[Inschrijftopic] Spelleiding #274 & #275

DeletedUser74966

Guest
Regels
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 2/3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 2 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt.
• Inschrijven mag niet als je minder dan 6 potjes hebt meegespeeld.

Onervaren spelleiders (nog nooit een potje geleid) moeten hun eerste potje leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus dit werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje is handig om te gebruiken bij je inschrijving/het bedenken van de instellingen. Dan weet je zeker dat je aan alle punten denkt. Ook een verhaal eromheen is natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden. Als de inschrijvingen zijn gesloten zal er gestemd worden, er wordt op de volgende manier gestemd:
Code:
:
3 STEMMEN GAAN NAAR
2 STEMMEN GAAN NAAR
1 STEM GAAT NAAR
De leiders met de meeste stemmen (de top 2) zullen gaan leiden.

Code:
Aantal spelers:
Klaagmuur:
Hints:
Jager:
Heks:
Dorpsoudste:
Beschermengel:
Ziener:
Beul:
Priester:
Slet:

Cupido:
Geliefden kennen elkaar:
Geliefden samen winnen:

Wolven:
Welp:
Infectiewolf:
Sjamaan:
Ketter:

Eindtijd stemmen:
Speciale Rollen naar:
Weerwolven Moord naar:
Lynch:

Burgemeester:
Extra rollen:

Netwerken/Claimen:
Extra instellingen:

Inschrijvingen:
 

DeletedUser74966

Guest
Nou, 274 is voor Mylove en mij :)

Succes met uitvogelen wie 275 doet.
 

DeletedUser64575

Guest
Dat vorige topic was nog prima toch? Er wordt toch niet meer gestemd tegenwoordig.
 

DeletedUser74966

Guest
En dan om even in de stemming te komen ^^
25g5c21.jpg


Welkom! Kom binnen! Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Cintheyra. Hier, neem een sweet roll en maak het jezelf gemakkelijk.

Je had gezegd at je mijn verhaal wilde horen? Juist. Ga er maar eens goed voor zitten. Dan zal ik beginnen met vertellen.

55 era’s geleden was er een keizer die vreedzaam regeerde over Tamriël en goed zorgde voor zijn onderdanen. Er was rust, en de verschillende rassen leefden vredig naast elkaar. Dit tijdperk eindigde nadat de dwergen mysterieus verdwenen. En niemand, tot op heden, die weet hoe dat gekomen is…


2igeno7.jpg

(rofl) stemmen en zelf claimt er gewoon eentje :D
Ja die is nu al 4 potjes aan het wachten en ik twijfelt telkens maar teveel met wanneer te starten. Ik hoor nu telkens dat ik er eentje zou leiden dus bij deze dan maar ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Ok claim 274 samen met @Beast Incarnate. , volgens mij ben ik al sinds 241 aan t wachten en BI ook enorm lang plus ik heb het eerder aangegeven. Groetekes.
 

DeletedUser17472

Guest
Gaat lekker hier. Niks voor iemand die van rust, orde en regelmaat houdt. Wat een zooitje. Zit totaal geen lijn in.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik denk om de twee weken een nieuw potje dat dat mooi is. Soms is het ook fijn om even wat rust tussendoor te creëren hoor.
 

DeletedUser77103

Guest
Toen ik nog speelde was er continu eentje aan de gang :p
Dus ik vind het vreemd maar ok.
Precies dit. Potjes die elkaar opvolgen is gewoon normaal. En leuk voor de no-life wvwers in ons midden. Zij die rust nodig hebben: voel je niet verplicht elke ronde mee te doen, je mag er ook eentje skippen steeds voor een rustpauze :)
 

DeletedUser73803

Guest
Nonsense, in mijn tijd waren er ook potjes met 10 man en ook die potjes waren leuk. WvW gaat nu eenmaal in golven, je moet er dan juist voor zorgen dat je te allen tijde een potje hebt lopen, zodat nieuwe spelers niet 1 week hoeven te wachten voor ze mee kunnen doen, want dan zullen zij weer verdwenen zijn voor het potje begonnen is.
 

DeletedUser78666

Guest
Nonsense, in mijn tijd waren er ook potjes met 10 man en ook die potjes waren leuk. WvW gaat nu eenmaal in golven, je moet er dan juist voor zorgen dat je te allen tijde een potje hebt lopen, zodat nieuwe spelers niet 1 week hoeven te wachten voor ze mee kunnen doen, want dan zullen zij weer verdwenen zijn voor het potje begonnen is.
Ik denk dat wvw sinds invoering van deze regel stabiel loopt. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren, zelfs tijdens de vakantieperiode wisten we te zorgen dat er potjes überhaupt door konden gaan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gaat lekker hier. Niks voor iemand die van rust, orde en regelmaat houdt. Wat een zooitje. Zit totaal geen lijn in.

Vind het beat rustig hoor.
Iemand opent een inschrijftopic en mensen schrijven in en dan gaat het van start :p

Regelmaat. Toen ik begon (nog niet zo lang geleden), was dat altijd. Om 1 of andere is iedereen daarmee gekapt.

Weet wel dat er toen ik begon standaard op zondag een potje begon.

Ik denk om de twee weken een nieuw potje dat dat mooi is. Soms is het ook fijn om even wat rust tussendoor te creëren hoor.

Je hoeft ze niet allemaal mee te doen he :)
 

DeletedUser74005

Guest
Paar dagen rust telkens is ook wel prima. Je hoeft niet altijd een potje te hebben lopen. Nieuwe spelers doen ook gewoon mee als ze een paar dagen moeten wachten.
 
Bovenaan