Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78344

Guest
Zou graag jullie mening horen. Of het effectief om backstabben gaat is discutabel, maar voel me toch onjuist behandeld.

Ben zelf een redelijk onervaren speler. Mijn account bestaat reeds 6 jaar, maar heb nooit echt veel moeite in het spel gestoken tot W54. Nu ik eindelijk studeer, heb ik veel vrije tijd ipv de hele dag op de schoolbanken te zitten.

Ik ga geen namen noemen om reputatieschade te vermijden. Al heb ik wel het gevoel dat mijn vertrouwen in deze spelers grofweg geschonden is.

Ik ga er wat onbelangrijke gebeurtenissen aan toevoegen om de context te schetsen. Uiteraard speelden de gebeurtenissen, die ik zo meteen achtereenvolgens ga opsommen, zich af op zeer kleine schaal. Zoals ik al zei, ik ben een onervaren speler en die schoppen het meestal niet verder dan de beginfase.

Ik begon op W54 met een positieve moed om er eindelijk eens iets van te maken. Al snel bellande ik met mijn buren in een stam X. Het was heel gezellig, af en toe een beetje chaotisch omdat de stamleider weinig actief was en er niet veel van bakte, maar verder alles oké. Ik had een beetje geluk of misschien juist pech dat ik met een aantal ervaren spelers in de stam belandde. We zaten redelijk dicht op elkaar gepropt en telden zo’n 17 leden. Uit vrees voor een massastam, werden extra spelers niet aangenomen. De toekomst zag er erg rooskleurig uit aangezien we snel groeiden en geen concurrentie hadden van andere stammen. We grensden uiteraard wel met andere stammen, maar dat is een lange termijn kwestie. Laat ik zeggen dat een 5-tal leden van ons super ervaren waren op vlak van prestaties op andere werelden. Ik groeide goed mee en had meer troepen dan de meeste leden. Mijn buurman A. naast mij, een van de meest ervaren spelers, vertrouwde ik voor geen haar. Voor het minste kabaal dreigde hij de stam te verlaten. Hij speelde full off en wist dat ik half off en half def speelde. Ik lag letterlijk naast hem, dus kon hem altijd os sturen.

Ietsjes later in het spel (sommigen zullen het nog steeds de beginfase noemen) begonnen we aan de adelhoeve. Ik wat later dan de rest omdat ik eerst mijn mijnen tot lvl27 had gebracht. Terwijl iedereen dus zijn eerste dorpje veroverde, was ik nog bezig aan de AH. Mijn dorp was natuurlijk verder uitgebouwd dan de meesten.

*ondertussen:

Wat ik niet wist, was dat de ervaren spelers ondertussen met elkaar aan het overleggen waren over het oprichten van een nieuwe stam. De details weet ik er niet van, want het gebeurde allemaal achter mijn rug. Ik kreeg te horen over de eventuele oprichting van een nieuwe stam en kreeg daarbij het aanbod van mijn buurman A. (degene die ik niet vertrouwde) om met hem te fusioneren. Zijn argument was: Bij mij kan je veel ervaring opdoen, op een groot account. Dat 2de argument vond ik niet echt overtuigend omdat er in tribalwars geen absolute zekerheid bestaat, maar ik ging er in eerste instantie toch op in de hoop ervaring op te doen, ik had natuurlijk andere stamleden om raad gevraagd. Ik zette mijn dorp dus leeg en bereidde me helemaal voor op de fusie. Mijn dorp zou natuurlijk een erg mooie aanwinst voor hem zijn, want het was verder uitgebouwd dan hem en zou hem een mooie boost opleveren. Hij verteld me dat zijn troepen tegen 18u mijn dorp zullen edelen.

Ik vraag hem naar de details over de oprichting van de nieuwe stam en krijg te horen dat dit volkomen geheim is. Ik vraag hem naar zijn ww, maar dat wilde hij niet geven omdat hij dan mogelijks een ban oploopt als ik binnen de 5 dagen inlog. Deze 2 zaken vind ik toch wel absurd. Waar is het vertrouwen?! Als hij zijn toekomstige medespeler niet wil vertellen wat de toekomstplannen zijn en zijn wachtwoord niet wil geven nadat ik mijn dorp heb leeg gezet, bedacht ik dat dit geen goede medespeler zou zijn. Dus sprak ik mijn bedenkingen uit op het stamforum.

Ik zette op het stamforum dat ik het erg betreurde dat beslissingen gewoon over onze hoofde zonder enige mogelijkheid tot discussie beslist werden in het nadeel van de ‘onervaren’ spelers en dat de ‘noobs’ op deze manier weinig kans gegeven word, zich in het spel te verbeteren. Het komt er op neer dat de mindere spelers gewoonweg os moeten sturen wanneer nodig daar eindigt het. Daarbij zette ik dat ik het gevoel had dat ik weinig keuze had tussen het fuseren met mijn buur, of simpelweg verovert worden door hem, want alle stamgenoten die een nieuwe stam wilden maken, lagen rondom mij. Ook wist ik dat als ik zou samenwerken met mijn buur, ik absoluut weinig tot niets te zeggen zou hebben, dus wat leer je daarvan? Niets toch? Ik kende ondertussen zijn karakter wel. Ik vroeg naar de meningen van anderen, maar bijna onmiddellijk werd mijn topic verwijdert.

Ik vertelde mijn buur dat ik twijfelde of ik nog wel met hem wilde samenwerken. Als antwoord kreeg ik dat zijn troepen om 18u mijn dorp zouden binnen lopen! Als dit niet getuigd van een gebrek aan respect weet ik het ook niet meer. Een goede medespeler zou je twijfel respecteren, dus wist ik absoluut zeker dat ik niet met hem wilde samenwerken.

Nadat ik dit in het stamforum en stamchat zette, werd ik er simpelweg uitgezet en direct veroverd, de troepen waren trouwens al onderweg nog vorens ik ontslagen. Natuurlijk stond al mijn defence preventief bij een stamgenoot op 5u lopen waardoor die nooit op tijd terug waren.

Het trieste is dat op het stamforum en in de chat nog zo vaak gezegd werd dat backstabben absoluut onaanvaardbaar is en mijn buur was daar nog het meeste tegen van iedereen.

