[Afgekeurd] Push Notificaties - Uitschakelen TW Team mededelingen

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77954

Guest
Een mogelijkheid in de push notificaties om geen melding op je smartphone te krijgen als het Tribal Wars Team een mededeling stuurt.
Hartstikke leuk al die informatie, maar ik wordt gek van al die nutteloze push meldingen op mijn telefoon. 15 berichten in 2/3 weken voor de TW Community Awards bijvoorbeeld.
Ik wil dus wel gewoon de notificaties krijgen als een medespeler een bericht stuurt maar de TWT mededelingen lees ik wel zodra ik er tijd voor heb.

Ik hoor het graag of het mogelijk is.
 
Reactiescore
2.490
Dit idee keuren we af omdat het effectief nooit ingevoerd zal worden.

We gebruiken het IGM systeem voor verschillende noodzakelijke en minder noodzakelijke communicaties:
  • Belangrijke berichten over het spel. Denk aan updates, veiligheidswaarschuwingen, nieuwe werelden, ...
  • Belangrijke berichten over de Community rondom het spel. Denk hier aan Forum wedstrijden, oproep om te stemmen op ideeën, de Tw Community Awards.
Het uiteindelijk aantal verstuurde berichten lijkt trouwens best veel maar valt uiteindelijk redelijk mee (11 op de laatste 14 dagen), dit komt neer op ongeveer 1 push-mededeling per dag terwijl de Tribal Wars app in het algemeen gemiddeld 3 - 5 push-notificaties per dag verstuurt.

Normaliter proberen we de berichtgeving te beperken naar een aantal berichten per week, voor de Community Awards was dit tijdelijk iets meer wat uiteindelijk ook zichtbaar is in het resultaat (veel inschrijvingen en ook veel stemmen). We begrijpen dat de hoeveelheid als vervelend kan overkomen echter zijn we wel van mening dat deze berichtgeving relevant en belangrijk is voor de Community. Net als alle andere communicatie die in deze periode is uitgegaan.

We zijn dus niet van plan om het technisch aan te passen, wel proberen we het aantal verstuurde berichten waar mogelijk te beperken zonder hiervoor in te boeten aan het werk dat we doen aan de Community.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan