Top/Flop stammen

DeletedUser75946

Guest
Netjes van par recruit to win
Invite dan wel de mensen met een geheim anders duurt winnen nog langer:p

Original Par fuseren met -DR- zou ons 12 extra leden opleveren ofzoiets? Nu hebben we 7 extra leden.
Recruit to win, ja , good luck om met 10 accounts de wereld over te nemen, 17 leden in een stam vind ik goed qua aantal, hoeven niet meer da's waar ;)
 

DeletedUser42600

Guest
Original Par fuseren met -DR- zou ons 12 extra leden opleveren ofzoiets? Nu hebben we 7 extra leden.
Recruit to win, ja , good luck om met 10 accounts de wereld over te nemen, 17 leden in een stam vind ik goed qua aantal, hoeven niet meer da's waar ;)

Zeg toch ook niet dat het een verkeerd aantal is:)
Maar bedoel alleen wel gelijk de grootste spelers binnen halen van de vijand en een bg verbreken met de ander waardoor het niet meer mis kan gaan met de wereld winst:p
 

DeletedUser73162

Guest
Recruit direct ff alle spelers met geheimen of zorg dat alle geheimen naar 1 acc van appie en DR gaan, dan is deze kutwereld direct klaar :)
 
Reactiescore
3.575
Hoe is het nu met deze wereld nog? Heb het niet meer gevolgd. Samenvatting graag :eek: Par stabstam versloeg AMB met de grote praatjes, DR de noobstam werkte samen met de stabstam par en dan nog Appie ide vrij recent was ontstaan.

Hoe ging het verder en hoe is het nu :eek:
 
Reactiescore
967
Par. keerde zich tegen DR. Toen is DR gaan praten met Appie voor een samenwerking. Echter kwamen Leo en Jelle het er niet uit dus toen leek het alsof het een ffa zou worden. Echter besloot 90% van Appie een fusie aan te gaan met Par, waardoor een zieke overmacht gecreëerd werd en de wereld zo goed als op slot kon.
 
Reactiescore
3.575
Haha, daar zou ik eigenlijk niet mee mogen lachen maar het is toch echt grappig. DR was ook een kapot noobstam dat Leo het niet eens raakte met hem kan ik goed verstaan.

Je moet ergens de afweging maken tussen eervol stoppen of u eigenheid verliezen door met zulke personen te gaan moeten samenwerken om mogelijk de wereld te gaan winnen. Zou ik ook voor stoppen kiezen zoals Leo deed.

Maar betreft die 90% overlopers, dat is zo schandalig en te triest voor woorden. Zaten zeker nog een paar oud AMB leden bij die eerst weken hebben zitten spammen op het AF dat Par een dikke stab en noob stam is om nu te gaan overlopen gewoon weg 1 trieste bedoeling. En dan negeer ik het feit nog dat je NOOIT overloopt naar je grote vijand dat is gewoon niet acceptabel.

Dat Par de stabstam deze wereld gaat winnen met al die fail spelers / overlopers zegt gewoon alles over deze wereld en eigenlijk ook over TW.

Ongeacht dat er natuurlijk veel labiele mensen op TW rondlopen ligt het ook door een gebrek aan goede leiders op TW. Mensen moeten gewoon geen waardeloze karakters in hun stammen toelaten, ik neem even mijn stam op w51 als voorbeeld. Heb daar een grote eis gesteld bij elke recruit die ik deed, groot acc, klein acc is maar bijzaak. Belangrijkste is dat je mensen in je stam haalt die een beetje zelfstandig kunnen nadenken en zich niet van de wijs laten brengen door praatjes van anderen. Gewoon normale mensen zoals u en ik.