Ach ja, ik stop er gewoon mee. Mss is tribalwars gewoonweg niets voor mij, maar enkel voor mensen zonder empathie. Dat is de dank die je krijgt wanneer je een actief lid bent met je troepen bij een ander. De hele stam (of toch degenen die samenspanden) waren tegen mij. Zij vonden namelijk dat ik mijn afspraak met buurman A. moest nakomen? Maar ik had genoeg argumenten die voor mij een duidelijk signaal vormden dat A. niet de juiste medespeler was. En ik bleek het bij het rechte eind te hebben. Een stamgenoot aanvallen die zijn os bij iemand anders heeft staan, dat doe je toch niet? Heb ik dan helemaal geen recht mij te bedenken?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Speler A is een vuile speler en ik zou je niet teveel zorgen maken om reputatieschade.

Dit is simpelweg een stab uit het boekje en niet nice. Als ik jou was zou ik lekker zeggen wie speler A is :D
 

DeletedUser78344

Guest
Nope ;), doe ik niet. Zo zit ik niet in elkaar, wilde enkel andere meningen horen over dit voorval. Het is gewoon teleurstellend.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nope ;), doe ik niet. Zo zit ik niet in elkaar, wilde enkel andere meningen horen over dit voorval. Het is gewoon teleurstellend.

Ik heb ze al gevonden ;)

Weet ik in ieder geval wie ik niet meer moet vertrouwen :)
 

DeletedUser50241

Guest
Dat was ik!
Zijn genoeg duidelijke afspraken gemaakt, over de tijd van overname.
Tijd van account betreden en hoe we het aan gingen pakken.
Na 5 dagen zou het wachtwoord komen om een ban te vermijden heb al vaker meegemaakt dat mensen toch te nieuwschierig waren om even te kijken.
Heb mij trein gewoon verstuurd zoals de hele dag afgesproken.
Speler kwam opeens uit het niets in grote opstand tegen de stam en tegen mij.
De beslissing van de leider is geweest om hem toch te kicken en de afgesproken edel gewoon door te laten gaan.
Thanh nog verteld dat hij gewoon bij mij kon komen spelen maar de interesse die er steeds is geweest was plotseling verdwenen.

Waarom deze speler opeens zo veranderde van gedachte en zich tegen de stam zette, prive gezeur misschien.
Voor mij een grote vraag.
 

DeletedUser78344

Guest
Ten eerste wist je goed genoeg dat ik mij later bedacht zoals ik duidelijk aangegeven heb. Tenzij je gaat ontkennen dat ik het recht niet heb mijn keuzes te herzien, ging jij in de fout om toch een trein te sturen.
Ten tweede wist je heel goed dat al mijn defence bij een stamgenoot stond, daarom was je zo gehaasd die trein toch nog binnen te krijgen.
Ten derde voorzag jij mij amper van informatie en deed erg geheimzinnig over je toekomstplannen.
Ten vierde wilde jij gewoonweg je wachtwoord niet geven nadat ik mijn dorp voor jouw had leeg gezet. Omdat ik immers 5d niet online mag komen en jij absoluut geen ban wil. Wat dacht je nou? Dat ik zomaar per ongeluk binnen de 5 dagen zou inloggen? Wat een vertrouwen in je co zeg.
Ten vijfde ontneem je mij het recht op mijn beslissingen terug te komen door die trein te sturen. Daaruit blijkt dat je weinig waarde hecht aan mijn mening, dus vraag ik me af of jij wel een goede mede speler bent. Als je mijn mening verwaarloost, waarom wil je me dan als co? Om te farmen natuurlijk en om mijn dorp te stelen.
Ten zesde is een stamgenoot aanvallen zonder toestemming zoiezo een stab.

Ik kan nog genoeg redenen bij verzinnen, maar heb daar geen tijd meer voor.
 

DeletedUser50241

Guest
Stamgenoot was je niet meer na de kick uit de stam maar dat geheel ter zijde.

1. Je bedacht je opeens de laatste minuten voordat je overgenomen zou worden, en kwam in opstand tegen de stam.

2. Dat je deffence ergens anders stond wist ik niet, anders had ik wel met minder aangevallen.

3. Toekomstplannen zijn nog steeds niet klaar en krijgt de gehele stam morgen meer informatie over.

4. Dat is gewoon voor de bescherming tegen een ban omdat ik dat al vaker heb meegemaakt.

5. Jou als co wou ik omdat ik je ervaring op wou laten doen, en omdat ik je een symphatieke active speler vond.
Je gebruiken nee zou ik nooit doen iedereen die mij kent van vorige account weer dat ik zelf heel best kan farmen en dat ik dat graag zelf doe.

6. Toestemming dat ik je mocht edelen en dat het vandaag mocht heb ik gekregen van je, dat je op laatste moment in opstand komt tegen mij en de stam, tja dat doe je zelf.
 

DeletedUser78344

Guest
En ik kan zwart op wit bewijzen dat ik nooit toestemming heb gegeven, om mij stipt om 18uur binnen te vallen. Ik heb gelukkig onze conversaties nog. Dus jouw stelling dat alle afspraken duidelijk waren trek ik sterk in twijfel. Jij stuurt mij 's middags tijdens een hoorcollege een bericht met jouw voorstel. Natuurlijk was ik geïnteresseerd en stemde in eerste instantie toe. Later toen ik meer tijd had en meer te weten was gekomen, heb ik mij bedacht, maar nogmaals kon je dat geen moer schelen.

'speler kwam uit het niets in grote opstand'?? Wat zou jij doen wanneer een stamgenoot een edeltrein stuurt en iedereen keurt dit zomaar goed. Hoe zou jij reageren wanneer een kleine groep leden in het geheim besluit een nieuwe stam te vormen? ! Ik heb trouwens geen enkel probleem met andere stamleden en vertel ze nu het volledige verhaal.

Ik heb trouwens duidelijk in het stamforum gezegd dat ik jullie achterdeurtjespolitiek betreur. Ik heb daarbij ook vermeld dat ik het gevoel had met mijn rug tegen de muur te staan omtrent de beslissing of ik met jouw wilde fusioneren of niet. Dat blijkt uit mijn volgende vaststelling: Spelers rond mij willen een nieuwe stam maken, waar ik amper iets van afwist. Dan doe jij me opeens dat aanbod! Ik moet dus kiezen tussen fusioneren of geedeld worden over een paar dagen. Dat is toch wel een moeilijk oplosbaar dilemma voor mij hoor!

