht die zijn been breekt. Niet iedereen is het er mee eens, anderen vinden het stom. Maar als 'organisatie' of dergelijke sta je daarboven en negeer je dit soort shit, in plaats van een hele wereld hiervan op de hoogte te stellen, of de persoon in kwestie belachelijk te maken.

En ja, dan snap ik inderdaad dat TW achteruit gaat. Het voelt aan als een kleuter die niet precies weet hoe hij ergens mee om moet gaan en dus maar tranen met tuiten opzet.

En dan heb ik het nieteens over de oorsprong van deze hele discussie, die boeit me niet, de personen erbij betrokken boeien me ook niet.

Maargoed, er kan gesteld worden dat 'we niet weten wie deze PM de wereld heeft rondgestuurd', vindt dat maar eens uit en ontneem die rechten aub, overduidelijk niet capabel genoeg om die rechten te hebben.

Mvg
 
Reactiescore
2.490
Niet elke forum-gebruiker heeft de faam om vermeld te worden in een IGM naar 2.276 spelers.

Gefeliciteerd @krepox, al vind ik zelf de P&P van vroeger ook beter ;)
 
Bovenaan