Genderidentiteit

DeletedUser72524

Guest
Je kan merken dat Korp Beertje uit het land komt waar apartheid een belangrijk woord is. Het onderscheid maken tussen zwart en wit is even fout als het onderscheid maken tussen vrouw en man.
 

DeletedUser17472

Guest
het gaat om dat een klein groepje zich weer beledigd voelt en dat de meerderheid zich maar weer moet aanpassen. En ook zo dom zijn om dat maar weer te doen. Ik stop ook maar met me aanpassen in me buurt. Ga morgen ook gewoon tot 04.00 op me bongo's spelen,afrikaanse vlag hijsen en buitenleven, das tenslotte mijn cultuur en het moet almaal maar kunnen.
Dit is wel heel erg kort door de bocht. Ik weet niet hoe het gegaan is, maar ik denk echt niet dat 'dat kleine groepje', waar jij het over hebt, geklaagd heeft bij de NS om het aan te passen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is wel heel erg kort door de bocht. Ik weet niet hoe het gegaan is, maar ik denk echt niet dat 'dat kleine groepje', waar jij het over hebt, geklaagd heeft bij de NS om het aan te passen.

Sterker nog, NS is er zelf mee gekomen, om het meer genderneutraal te maken, maarja, mensen weten niet waar ze het over hebben en schuiven dat maar af op andere ;)
 

DeletedUser73204

Guest
Je kan merken dat Korp Beertje uit het land komt waar apartheid een belangrijk woord is. Het onderscheid maken tussen zwart en wit is even fout als het onderscheid maken tussen vrouw en man.

laten we aub wel onderscheid blijven maken tussen man en vrouw. Ik ben wel groot voorstander voor gelijke behandeling

Ik iedere keer als jij hier weer post
dank je. ik zal wel zwijgen
 

DeletedUser73204

Guest
Ik hoop dat je je beseft dat er mensen zijn die zich noch man noch vrouw voelen.
hoop dat je beseft dat als je geen onderscheid maakt, dat je dan ook geen gescheiden toiletten/douches meer hebt? Allemaal een zelfde werkkleding (in leukste geval de man in minirok, want we maken geen onderscheid) en dat soort dingen. Daar ging het mij om.

jajaja Hopeful. dis mij laatste berichtje....................
 

DeletedUser17472

Guest
hoop dat je beseft dat als je geen onderscheid maakt, dat je dan ook geen gescheiden toiletten/douches meer hebt? Allemaal een zelfde werkkleding (in leukste geval de man in minirok, want we maken geen onderscheid) en dat soort dingen. Daar ging het mij om.

jajaja Hopeful. dis mij laatste berichtje....................
Zie mijn post eerder in dit topic. Gescheiden toiletten zijn onzin. Ik neem vaak de herentoilet.
 

DeletedUser40792

Guest
Dit is naar mijn mening gewoon politiek correct gedrag. We lopen in deze discussie, zoals gewoonlijk een, homofoob land achterna. Of eigenlijk willen we nadrukkelijk laten zien dat we dat juist niet zijn. Wat mij betreft totaal overbodig en schiet juist zijn doel voorbij.
 

DeletedUser40792

Guest
Je kan merken dat Korp Beertje uit het land komt waar apartheid een belangrijk woord is.

Iemand op zo'n manier beoordelen is wel erg generaliserend en toont precies waar de schoen wringt. Om het minste of geringste word je betiteld als rascist of seksist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
hoop dat je beseft dat als je geen onderscheid maakt, dat je dan ook geen gescheiden toiletten/douches meer hebt? Allemaal een zelfde werkkleding (in leukste geval de man in minirok, want we maken geen onderscheid) en dat soort dingen. Daar ging het mij om.

jajaja Hopeful. dis mij laatste berichtje....................

Dat zou positief zijn, moeten wij niet meer verplicht ons doodzweten in een lange broek in de zomer terwijl vrouwen in minirokjes mogen lopen :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
laten we aub wel onderscheid blijven maken tussen man en vrouw. Ik ben wel groot voorstander voor gelijke behandeling


dank je. ik zal wel zwijgen

Dit is juist het grote probleem van onze samenleving. Je wordt geboren als mens, dan maakt het geen reet uit als je man/vrouw of zwart/wit bent. Jij vindt een onderscheid van een wc voor donker getinte en wit getinte mensen? Dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen zwart/wit is gelukkig geaccepteerd, nu de mannen/vrouwen nog.

Iemand op zo'n manier beoordelen is wel erg generaliserend en toont precies waar de schoen wringt. Om het minste of geringste word je betiteld als rascist of seksist.

Aah joh, het is wel heel toevallig. Haar visie en haar afkomst.

Ik zou Sander wel willen zien in een mini rok
*transsander*
Ik draag graag jurkjes, zal een foto sturen;)
 
Bovenaan