De reden waarom ik niet met je samen wil spelen is omdat ik je gewoonweg niet kan vertrouwen en dat wist ik al sinds je de stam joinde. Erg jammer dat ik niet meer defence had.

1) Ik heb me niet bedacht in de allerlaatste minuten, ik heb om 16u aangegeven dat ik twijfelde over de beslissing. Jij zou om 18u een trein sturen die om 19u zou aankomen, dus ik was goed op tijd. (Even tussen haakjes: jouw voorstel om te fusioneren kwam om 9:43 waarvan ik grotendeels tijdens de les met jouw zat te chatten) Ik stelde voor om het een weekje uit te stellen zodat ik wat bedenktijd had, maar je was om een of andere reden gehaast.

2) hahah, dat meen je niet? Je valt aan met 200LC van je meer dan 1000? Er waren natuurlijk 3000bijl bij, maar ik had absoluut meer verwacht.

3) Oke fijn, kan zijn dat je toekomstplannen nog niet tot in detail klaarliggen, maar jij verwijt mij in opstand te komen tegen de stam terwijl je zelf met de 'elite spelers' een nieuwe wil gaan maken? Dit is de wereld op zijn kop toch? hypocriet gewoon...

4) Ik kan tot 5 tellen hoor... en als je in het verleden met mensen hebt gespeeld, die maar 4 vingers hebben, is dat jouw zaak.

5) Nogmaals, als je mijn beslissing om solo te blijven spelen in de wind slaat, waarom zou je andere voorstellen van mij dan wel o serieux nemen? Jij bent immers de professional, ik ben gewoon een onervaren noob...

6) De boodschap was duidelijk en toch stuur je een trein. De waarheid kan je niet verdraaien, want je hebt je trein zelfs 1uur en 10min vroeger gestuurd dan jij denkt afgesproken te hebben omdat je zag dat ik van gedachte veranderde.

Respectloos dus.

'Stamgenoot was je niet meer na de kick uit de stam maar dat geheel ter zijde.'

Wow dit lees ik nu pas?! Je aanval was al onderweg voordat ik gekickt was. Ik ben om 17:14 eruit gezet en jouw aanval kwam aan om 17:50. Er zit dus een verschil tussen van 36 minuten. Weet dat een edelman minstens 39min loopt en dat jij diagonaal naast mij ligt... *LAG

Ik ben erg blij dat je reageert, maar je argumenten smaken naar slappe koffie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78344

Guest
3 posts na elkaar, calm down man :biggrin:
Sorry dante :), het was natuurlijk niet de bedoeling dit topic om zeep te helpen door in discussie te gaan. Maar toen ik KevinXp's reactie las, verslikte ik me toch even en kwamen alle frustraties even naar boven. Verliezen hoort nu eenmaal bij het spel en dat vind ik ook acceptabel op voorwaarde dat een tegenstander me op een eerbiedige manier behandelt. Ik wilde gewoon even mijn mening kwijt omtrent deze gebeurtenis aangezien ik daar in het stammenforum de kans niet voor kreeg.
 
Reactiescore
581
Zo nu en dan, kom je op Tribalwars een stab tegen, die zo smerig is: Dat het, de moeite waard is, om er een AF post aan te wijden. Een post, die de betrokken spelers laat zien, zoals ze werkelijk zijn. Een post, die ze hopelijk meedragen op andere werelden, want een gewaarschuwd man (of vrouw) telt voor twee.

Ik speel op de account Swedish Chef. De andere partijen bestaan uit King of PVM, Lord Sander, Draakje 58 alsook enkele spelers van Fruit.

Voor het eerst maakte ik kennis met de spelers van King (Arjen of Arjan) en Lord Sander (Milo, Sander en Stan) in de stam Run!. Run! waarvan de leider verdween na een fusie en niet meer terug kwam. Hij liet de stam hierdoor stuurloos achter. Iedereen deed maar wat en vooral ten voordele van de eigen account en niet voor de stam. Het was los zand en bijvoorbeeld OS werd feitelijk door bijna niemand verleent. Bij oproepen op het stamforum waren er momenten, waarop men slechts 2 defence dorpen kon krijgen. Dat moest veranderen, zonder samenwerking zou bijna niemand overleven. Dus besloot ik, om samen met Oink-Oink, de kar te gaan trekken.

Dat was geen simpele taak. Ik had het eerder gedaan, maar omdat je mensen moet gaan verplichten om mee te doen, sommige dan gaan weigeren en je dan beter afscheid neemt van dergelijke eigenheimers, zodat de rest weet dat je het serieus meent en wel mee gaat doen... is het geen fijne taak. Je moet er wel met gestrekt been in gaan, alle zachte middelen werken niet is mijn ervaring. Dus zo gezegd, zo gedaan en hard de confrontatie aangegaan met als eerste JadeonFounder. Deze wilde perse Trains aanvallen en dat was zeker niet in het stambelang, een betere samenwerking wel. Omdat ze niet wilde luisteren, was het hard tegen hard en verlieten ze een paar dagen later de stam.

Tevens waren er al enige aanvaringen geweest tussen Lord Sander en Royboyz. De laatste lag in fusie met CharlieChaplin, een account die liet weten, al meerdere malen onder (zware) druk te zijn gezet door Lord Sander, om dorpen af te staan aan die account. En bij Royboyz ging men vrolijk verder. Lord Sander wilde front en dan moest een ander, zonder enige compensatie (dorpenruil was geen optie voor ze), maar gratis dorpen afstaan. Om een heel lang verhaal, kort te maken... het eindigde met Royboyz, die zijn dorpen liever weg gaf aan de toenmalige vijand Puppet, in plaats van een deel van zijn dorpen aan Lord Sander af te staan. Niet leuk, niet in het stambelang, maar gezien de voor geschiedenis, stond ik er niet van te kijken.

Lord Sander, die een vreselijk cluster had, meer dan 2/3e op de aanval speelde (bij 260 dorpen hadden ze inclusief kerken, ca. 80 defence dorpen in opbouw!, dus die waren deels vrij recent), en vrijwel nergens aan mee deed. Ze zeggen wel dat ze keurig aan alles deelnamen, het is niet waar. Ze hadden geen defence om te sturen en op aanvalsdagen, stuurde ze niet, weinig of een dag te laat of een combinatie van deze. Run! kon geen vuist maken, mede dankzij hen, mede dankzij King of PVM, die bij zijn afscheid (de hoofdspeler) zelfs nog zijn verontschuldigingen op het stamforum aanbood, dat hij bijna nergens aan mee had gedaan.