Om een lang verhaal kort te maken verloor mijn stam de eindstrijd dus kwam de optie del gaan ter sprake door mezelf en ik vroeg de meningen van mijn leden en de algemene gedachte was: Jannes zegt gij dat we door doen, dan doen we door. Wil je op del dan gaan we mee op del. Uiteindelijk gekozen voor del te gaan en 100% van mijn leden heeft hun acc zonder aarzelen op delete gegooid nummers 1 en nog veel top 20 acc's die er nog stevig voorstonden zonder problemen accje op del gezet. Dat noemt men loyaliteit een skil die helaas een enkel nog maar bezit en veel meer waard is dan een wereldoverwinning als 'stabstam' of 'ik ben overgelopen naar de vijand en won de wereld'. Stelt HELEMAAL NIETS voor helaas :p

Als ik iemand tegenkomen die 10 werelden gewonnen heeft op zulke manieren en ik kom iemand tegen die loyaal is, is die laatste voor mij een 50x betere speler en zou ik als leider zijnde altijd voor die laatste kiezen. Hoezo loop je over zelfs? Vroeger had je ook stammen die tegen elkaar vochten, zat je familie en vrienden aan je zijde, ga je dan ook overlopen als je aan de verliezende hand bent xD

Maar gefeliciteerd aan de de overlopende stabbende stam (clap). Je hebt deze wereld helemaal niets gepresteerd, op naar de volgende!
 

DeletedUser76569

Guest
Beetje hetzelfde als jou dus Jannes begonnen aan deze wereld volgens mij ook nog in AMB gezeten vervolgens ook helemaal niet gepresteerd.
 
Reactiescore
3.575
Beetje hetzelfde als jou dus Jannes begonnen aan deze wereld volgens mij ook nog in AMB gezeten vervolgens ook helemaal niet gepresteerd.

Oke leg eens uit waar het is fout gelopen bij mij? We zullen je kennis eens op de rooster leggen :D Ik wacht geduldig af tot ik je analyse afkraak :)


Maar het klopt wel dat dat vele 'winnaars' evenveel als mij gepresteerd hebben hier. Al was het wel hun intentie dat te doen verder is er geen verschil tussen mij en hen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75946

Guest
Haters gonna hate. Kleine correctie: 8 van de 16 Appie leden hebben een plek in Par gekregen, da's dus 50% en niet 90 zoals hierboven werd gezegd. Bleven er nog 8 ex Appie + volledig DR over om La Resistance tegen Par op te richten.. De Par haters waren zeker niet welkom in Par en voor de rest hebben we ook solli's van anderen afgezegd zodat er nog wat strijd was.

Het is niet onze fout als veel accounts inactief worden of runnen. In het begin van Res stonden ze met 22 mil punten tegen een Par van 28 mil punten ofzoiets. Die verhouding qua punten en aantal accounts per stam (18 tegenover 16) ofzoiets was veel minder 'oneerlijk' dan in de tijden dat Par maar 10 accounts telde.

Dan wil ik ook nog een beetje de overlopers van Appie verdedigen. Het is toch evident dat als je ontevreden bent in je huidige stam dat je naar een andere stam vertrekt? Niemand op tw kan zeggen dat hij nog nooit zijn stam is verlaten voor een andere stam. Bende hypocrieten. TRUMP OUT
 
Reactiescore
967
Haters gonna hate. Kleine correctie: 8 van de 16 Appie leden hebben een plek in Par gekregen, da's dus 50% en niet 90 zoals hierboven werd gezegd. Bleven er nog 8 ex Appie + volledig DR over om La Resistance tegen Par op te richten.. De Par haters waren zeker niet welkom in Par en voor de rest hebben we ook solli's van anderen afgezegd zodat er nog wat strijd was.

Het is niet onze fout als veel accounts inactief worden of runnen. In het begin van Res stonden ze met 22 mil punten tegen een Par van 28 mil punten ofzoiets. Die verhouding qua punten en aantal accounts per stam (18 tegenover 16) ofzoiets was veel minder 'oneerlijk' dan in de tijden dat Par maar 10 accounts telde.

