[Stam] Fairytale Nightmare

DeletedUser78745

Guest
1. De tekst: Fairytale Nightmare
2. Kleurencombinatie(s): Donker maar fel.
3. Thema: Onze stam heet Fairytale Nightmare, dus graag een thema over een sprookjes nachtmerrie. Het lijkt me mooi, indien mogelijk, als we een plaatje kunnen krijgen waarop een personage staat die eerst een echt fairytale leven heeft, maar die langzaam veranderd in een Nightmare. Maar dit hoeft natuurlijk niet.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Op dit moment gebruiken we het volgende plaatje (zie onder aan bericht)
5. Deadline: Wanneer mogelijk.
6. Prijs/gift: 100 pp
7. Favoriet tot nu toe:


Huidig
WMjBaNu.jpg
 

DeletedUser68032

Guest
Aangezien ik net begonnen ben + er waarschijnlijk meer uit het plaatje te halen valt is het resultaat niet optimaal, maar toch doe ik toch een moedige poging:
Fairytale.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68032

Guest
Heb je skype o.i.d. dan stuur ik je de stock (wil hier niet teveel spammen ofcourse)
 

DeletedUser78745

Guest
Ze zijn alle 3 heel mooi.
Die van UBM ziet er erg leuk uit, tekst is mooi, maar ik zie er nog niet heel er de Fairytale in betere tijden in zeg maar, net als het plaatje van Killer, die ook erg mooi is.

Die van Fatality heeft dat wel, die is op het moment dan ook mijn eerste keus.

Misschien willen UBM en Killer nog een poging wagen?
 

DeletedUser68032

Guest
Laatste poging, in my opinion veel beter dan de 1e. heb met al het licht wat hoop achter de duisternis proberen te brengen, iets waar je enigszins om vroeg.
Stock:
Fantasy.jpg
Stamplaatje:
Fairytale Nightmare.jpg
Fairytale Nightmare.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78745

Guest
UBM, deze ziet er leuk uit. Enkel is Fairytale verkeerd geschreven ;)
Het plaatje is heel gaaf, mooie kleuren, en lettertype, alleen het hoofd van het meisje valt mij te veel op in negatieve zin

@killer741852; deze is zeker beter als je eerste, maar hij is me toch te dark. Maar ik vind hem wel erg gaaf, heel goed geprobeerd ;)

Ik zal ook even de anderen die hier over mogen beslissen deze plaatjes laten zien :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tekst is zo aangepast tho ;p.
Focus op t gezicht is juist de bedoeling, je wil dat zoiets opvalt m.
 

DeletedUser78745

Guest
Kiezen we toch voor de eerste van jou UBM en voor het plaatje van Fatality.

Die tweede van jou, UBM, zou ik eventueel nog wel willen hebben als profielplaatje voor mijzelf.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ga ik vanmiddag even kijken of ik die kan aanpassen, meestal word t plaatje er heel lelijk van namelijk als je hem resized :(

Edit; pf pic
A0US4pK.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78745

Guest
UBM, ik heb je al 100 punten overgemaakt voor het eerste plaatje. Heb je die ontvangen?:)

@ThaFatality naar welk account mogen jou 100 punten?
 

DeletedUser78745

Guest
Bij deze dan toch nog weer een berichtje voor een tweede logo. Als iemand nog een plaatje wil maken, graag!
 
Bovenaan