Kortom, Oink-Oink en ik konden serieus aan de bak. En dat ging niet. Lord Sander die ook leidersrechten had (men was leider) stapte niet opzij en uit armoede hebben we ze toen opgenomen in de leiderschat. Een klein drama, want elk voorstel stuitte daar op hevig verzet. Spelers verplichten om mee te doen (we accepteren geen dictatuur) was een no-go... en eigenlijk alles wat de situatie (op den duur) zou kunnen veranderen werd aldaar al afgeschoten. Een kansloze missie is het dan (je krijgt nooit alle neuzen in dezelfde richting, als je het al op leidersniveau niet eens bent) en ik heb mijn functie vrij vlot terug gegeven. Wat wel opviel, was dat men eerder de oplossing zocht in een andere (desnoods een nieuwe op te richten) stam. Met de Lord Sander account, die steeds een account als Royboyz wilde achterlaten. Kon hij hem mooi aanvallen/edelen. Dat laatste hebben we steeds weten te voorkomen.

Run! zou het zeker niet gaan halen, er moest nog steeds iets veranderen. Dus joinde bijna de hele spelersgroep Fruit. Mystery Men straalde vertrouwen uit, zij wilde er wel een hechte groep van maken en het moet gezegd, niets anders dan lof voor de inspanningen die deze account geleverd heeft. Zij hebben Royboyz erbij gehouden, ikzelf had hier sterk op aangedrongen, in mijn optiek laat je spelers niet achter om te edelen, dat is een regelrechte stab in mijn ogen. En ze deden echt heel erg hun best, maar stuitte ook weer op dezelfde troublemakers, Lord Sander in het bijzonder. Zuidwaarts lag nu Coruscant en ja, stel je voor dat ze het eens gaan opnemen tegen een echte tegenstander. Boven hen lagen wij, rechts van hen King en Oink-Oink. De makkelijke weg was voor de Lord Sander account: Fruit. Hoewel Fruit. zijn uiterste best deed, om er iets van te maken, kregen zij ook de indruk dat het zeer, zeer moeizaam zou gaan zijn... en Lord Sander en co, zagen ineens meer heil in Noctem. Waar een hereniging zou plaats vinden met accounts als Oink-Oink en King of PVM en het edelen van Fruit. voor Lord Sander weer een optie werd. Dus de overstap, naar Noctem werd een feit. Ik heb daar zeer mee in mijn maag gezeten, zo hun best gedaan, zo hard weer afgedankt. Dit verdiende Fruit. en zeker Mystery Men niet.

Over Noctem kunnen we kort zijn... het was geen succes. Je kunt van stam veranderen, als de spelers hetzelfde blijven (op basis van ligging) en dezelfde ingesteldheid behouden, is er geen enkele verbetering te verwachten en zo was het ook.

Maar er was wel iets veranderd. Sander zelf van Lord Sander, in mijn ogen de meest sympathieke van het stel, waar je wel afspraken mee kon maken, verliet de Lord Sander account. Stan, waar je totaal geen afspraken mee kon maken en die buiten een enorme grote bek, niets had laten zien ging ook. Milo, degene zonder eigen mening, maar die vaak Stan volgde in zijn bijzonder egoïstische redeneringen, bleef. En ene Benjamin kwam op de Lord Sander account.

Dus ze het voordeel van de reeds bestaande twijfel gegeven en een gezamenlijke aanval op Deathblow opgezet. Eerst wij samen op die account voor een snelle verrassingsaanval, twee dagen later zou de stam landen en konden wij restanten van onze aanval met edels erachter timen. Nu lag ik wat verder weg van Deathblow dan Lord Sander en had ik ten hoogste 10 dorpen die ik echt kon edelen. Mijn troepen gingen als eerste onderweg. Lord Sander die tegen hem aanlag, zou volgen.

Helaas zo ging het niet. Wij gingen wel op Deathblow, die deels zijn OS bij Kamelenscheetjes weghaalde, maar Lord Sander die wist dat Kamelenscheetjes onder vuur lag van Puppet, ging op die account. Deathblow kon al zijn OS bij ons neerzetten en bijna al onze aanval liep dood. Dat we nog een dorp wisten te pakken, was onkunde van hun kant of puur geluk. Uiteraard pakte Lord Sander wel dorpen bij Kamelenscheetjes. Ik was geen blije speler op dat moment, hier werden afspraken niet nagekomen. Dus informeerde ik wat ze gingen doen bij de stamaanval en toen bleek, dat ze alle clears voor zichzelf besteld hadden. Geen voor ons... ik was er toen direct klaar mee. Ze wilde nog aanpassen (een deel liep nog niet), boden hun verontschuldigingen aan, maar in het licht van de eerdere ervaringen met deze account, was voor mij de emmer overgelopen. En mijn doodgelopen clears op Deathblow, konden ze mij ook niet terug geven.

Ik heb een post gemaakt op het stamforum en gezegd dat ik nooit meer met Lord Sander in een stam wilde zitten, om daarna de stam te verlaten. Dit was gewoon minimaal een rotstreek, die wel ernstig op een stab leek. Zo kende ik Lord Sander, zo leerde ik ze opnieuw kennen.

Uit de stam en in een eigen stam met mijn twee MB's. Met het idee om heel hard te gaan vechten tegen Lord Sander. Ik had geen kata's maar ben ze gelijk gaan aanmaken. Deze keer, zou ik ze echt leren wat vechten is met alle beschikbare middelen. Of ze nu groter zijn of niet, ik ben voor niemand bang.

Ik had inmiddels wel goede contacten met Fruit. en heb mij aan hun zijde geschaard. Samenwerken, Lord Sander wegspelen, dat was ons doel. Dus toen Fruit. mij liet weten, dat Puppet een aanval uitvoerde op o.a. Lord Sander, was het voor mij duidelijk... een ideale kans om ook los te gaan op die account. En ik begon met het sturen van mijn aanvallen. Eerst aanvallen en fake edels op het front, erachter met ZC (gouden ZC booster) en kata's, zware schade aanrichten op zijn boerderijen. Dus mijn aanvallen gingen lopen. Aankomst zondagochtend.

