[Inschrijftopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser65921

Guest
Maar jongens ik zou graag willen, maar zit elke dag van 9-17 (of later) op de uni. Dan komt mijn vriendin ook nog vanaf donderdag en ga ik wanneer ze weg is bijna direct naar haar, dus na en buiten lessen ga ik ook geen tijd hebben voor wvw volgende weken.

Wanneer ik nog eens vakantie heb zal ik weer mee doen, maar eerder zal het jammer genoeg niet lukken.

Want ik wil actief en op de voorgrond kunnen spelen, anders verval ik in niet kunnen volgen en inactief zijn en is het voor niemand leuk.
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. famdecibel
2. Rick
3. Westkip
4. Pierre the Pieter
5. Sir Thrones
6. @Castiel.?
7. TUTM
8. Tigor
9. Jokersbrain
10. donkeregaatjes
11. CrazySobek
12.
13. Hopeful
14. TheLightFighter
15.
16. Loyal
17.
18. jessicavd
19.
20

Rubennnnnnnnnnn! Welke skype gebruik je nu? Ik heb er inmiddels een stuk of 4 van jou xD

Wie is CrazySobek nou weer :D

Sinds Noralie van de aardbodem is verdwenen de beste spelleider die er is! :D
 
Reactiescore
1.015
Nja vind dat Ruub boven die 2 uitsteekt, maar goed. Hij is dan ook mijn mentor in dat vak.
 

DeletedUser74005

Guest
Qua rollen/verdeling/concept is marwo beter, wat betreft thema/design enzo is Ruben beter.
 
Reactiescore
338
Rubennnnnnnnnnn! Welke skype gebruik je nu? Ik heb er inmiddels een stuk of 4 van jou xD



Sinds Noralie van de aardbodem is verdwenen de beste spelleider die er is! :D

Hey! Gelijk toen ik hier weer op keek, ging ik even checken of jij hier nog leefde! Haha! Ik begon ongeveer gelijk met jou! Haha!

rubenvandijk1@live.nl

Laten we dat maar als mijn Skype gebruiken, haha! Ben de andere vergeten dus beter verwijder je die ook allemaal <3!

Ook zonder Noralie de beste spelleider. Wat zeg jij nou, Capri :eek:.

Aahhhhh! liefde!

Ik zeg de waarheid :O Noralie en Ruben zaten op hetzelfde niveau :O

<3

Nja vind dat Ruub boven die 2 uitsteekt, maar goed. Hij is dan ook mijn mentor in dat vak.

Valt mee hoor, ik stak er altijd teveel tijd in!
 
Reactiescore
3.540
1. famdecibel
2. Rick
3. Westkip
4. Pierre the Pieter
5. Sir Thrones
6. TUTM
7. Castiel
8. Tigor
9. Jokersbrain
10. donkeregaatjes
11. CrazySobek
12. BloodWolf14
13. Hopeful
14. TheLightFighter
15. jo han
16. Loyal
17. .TimeforplanB
18. jessicavd
19. TheSummerLovesMe
20. Laila
21. PlanA
22. WBJIMO?
23. NITS
24. capricorno
(25.)
(26.)
(27.)
(28.)
(29.)
(30.)

Susan komt meespelen en ze kan er niet onderuit :rolleyes:

S2P7ES8VSUazRgKT2mf7OA.png

@capricorno :oops:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hey! Gelijk toen ik hier weer op keek, ging ik even checken of jij hier nog leefde! Haha! Ik begon ongeveer gelijk met jou! Haha!

rubenvandijk1@live.nl

Laten we dat maar als mijn Skype gebruiken, haha! Ben de andere vergeten dus beter verwijder je die ook allemaal <3!

Aahhhhh! liefde!

<3

Valt mee hoor, ik stak er altijd teveel tijd in!

Wij zijn tegelijk begonnen:p Alsin, mijn eerste potje was jouw eerste actieve potje! Alleen jij maakte zeg maar iets sneller naam, door je potjes (hoewel...ik maakte ook snel naam door mijn eerste potje dat ik leidde, maar dat was omdat het zo slecht was. Je hebt mij ook ooit een keertje gedist in een verhaal in jouw potje, die met twee dorpen :p ).

Wanneer ga je weer een potje leiden? Misschien dat ik die dan wel mee ga doen :O

@jokersbrain, ik zit niet in het elite groepje, dus no way dat ik mee ga doen! :mad:
Overigens is het oneerlijk verkregen bewijs, wij gingen het hebben over een relatie, dus ik was er zó zeker van dat het een huwelijksaanzoek ging zijn :X
 
Reactiescore
1.049
Wij zijn tegelijk begonnen:p Alsin, mijn eerste potje was jouw eerste actieve potje! Alleen jij maakte zeg maar iets sneller naam, door je potjes (hoewel...ik maakte ook snel naam door mijn eerste potje dat ik leidde, maar dat was omdat het zo slecht was. Je hebt mij ook ooit een keertje gedist in een verhaal in jouw potje, die met twee dorpen :p ).

Wanneer ga je weer een potje leiden? Misschien dat ik die dan wel mee ga doen :O

@jokersbrain, ik zit niet in het elite groepje, dus no way dat ik mee ga doen! :mad:
Overigens is het oneerlijk verkregen bewijs, wij gingen het hebben over een relatie, dus ik was er zó zeker van dat het een huwelijksaanzoek ging zijn :X
Nee Susan motie geweigerd zoals ze dat zeggen: Gewoon meedoen!!
 

DeletedUser78666

Guest
@capricorno er zijn wat reagels, zoals niemand onder de 18 erin, geen vrouwen en geen modts (tenzij zij binnen 3 maanden uit het modt team stappen). Excuses, maar de regels laten jou niet toe :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
@capricorno er zijn wat reagels, zoals niemand onder de 18 erin, geen vrouwen en geen modts (tenzij zij binnen 3 maanden uit het modt team stappen). Excuses, maar de regels laten jou niet toe :(

Ik word ook wel door heel erg veel fronten geweigerd...pure sexisme en leeftijdsdiscriminatie dit :mad:
 
Bovenaan