Dan wil ik ook nog een beetje de overlopers van Appie verdedigen. Het is toch evident dat als je ontevreden bent in je huidige stam dat je naar een andere stam vertrekt? Niemand op tw kan zeggen dat hij nog nooit zijn stam is verlaten voor een andere stam. Bende hypocrieten. TRUMP OUT

Je statistieken mogen dan misschien kloppen, echter bracht ik ook het overmacht puntje aan, want van die 22M van Resistance lag zeker 8M door het nieuwe-gecreëerde Par cluster heen, oftewel gewoon kansloos.

Tevens heb je nog het puntje kwantiteit tegen kwaliteit, als jij 8/16 Appie-leden meeneemt en van die 8 die achterbleven er een stuk of 5 inactief of belabberd slecht zijn, is je kwantatieve punt dus irrelevant.

Daarnaast hadden jullie wel zeker invloed op het stoppen/runnen van spelers door deze gehele actie! Dus je kunt het wenden of keren hoe je wilt, maar achteraf blijft het maar een zielige, laffe bedoeling.
 
Reactiescore
3.575
Dan wil ik ook nog een beetje de overlopers van Appie verdedigen. Het is toch evident dat als je ontevreden bent in je huidige stam dat je naar een andere stam vertrekt? Niemand op tw kan zeggen dat hij nog nooit zijn stam is verlaten voor een andere stam. Bende hypocrieten. TRUMP OUT

Andere stam is prima, je vijandstam NIET en zeker niet je grootste vijand stam waarmee je in een actieve oorlog zit. Dat is het verschil, ik ga al 8 jaar mee en nog nooit overgelopen naar de vijand (vaak de kans voor gehad).
 

DeletedUser73904

Guest
Par zijn gewoon altijd zielige noobs geweest op deze wereld, en dat zullen ze altijd blijven.

Het is tekenend voor de teloorgang van TW hoe deze wereld verloopt, met deze winnaar. Par hing/hangt(?) in elkaar van de stabs, recruits e.d.
Blij dat ik hier op tijd gestopt ben.
 

DeletedUser75946

Guest
Andere stam is prima, je vijandstam NIET en zeker niet je grootste vijand stam waarmee je in een actieve oorlog zit. Dat is het verschil, ik ga al 8 jaar mee en nog nooit overgelopen naar de vijand (vaak de kans voor gehad).

Ik snap je punt maar ik denk niet of er veel van deze Appie spelers Par als "de grootste vijand stam" zagen, er was ook nauwelijks front, enkel niet nini met Pablito. Er was ook geen oorlog geweest/aan de gang, tussen Appie en Par. Geen of nauwelijks individuele acties of massa's op elkaar.

Maar goed, posts zoals die van El Pistolero doen mij weer herinneren dat het toch nutteloos is dat ik hier iets uitleg.
 
Reactiescore
3.575
Spreekt een heel klein beetje in hun voordeel. Maar als je nu vraagt wat die Appie spelers deze wereld gepresteerd hebben, wat kunnen ze antwoorden?

Ik heb easy start, ik ga naar AMB de grootste stam alles nog easy, AMB valt ik ga naar Appie (weer de grootste stam in de omgeving alles nog super easy). Ze gaan toekomstig gericht front krijgen met Par een andere eindelijk noemenswaardige tegenstander. Appie draait niet top dus ze lopen over naar Parr en de wereld is weldra gedaan.

Waarom speel je dan zelfs tribalwars als je elk conflict ontloopt. Je zou echt beschaamd moeten zijn zo te willen winnen. Zijn gewoon allemaal waardeloze spelers die er echt niks van bakken. 0,0 ruggengraat. En dan heb ik het nog niet eens over het stab gebeuren.
 

DeletedUser75946

Guest
Gestorven in schoonheid: W55 (Millitant Atheist, AMB)

Hou jij je mond maar met al je haatdragende bullshit :) Lekker accountje had je op w55, gestorven in schoonheid laat me niet lachen

Geeneen AMB 27th April 2017 - 01:06:22 3,955
AMB -DR- 17th May 2017 - 00:06:14 40,107
-DR- AMB 16th June 2017 - 21:05:22 181,015
AMB Exp 01st August 2017 - 02:06:29 425,534
Exp -DR- 09th August 2017 - 13:05:46 503,791
-DR- Res 01st September 2017 - 01:05:46 1,006,491
Res Geeneen 11th September 2017 - 23:05:36 521,313
Geeneen Ferby 17th September 2017 - 14:06:09 191,927
Ferby Geeneen 28th September 2017 - 15:06:32 112,733
 

DeletedUser73904

Guest
Er staat niet voor niks AMB achter.... Dat was mn laatste ;)
Maar leuk punt verder.