Nu moet ik zeggen dat Noctem ook al weer op zijn laatste beentjes liep en dat Trains, met een strakke, eerlijke, soms harde leiding volgens de verhalen, wel eens echt de oplossing kon zijn. Ik had hierover al even contact met Draakje 58 en Ruud (van Oink-Oink, nu Under the Sheets) op Skype. Het idee was om de Noctem leden op te nemen in Trains, maar niet Lord Sander. Deze account zou geinternt worden of ze dat nu wilde of niet. Maar Draakje 58 deed iets heel stoms. Ze nodigde Lord Sander ook uit... en niet alleen tot mijn verbazing. En man van mijn woord die ik ben, joinde ik toen niet (de uitnodiging stond er al). Eerst de kwestie Lord Sander regelen en ik stelde mijn aanval ook niet uit... gewoon gaan, dan zien we de rest later wel.

Verder hieronder...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
581
Maar tot mijn stomme verbazing kreeg ik dus een PM van Lord Sander en de vv lag bij Draakje 58. Of ik wilde stoppen met aanvallen, zij had de vv en de account kon verdeeld worden... Ze vertelde mij toen dat ze de aanvallen zou dodgen, waarna ik haar mijn aanvalstactiek liet weten en dat ze beter niet kon dodgen, want dan zouden er geen boerderijen meer zijn. Pas hierna liet ze zich ontvallen, dat de account nog terug gepakt kon worden... en toen was ik echt even boos. Dat was opnieuw een rotstreek. Het had ook geen zin meer om door aan te vallen (ze kende de tactiek). Ik moest haar echter vertrouwen etc etc. Afijn, veel beloften... die zo later bleek, ze niet waar kon maken.

Even een overzichtje van uitspraken, die hoewel de context ontbreekt, niet uit hun verband zijn gerukt:

Op 13/07/2017, om 22:12, schreef Ruud:
lord sander zit in trains nu ? was dat zo de bedoeling?

Op 13/07/2017, om 22:13, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb mijn vijanden graag dicht bij.

Op 13/07/2017, om 22:13, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan ik ze beter in de gaten houden, komt goed Ruud.

Op 14/07/2017, om 21:41, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ok, ik heb de vv van LS

Op 14/07/2017, om 21:42, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Mijn voorstel is, dat ik alles dodge en we ophouden met die flauwekul om elkaar aan te vallen, Het account wordt met spoed geinterned.

Op 14/07/2017, om 21:42, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Mochten ze om wat voor reden dan ook dwars liggen worden ze uit Trains gezet.

Op 14/07/2017, om 21:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan ik me voorstellen, ik ook, ik heb genoeg gezien, Benjamin komt ook niet in de leiding en bij het minste of geringste wordt hij gekicked, daar ben ik heel makkelijk in, ik duld dat gedrag niet in Trains.

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Triador T.:
Que? dus ze kunnen ook de VV terugnemen en dan weer doorgaan...

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ja, dat kan, maar dan krijgen ze een kick uit Trains, ben ik heel duidelijk in:p

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Triador T.:
Ja, maar dan is deze kans... wel voorbij...

Op 14/07/2017, om 22:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dan gaan we met heel trains op LS, daar kun je van opaan.

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Triador T.:
En zetten ze de deur open voor Puppet... weet je... ik denk niet dat het een goed idee is, zonder zekerheid om de aanvallen te staken... en t is al klote dat je weet wat er loopt... dom van mij.

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Gaat niet gebeuren, niet zolang ik leiding van Trains ben:)

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Heb een beetje vertrouwen in mij.

Op 14/07/2017, om 22:17, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ze krijgen niet hun zin, als hier iemand zijn zin krijgt ben ik het, en ik hoop dat oprecht want ik wil heel graag jou in Trains, en LS weg gesaneerd.

Op 14/07/2017, om 22:18, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
En dan als stam op Puppet.

Op 14/07/2017, om 22:19, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Wat Fruit betreft krijgen ze ook hun zin niet, we blijven gewoon BG, ze kunnen hoog en laag springen, maar zo is het, maar ik had oprecht niet verwacht daat er zoveel shit achter zou steken, ik had me nog wel drie keer achter mijn oren gekrabt.

Op 14/07/2017, om 22:20, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ze gaan niet vrolijk verder, het gaat nu zoals ik het wil.

Op 14/07/2017, om 23:03, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik wil gewoon graag het beste voor ons allemaal en voor ons en tegen puppet.

Op 14/07/2017, om 23:06, schreef Triador T.:
Nu kunnen ze terug komen, verder spelen en ben ik de enige die nu de LUL is... dat trek ik heel slecht zoiets. Ik ga echt offline nu... hier en ingame...

Op 14/07/2017, om 23:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Je weet hoe ik erin sta en dat blijft ook zo, ik heb het met de rest van de leiding erover gehad en zij zijn het ermee eens.

Op 14/07/2017, om 23:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dit is de koers die we gaan varen.

Op 14/07/2017, om 23:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik hoop dat je daar deel van wil uitmaken.

Op 14/07/2017, om 23:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Zij gaan iig niet verder spelen, dat is een ding dat zeker is.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dus vraag is nu wat wil je.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Maar ik wil geen heen en weer gepraat meer, graag duidelijkheid.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Het is of met ons, of tegen, maar het is tijd om keuzes te maken.

Op 15/07/2017, om 10:24, schreef Triador T.:
Dat hangt geheel af, van wat LS nu gaat doen. Als ze terugkomen en verder spelen, ga ik weer op die account.

Op 15/07/2017, om 10:25, schreef Triador T.:
Blijven ze weg of worden ze weg gewerkt als ze terug komen, dan zal ik joinen, zodra ze ook daadwerkelijk weg zijn.

Op 15/07/2017, om 10:32, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ok, dat is een deal.

Op 15/07/2017, om 10:33, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Als ze terug komen en verder willen spelen worden ze gekicked.

Op 15/07/2017, om 10:34, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Denk niet dat ze dat doen of durven, maar dan weet je het, account wordt nu met spoed geinterned, zodra dat gedaan is verwacht ik je, zal je de invite vast sturen.

Op 16/07/2017, om 17:48, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dit is wat ik net naar Benjamin heb gestuurd, ik ben klaar met hem.

Op 16/07/2017, om 17:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ja, er gaat er vanavond weer een uit en zal daar zeker op hameren, verdomme, stelletje idioten met hun ego.

