Top/flop speler(s)

DeletedUser69628

Guest
Je vergeet erbij te zeggen dat ik mijn dam 67 dorpen heb geplunderd.

Ik zal ook niet ontkennen dat dit ter compensatie is van het overmatige PP gebruik van sommige spelers waarmee ze hun treintjes uit de grond stampen :p

Heerlijk haha. Ik krijg nu zo'n uit de grond gestampte trein binnen. Ik zal ff 3 vd 4 terug de grond in moeten stampen vrees ik :)
 
Reactiescore
524
Daarom lievet pakketjes werelden ipv dese verdoemde wereld.

Dan zijn die geboosde edels bij het snipen ook echt dood. Een klein voordeel voor de andere spelers innde startersfase die Inno zelfs nog meer kan opleveren mits al die gs vd gesneuvelde edels opnieuw worden gekocht.
 

DeletedUser78806

Guest
ach, ben wel benieuwd wat deze wereld geeft, mijn laatste wereld is al een tijdje terug.
Maar ben nu al teleurgesteld met mijn omgeving...
 

DeletedUser78020

Guest
T is maar dat je het weet je bent in het Noord-Oosten van harte welkom :)
 
Reactiescore
306
Wat vinden jullie van .Conor McGregor tot op heden?
Behalve de naam, denken aan namechange :) Ideeën altijd welkom! :)
 

DeletedUser78806

Guest
Wat vinden jullie van .Conor McGregor tot op heden?
Behalve de naam, denken aan namechange :) Ideeën altijd welkom! :)
Misschien een tip, dat je eerst je bewijst met een actie? Want nu kan je nog zeker niet zeggen wie top is. De floppertjes zijn het enige wat duidelijk is. Of had je complimentjes verwacht?:)
 
Reactiescore
2.478
Als ik dat zo hoor dan is de activiteit er zeker.
 

DeletedUser75778

Guest
Uiteraard valt er wel te speculeren Tim, maar je hebt een punt. Heb ook nog niks gezien van Conor, maakt het niet interessant en realistisch een mening over het account te vormen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78806

Guest
Je hebt tot nu toe bijna alle rovers/plunderaars, dat is opzich een pluspunt!

Dat is beide niet zo moeilijk mits je met een team speelt van genoeg personen en het account altijd actief staat. Daarbij is grondstoffen roven niet de indicator wat het account top/flop maakt. Maar het geeft wel aan dat het zeker een actief account is.

Uiteraard valt er wel te speculeren Tim, maar je hebt een punt. Heb ook nog niks gezien van Conor, maakt het niet interessant en realistisch een mening over het account te vormen.


Dat bedoel ik dus, je kan onmogelijk een mening geven over een account in zo een vroeg stadium van het spel. Er zijn maar een paar spelers die je echt kan beoordelen daarop, en dat is omdat die alleen bovenaan staan door gebruik van PP, een directe indicator dat het flop accounts zullen zijn in de toekomst, omdat ze geen echte vooruitgang boeken, maar gekochte.
 
Reactiescore
1.019
ik zeg ook niet dat het een topper is, ik zeg dat het een pluspunt is dat ie goed farmed :D
 

DeletedUser78806

Guest
Ik zou zeggen, het word tijd dat de fatsoenlijke spelers stilaan beginnen me naar boven klimmen:eek: Nu dat we zo goed als voorbij dat hele gedoe van pp spenden heeft nog effect om in de top te zitten gedoe zijn:eek:
 
Bovenaan