Ben er ook gelukkig mee, want wat een zaadwereld was dit zeg.
 

DeletedUser77130

Guest
Spreekt een heel klein beetje in hun voordeel. Maar als je nu vraagt wat die Appie spelers deze wereld gepresteerd hebben, wat kunnen ze antwoorden?

Ik heb easy start, ik ga naar AMB de grootste stam alles nog easy, AMB valt ik ga naar Appie (weer de grootste stam in de omgeving alles nog super easy). Ze gaan toekomstig gericht front krijgen met Par een andere eindelijk noemenswaardige tegenstander. Appie draait niet top dus ze lopen over naar Parr en de wereld is weldra gedaan.

Waarom speel je dan zelfs tribalwars als je elk conflict ontloopt. Je zou echt beschaamd moeten zijn zo te willen winnen. Zijn gewoon allemaal waardeloze spelers die er echt niks van bakken. 0,0 ruggengraat. En dan heb ik het nog niet eens over het stab gebeuren.

C44 is vanaf het begin überhaupt een chaos geweest, maar Appie was de druppel. Ik draaide de leiding van Appie nog praktisch alleen en zou het privé druk krijgen. Meerdere keren was ik een avondje weg en kwam ik terug met 400 berichten met heibel, geouwehoer en gemierenneuk i.p.v. coördinatie voor aanvallen, aktie, expressie, leveren van troepen.

Spelers gingen liever farmen in plaats van vakantievervangingen rond te krijgen voor hun stamgenoten. Op een gegeven moment hebben we vanaf Ganja twee weken achter elkaar 4 accounts moeten onderhouden die maximaal 400 incomings kregen te verwerken en minimaal een stuk of 175 en al on the run gingen. Bij terugkomst was de dankbaarheid wisselend, waarbij we van LopezBogei een "hey joh, ik ging 90% offensief in vijandelijk gebied, maar omdat ik daardoor geen edelclears kon tegenhouden zijn mijn clears nu weg, omdat je daarmee hebt moeten counteren, snipen, bla bla bla."

Vervolgens een MysteriousOne die de boel laat ontploffen en een Sven die mij via Whatsapp na zijn leave blijft doorpesten met het feit dat hij geniet wat hij zojuist aangericht heeft en achter de schermen samenwerkt met DR. Als Appie dan niet levensvatbaar meer is, van binnenuit gesloopt word omdat coöperatie en coördinatie ontbreken dan ben ik gauw klaar, hoor.

Spelers die zich wel proffesioneel en netjes gedragen hadden bij Par afgezet en sindsdien houd ik me alleen nog accountbased bezig in plaats van tribe based. Afgelopen weken privé proberen recht te trekken en weinig gespeelt, maar komende tijd ga ik de kar weer proberen mede te trekken.

Gevolgen:
- Spelers konden door in Par;
- Wereld werd niet volledig vergalt door de aktie van Sven/M1, maar dat ging wel ten koste van Appie als stam;
- Arrogante kwal van een Jelle direct getemd.

Daarnaast is het van een Ex-AMB-leider geen stijl om het te hebben over strijd, terwijl een officiële oorlogsverklaring de deur uitgegaan werd door AMB naar Par en 4 weken later AMB op zijn gat ligt.
DR had haar zone vrij snel op orde. Par moest op gang komen. Appie had tijd nodig te groeien en had na de val van AMB toekomst, mits er geen gezeik was geweest en spelers zich proffesioneel hadden gedragen achter maar vooral voor de schermen.
 
Bovenaan