Op 16/07/2017, om 17:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Anders gaat LS Trains uit, zo simpel is het.

Op 16/07/2017, om 18:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb het gehad met Benjamin, liep op w 48 ook al alles te verzieken, hij gaat hier de kans niet krijgen.

Op 16/07/2017, om 18:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan me niet schelen, ik pik het niet:)

Op 16/07/2017, om 20:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Idd, dat heb je goed gezien, ik pik dat niet, en ben al zeker niet bang iemand te kicken die schijt heeft aan de leiding, want dan kan ik Trains wel vergeten.

Op 1/08/2017, om 16:52, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb vanavond een gesprek met Benjamin, ook over het niet sturen van de aanvallen en nog veel meer, dan wordt het buigen of barsten, want hij maakt de stam stuk.

Op 1/08/2017, om 16:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dat laat ik niet gebeuren.

Op 1/08/2017, om 16:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dan gaan ze er maar uit.

Op 1/08/2017, om 16:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Hahahah, ik hou het ook liever bij elkaar, maar als dat niet kan, ben ik ook niet bang om knopen door te hakken.

Vanaf de 14 juli tot aan 1 augustus gewacht en edels gespaard (meer dan 100). De speler Zebbe. overgenomen en vrijwel al zijn dorpen aan mijn MB gegeven, zodat ik de edels zou vrijhouden voor de interne overname van Lord Sander. De spelers Milo en Benjamin zouden verder gaan op King of PVM en Benjamin was ondertussen overgestapt na de verplichte wachttijd.

Een nieuwe blunder in mijn ogen, want dat is, net als de eerdere spelers van Lord Sander, een ikke, ikke, ikke speler en die geef je dan een nog grotere account in het hart van je stamcluster en vanwege een achterblijvende -mij eerder onbekende- speler, ook een tweede account (Lord Sander) in handen. Had je ze op Lord Sander gelaten (aan de buitenzijde van je cluster), dan had je ze zo kunnen wegspelen als ze dwars zouden zijn gaan liggen. Maar nee, lekker eigenwijs, net als het binnenlaten in Trains en God zegene de greep.

Netjes ondertussen zelf alle kata's weer afgebroken, Trains houdt daar niet van, dus weg met die dingen.

Op de 1 augustus hoorde ik niets (morgen verder praten), op de de 2e hoorde ik niets, maar op 3 augustus hoorde ik allerlei geruchten, Lord Sander werd niet geinternt, Puppet ging deels op in Trains. En toen ik een antwoord eiste ontspon zich het onderstaande gesprek:

Op 3/08/2017, om 17:57, schreef Triador T.:
Geen uitleg Anneke? Dan moet ik de geruchten maar geloven en aannemen dat ik keihard genaaid ben... dat er geen verdeling komt van LS. En als dat waar is, wil ik je gerust herinneren aan de waslijst met toezeggingen die je mij gedaan hebt. Spelers praten tegenwoordig teveel en alles lekt uit, om te beginnen in de wereldchat. Dus graag duidelijk en eerlijkheid. Dan ben ik ook geweest en daar heb ik recht op.

Op 3/08/2017, om 20:26, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Pff ff druk, ik naai niet, alleen met mijn vriendje:p De kans met Corus deed zich voor en heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Was ook hard nodig tegen Deso, als ze daar naar toe waren gegaan was het een stuk beroerder geweest, alleen LS zit erg lastig. Kost mij hoofdbrekens. Is er geen enkele kans dat je komt als hun er ook zijn?

Op 3/08/2017, om 20:50, schreef Triador T.:
Er zijn mij toch veel harde beloften gedaan... ten aanzien van LS. Beloften die ik niet gedaan zou hebben, als ik ze niet kon houden. Ik heb er een paar op een rijtje gezet en je in een PM gestuurd. En dan mag jij bepalen, als ik de aanval staak op die account en ik krijg die beloften... of ik niet genaaid ben... als hij blijft spelen. In mijn beleving ben je de regie in Trains kwijt.

Op 3/08/2017, om 21:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik vroeg alleen of er een kans was of je ook zou komen als LS zou blijven bestaan.

Op 3/08/2017, om 21:08, schreef Triador T.:
En ik loop even niet voorbij de vervelende zaken... dat kan je leuk vinden of niet, maar er is wel wat uitgesproken en beloofd naar ons toe... en dan mag je ook wel eens kijken naar hoe je dit hebt aangepakt... en wat je ons beloofd hebt en niet kunt waarmaken... Makkelijk om overal snel overheen te stappen.

Op 3/08/2017, om 21:10, schreef Triador T.:
Maar je vraag is snel beantwoord, er is maar één scenario waarin ik zou overstappen en LS blijft bestaan... en dat is als je Fruit niet opoffert... de beste spelers opneemt, desnoods na fusies om groter te zijn. Want ik laat ze niet in de steek en ga niet zitten kijken hoe LS ze opruimt.

Op 3/08/2017, om 21:17, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik ga het er met de rest van de leiding over hebben.

Voor mij was het simpel. Ik zou over mijn grootste bezwaar stappen (in dezelfde stam als Lord Sander). Mits dan niet Deathblow en Mystery men opgeofferd zouden worden. Dat waren in mijn ogen toffe spelers. Ik zou dan tenminste hun hachje kunnen redden. Geen Lord Sander dorpen voor mij, ik was gestabt/genaaid... maar dan wel mijn (op dat moment) vriendjes redden.

De volgende avond, niets gehoord van Draakje 58... maar wel van Fruit. Ze konden mij echter niets zeggen. De uitslag was er al, Mystery Men kende die, maar Draakje 58 zou het mij zelf zeggen. Mijn andere kanalen melde al, dat het er niet in zat. Fruit. was BG af en zou geofferd worden. Mogelijk met een toekomstige plek op andere account als uitweg.

En toen was ik klaar met Draakje 58. 1 regel naar mij... (een dag later wist ik nog niets) en ik had het ook geweten. Ik had het opgenomen voor de spelers van Fruit. maar nu mocht ik het niet weten? Mooie vrienden (dacht ik toch) zijn dat.

Ik heb daarna Draakje een vlammend bericht gestuurd, dat ik haar handelen op het AF zou tentoonstellen. En dit is die post.

