[Profiel] CrazySobek 50-100PP

Reactiescore
338
[Profiel] - Profielplaatje: max. 270x180

1. De tekst:
CrazySobek
Classic (mag hoeft niet)

2. Kleurencombinatie(s)
Leef je uit!

3. Thema:
Sobek, een Egyptische god. Of fantasy plaatjes in de trend van Sobek of krokodillen bij het water.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:

https://silverfox5213.deviantart.com/art/Lil-Sobek-187620861
Hier staat een handtekening bij, die mag in het zicht blijven. Mag dit niet gebruikt worden, dan huil ik nu :p!

Anders even googlen op Sobek, dan komen er ook veel fantasy plaatjes naar voren. Zoiets mag ook!
Daarnaast zijn plaatjes in een Egyptische trend ook welkom!

5. Deadline:
Natuurlijk het liefst zo snel mogelijk.

6. Prijs/gift:
50-100 PP

7. Favoriet tot nu toe:
wnmosm8eewuzv.png


Groetjes,
Ruben
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63918

Guest
Die extra kaders zijn best irritant tbh, als je ze wilt behouden en slim bent haal je ze weg om het personage en laat je dan de rest staan. :x
 
Reactiescore
338
542 punten kunnen pas worden overdragen nadat de punten vrijkomen.

Opgelet: Premium punten kunnen enkel overgedragen worden naar andere accounts op www.tribalwars.nl.

Wat betekent dat?
 
Reactiescore
1.049
Dat je er geen overdraagbaar meer hebt of nog 542
Ik zal als ik de tijd vind ook wat proberen maar ben lang niet zo goed
 

DeletedUser77658

Guest
eizugyih8ra4e.png


Hij is natuurlijk wel wat anders, omdat ik die tag niet kan verkleinen zonder kwaliteit te verliezen.
 
Reactiescore
338
eizugyih8ra4e.png


Hij is natuurlijk wel wat anders, omdat ik die tag niet kan verkleinen zonder kwaliteit te verliezen.

Hij ziet maar of ie hem wilt :p

Wel heel anders inderdaad :p! Ik vindt de tekst ook hierbij niet geweldig. Wel echt ontzettend bedankt voor de moeite! Zou jij dat poppetje los naar mij toe kunnen sturen, of een linkje naar de stock? Dan ga ik daar ook eens mee bezig. Zit jij ook in de griepschat?
 
Bovenaan