Ik heb haar daarna en de jongens van Fruit. uit mijn Skype gezet. Ik word niet langer belazerd en ik ben niet bang, voor niemand. Dan vechten we maar. Op W36 deed ik het tegen D en ze kwamen op Sandor Clegane niet langs mij. Pas na drie maanden heb ik mijn dorpen zelf aan hen gegeven, omdat mijn maatje Bryan stopte op zijn account). Op W54 doe ik het opnieuw tegen Trains.

En daarna... enkele leden wilde wraak voor mijn aanvalsactie op Lord Sander. Want hoewel halverwege afgebroken, verloren ze toch nog 60k boerderijen (ook overigens omdat Draakje 58 op mijn verzoek uiteindelijk toch een deel gedodge heeft) en dat leidde tot het volgende Skype gesprekje (dat ik door kreeg):

[19:33:38] Tim.: ik wil mb kata laten sturen maar niet alleen de onze  
[19:33:50] Milo | L S: op SC?
[19:33:57] Tim.: op zn bb
[19:35:18] Milo | L S: Ja kunnen we opzich wel doen maar dan moeten er idd meer man meedoen
[19:35:33] Tim.: alle rail spelers
[19:35:56] Stef V.: Eer die kata's aankomen heeft hij er wel weer een hoop geedeld op dit tempo
[19:36:17] Milo | L S: True
[19:36:32] Tim.: maakt dat uit
[19:36:39] Tim.: 72 clears is al iets
[19:37:01] Milo | L S: 5 kata aanvallen perdorp
[19:37:07] Tim.: 1 gwn
[19:37:15] Milo | L S: 1 doet niet zoveel schade he
[19:37:25] Milo | L S: je kan er 3 op boerderij en 2 op opslag doen
[19:37:51] Tim.: op hout
[19:37:59] Milo | L S: ohh das ne vieze
[19:38:39] Tim.: gwn boer mss dan
[19:42:11] Stef V.: Waarom doet LS niet gewoon zijn clears op SC dumpen?
[19:42:19] Stef V.: In ieder geval dan de clears in de dorpen die king overneemt
[19:43:03] Tim.: doet die dat al niet?
[19:43:45] Stef V.: Geen idee
[19:44:04] Stef V.: Ik zie de ODA van LS niet echt omhoog gaan
[19:44:48] Milo | L S: Hij is deff dorpen voornamelijk aan het opedelen
[19:45:06] Milo | L S: Onze acc was richting coru gericht met aan king en SC hun kant deff
[19:45:23] Milo | L S: En we zijn 50 clears kwijtgeraakt op stacks van After
[19:45:27] Milo | L S: Met bijna geen ODA
[19:45:29] Milo | L S:  
[19:46:32] Stef V.: Ah oke
[19:46:37] Stef V.: dan heb ik niets gezegd  
[19:49:31] Milo | L S: Heb nu nog maar 60 clears thuisstaan
[19:49:52] Tim.: en er zijn al 72 bb  
[19:49:59] Tim.: van sc

Want met 120 edels en de vijand rondom... kon ik niets anders meer dan clusteren. Ik heb dus 85 BB's gepakt op 24 uur... en daar baalde ze van, hoewel... ik kreeg ook dit bericht toen ik al 60 BB dorpen had:

King of pvm op 07.08. om 17:25 uur
HI LA RISCH hahahaha

Veel pret!

Benjamin

Waarna je geblokkeerd bent, als je iets wil terug zeggen.

Om de vernietiging van het achterland van mijn account te voorkomen, had ik al gesolliciteerd bij DesO. die kata afspraken heeft met Trains. Ik zag het van verre aankomen en het gesprek was de bevestiging. Ik ben opgenomen in de MB stam van DesO, die dezelfde afspraken heeft. Nu eens zien, of Trains die afspraken houden of dat ze de zoveelste afspraak breken.

DesO. overigens, super dat jullie het aandurfde, mij aannemen midden tussen de vijand!

En dan had ik nog een veilige zone in het Westen. Met Deathblow de afspraak, dat ik bij hen, boven de 390 lijn bleef en dat ik de dorpen zou krijgen van hun MB's daarboven... om nu te zien, dat deze naar de MB gaan van Lord Sander/King of PVM, Saphira. Stab 3 dus... want er komt een extra front bij nu en dan moet je weten, dat de BG met hun in stand is gehouden omdat Trains, geen zin had in een drie fronten oorlog. Tegen Tick, DesO. en Fruit met Swedish Chef. Zonder mijn (eerst vergeefse) inspanningen, waren ze nu edelvoer. Heul maar met Trains, kom je afspraken niet na, fijne wereld zo.

Het maakt mij verder niet meer uit... of ik nu 180 graden front heb, of 270, of 360... Make my Day. Ik heb er zin in.

Laat het vechten maar beginnen...

MvG,

Swedish Chef aka Triador.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78686

Guest
Wat je eigenlijk zegt is dat IEDEREEN met wie je hebt proberen samen te werken je "gestabbed" heeft. En natuurlijk lag de fout bij al die anderen. Dit is de reactie die ik verwacht van kleine kindjes. Ik heb van veel mensen gehoord dat jij gewoon een eikel bent. Hence de reden waarom iedereen letterlijk elke optie overweegt om niet met jou samen te werken. Ook deze post maken toont weer van een heel hoog niveau, iedereen die bij je stond op deze wereld kwijt raken en dan gaan wenen op het forum (vond het wel leuk om te lezen.).
Ik hoop dat ik op de volgende wereld met jou in de stam kan zitten want jij moet een engeltje zijn.
 
Reactiescore
581
Nee, hoor... als je leest welke namen er steeds terug keren -op basis van ligging- zijn het steeds dezelfde spelers. En ik werk prima samen met andere spelers. Ik ben ook geen eikel, wel pik ik het niet, als je ten koste van smerige streken, zoals het liefst je stamgenoten achterlaten en edelen, je snor drukken bij allerlei stamgerelateerde zaken en alleen aan je eigen account denken in plaats van ook aan de stam.

Ik ben zeker geen engeltje, wel een harde, goudeerlijke speler... die zich niet laat doen. Wenen doe ik hier ook niet, ik vertel precies wat er gebeurd is én dat ik het in mijn eentje tegen de nummer 1 stam ga opnemen. 2,5 miljoen versus 50 miljoen... kan je mij uitleggen wat het wenen daar precies aan is? Of zit hier een echte vent... die voor de duvel nog niet bang is. Ik denk het laatste.
 

DeletedUser62862

Guest
Met wat prentjes ertussen zou dit wel eens een heel mooi topic kunnen worden ;-)
 
Reactiescore
634
Beste Swedish Chef.

Over jou eerdere ervaringen met Lord Sander kan ik helaas niks over zeggen, want ik was toen geen lid van Trains.

Wel wil ik je op enkele punten wijzen:

1.
Je plaats hier een pm/skype chat tussen jou en Draakje 58 om je gelijk te kunnen tonen.
Grootste fout wat je hiermee maakt is dat je jezelf hiermee tegenspreekt.
Account Lord Sander wordt zoals je ook kan zien aan zijn stats (http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=player&mode=conquers&id=55313&type=&pn=1) ge-edeld door de stam.
Dus je hele bewering vervalt hierdoor.

2.
Je geeft zelf aan dat jouw aanvallen zijn gedodge geworden, waardoor je boerderij lvl's omlaag had kunnen halen. Om je trieste Kata gebruik goed te kunnen praten plaats je een skype chat op AF, waaruit zou moeten blijken dat er een kata aanval op Swedish Chef werd gepland.
Als de Rotte appel die jou die skype chat berichten door stuurde, wat trouwens afkomstig is van trains skype, het volledig had doorgestuurd, dan kon je duidelijk lezen dat dit betrekking had op de bb dorpen rondom jouw cluster.

3.
Verder schrijf je een hele stuk over de BG van Fruit.
Ook hierbij weet ik niet waar je je info vandaan haalde, maar je info bronnen kloppen niet.

4.
Jou join bij de mb stam van Deso om jezelf te beschermen tegen eventuele kata aanvallen slaat ook nergens op.
De hoofdstam waar je nu een MB van bent had eerder ook een speler plat gelegd met zijn kata's, omdat speler in kwestie eerder kata's had gebruikt tegen Deso.
Maar zoals je ziet is Swedish Chef niet plat gelegd, terwijl Trains dit wel kan doen en Deso erop wijzen dat zij dit eerder ook hadden gedaan.

5.
Je geeft aan dat je een eerlijke vent bent, dus zal het voor jou geen moeite mogen zijn om de naam van de speler door te geven die jou de skype berichten door had gestuurd.

Indien je dit niet gaat doen, dan werk jij samen met een stabber en kan je beste een post over jezelf maken als een stabber.


Mvg,

Mark
 
Reactiescore
581
Mark, je weet er niets van, zit net in de stam. Je zou je derhalve ook niet moeten uitlaten in deze.

Ja, het account wordt nu geinternt. Door alleen King of PVM. De bedoelde verdeling was eerder: King, Oink-Oink, Swedish Chef en eventueel Fruit. Ik kan je de kaartjes wel laten zien, ik kan je de gesprekken wel laten zien en PM's hierover. Iedereen die erbij betrokken is/was, weet heel goed. Wat de bedoeling was en dat gebeurd nu niet. Ik zou mijn beloofde deel krijgen en vooral aan het front met jou account komen te liggen. Langs mij kom je namelijk niet, wie je ook bent. Maar nee, jullie aannemen was gemakkelijker en zo had LS ook zijn hachje gered.. of King zijn intern. T is maar net hoe je het ziet.

Lang niet alles is gedodged... dat kon ze niet meer doen, daar had ze de tijd niet meer voor. Ik praat verder ook niets goed, het zijn twee verschillende dingen. De eerste is mijn kata-aanval, de tweede is degene die ze wel degelijk wilde inzetten op de door mij net ingenomen BB dorpen. Of is dit de reactie van spelers, die balen omdat ze een gewone BB niet kunnen katapuleren?

[22:03:11] Ruud: swedish heeft TAC gejoined zie ik
[22:03:29] Ruud: mb stam van DeSo
[22:04:00] Milo | L S: zodat we hem niet kunnen katapulteren
[22:15:38] benjamin: fuck
[22:15:40] benjamin: fuck
[22:15:40] benjamin: fuck
[22:15:42] benjamin: fuck
[22:15:59] benjamin: hebben wij nog nap met deso?
[22:16:05] Brigt | L S: Ja

Dat is duidelijk de teleurgestelde reactie van spelers, die niet mijn net ingenomen BB dorpen kunnen (laten) platgooien en Milo weet precies waar het om gaat. Ik heb ook het hele gesprek, dus ik weet heel goed wat het plan was.

Het was Trains die eerst de kata afspraak verbrak met DesO en die speler kreeg daarvoor de rekening gepresenteerd. Je zou kunnen zeggen, dat het, hetzelfde zou zijn, als ze het dan mij betaald zetten, er is echter wel een substantieel verschil. Ik had geen kata afspraken en heb derhalve niets verbroken. Nu zit ik in een stam die ze wel heeft met jullie... en verbreken jullie voor een tweede keer de afspraken als je mijn achterland plat gooit.

Mijn informatie kwam altijd van Mees (kamelenscheetjes/deathblow) en/of de spelers van Mystery Men. Daar zat ik mee in een chat (voor ik ze eruit zette) en zoals ik ze de hele tijd voorzag van info, zo deden ze dat bij mij ook (tot het moment, dat ze de uitslag niet wilde delen dan). En zo heb ik de account Coruscant ook leren kennen, via hen. Met tijdelijk afzien van aanvallen voor gratis dorpen en nog veel meer tactieken die (hoewel toegestaan binnen TW) ik ten zeerste afkeur. Had het graag tegen jullie opgenomen.

Ik ben niet van plan om mijn bronnen prijs te geven. Denk eraan, dat het er ook niet eentje is. Ik heb credits bij meerdere spelers, die mij wel eens iets doorspelen... dat gaan we fijn zo houden. Echt gevoelige stukken waaruit je de spelers zelf zou kunnen halen, plaats ik ook bewust niet. Zo blijft dit in stand en iedere keer, dat jullie niet eerlijk het spel spelen, hang ik jullie persoonlijk te drogen. Misschien niet leuk, maar wel zo eerlijk/welverdiend denk ik dan.

De enige die ik een hoop onzin heb horen verkondigen ben je zelf. Amper in de stam en je denkt heel wat te weten. Je weet niets en zou beter zwijgen. Beter leggen de spelers verantwoording af, die er in genoemd worden, dan een buitenstaander... die net in de stam zit.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan