Rate de speler

Reactiescore
273
Loser Account: Phuture Noize


Punten:
7.371.061 punten, rank 6. Wouter (phuture) draait al vrijwel de hele Casual mee. Vaak van kant gewisseld (duck/Peace-Rain/Hippo) tijdens zijn tijd op casual 3, maar lijkt nu zijn plek gevonden te hebben in Hippo. Dit account was ooit Rank 1, wat een prestatie op zich is. Helaas wel afgezakt naar de lagere ranken, wat ook logisch is als solo speler. Je kunt niet verwachten dat hij continue actief is en ook nog een prive leven te hebben.
Nummer 11 op de groeiranklijst, welk binnenkort weer relevant gaat worden. Met het wegvallen van de aanvalsregel moet elk account laten zien wat hij/zij wel of niet kunnen.
één ding weet ik wel zeker. Wouter (PN) staat bekend als dé allround actieve en sterke speler. We verwachten dus ook veel van Wouter!
Cijfer: 9

ODA:
ODA Rank 1. Past zeer goed bij zijn speelstyle en zijn sterke punten. Het account is ook offensief ingedeeld, wat goed van pas gaat komen met het wegvallen van de regel.
ODD is beroerd. Rank 47... Valt hem niet kwalijk te nemen, aangezien de enige aanvallen die hij ooit binnen gehad heeft van Paddos afkwamen. Valt verder weinig over te zeggen, waardoor ik zijn kunnen in het defensieve gedeelte ook niet goed kan beoordelen.
ODS(upport) nette rank 13. Hij heeft wel altijd OS gestuurd naar iedereen die het nodig had. Maar het pech gehad dat er niet al te veel clears op dood liepen. Ook weinig over te zeggen, anders dan dat hij wel zijn best doet om OS te sturen wanneer hij kan.
Cijfer: 8 (ODA haalt 'm op, ODD haalt 'm naar beneden, en ODS maakt het een mooie 8.)

Ligging:
2d6dd58a706efe5798978c6c25f72a4d.png
Rood = Vijand (Insane en One)
Blauw = Stam (hippo)
Paars = NAP (zijn redding, aangezien die anders sowieso kapot ging. Tegen Final 24 maakt hij geen kans)

Hij heeft een ideale ligging in de oorlog tegen twee inactieve stammen. Met een flinke bak OS die Hippo en Free hem kan leveren hoeft hij zich defensief geen zorgen te maken.
En offensief gezien kan hij vrijwel alle kanten op. Helaas wel belemmerend voor zijn stamgenoten, aangezien die zo geen front krijgen.
Cluster zelf is mooi gevormd, met nog wat kleine spelers er tussen. Deze gaan komende maand er uit gezet worden, en dan zal Wouter een pracht cluster krijgen.

Cijfer: 8.5

Stam: Valt weinig over te zeggen. Het is Hippo, de meest stabiele stam ooit op Casual 3. Overduidelijke meerderheid, en een BG met de een na grootste meerderheid.
Wereldwinst is zoals de situatie er nu uit ziet vrijwel zeker.
Maar... Wat mij tegen valt is dat Hippo een BG aangaat met Free. Free en Hippo, als enige twee overgebleven serieuze stammen, horen tegen elkaar te vechten.
In plaats daarvan kiezen ze om oorlog te voeren tegen twee kleine(re) en vrijwel inactieve stammen.
Dit beïnvloed mijn kijk op Hippo behoorlijk, en vandaar het volgende cijfer:

Cijfer: 5.5


Reputatie: Het is Wouter. Dé wouter. Jimmy denkt soms wouter te zijn, maar Phuture is dé Wouter.
Wouter is de enigste persoon tegen wie ik niet graag zou vechten. Dit meen ik serieus, aangezien ik zijn offensieve strategieen heb meegemaakt in Rain.
En toen was hij half actief, gewoon af en toe wat dingen doen.
Hij staat niet voor niets rank 1 ODA...
Verder altijd actief geweest in de wereldchat, op het AF en vriendelijk tegen alles en iedereen.
Daarbij ook een van de handvol stabiele spelers die waarschijnlijk zonder tegenslagen de wereld uit zullen spelen.
Kortom...
Cijfer: 10.

Eindcijfer: 8.2 :)

Volgende rate: Final 24


 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69112

Guest
Loser Account: Phuture Noize


Punten:
7.371.061 punten, rank 6. Wouter (phuture) draait al vrijwel de hele Casual mee. Vaak van kant gewisseld (duck/Peace-Rain/Hippo) tijdens zijn tijd op casual 3, maar lijkt nu zijn plek gevonden te hebben in Hippo. Dit account was ooit Rank 1, wat een prestatie op zich is. Helaas wel afgezakt naar de lagere ranken, wat ook logisch is als solo speler. Je kunt niet verwachten dat hij continue actief is en ook nog een prive leven te hebben.
Nummer 11 op de groeiranklijst, welk binnenkort weer relevant gaat worden. Met het wegvallen van de aanvalsregel moet elk account laten zien wat hij/zij wel of niet kunnen.
één ding weet ik wel zeker. Wouter (PN) staat bekend als dé allround actieve en sterke speler. We verwachten dus ook veel van Wouter!
Cijfer: 9

ODA:
ODA Rank 1. Past zeer goed bij zijn speelstyle en zijn sterke punten. Het account is ook offensief ingedeeld, wat goed van pas gaat komen met het wegvallen van de regel.
ODD is beroerd. Rank 47... Valt hem niet kwalijk te nemen, aangezien de enige aanvallen die hij ooit binnen gehad heeft van Paddos afkwamen. Valt verder weinig over te zeggen, waardoor ik zijn kunnen in het defensieve gedeelte ook niet goed kan beoordelen.
ODS(upport) nette rank 13. Hij heeft wel altijd OS gestuurd naar iedereen die het nodig had. Maar het pech gehad dat er niet al te veel clears op dood liepen. Ook weinig over te zeggen, anders dan dat hij wel zijn best doet om OS te sturen wanneer hij kan.
Cijfer: 8 (ODA haalt 'm op, ODD haalt 'm naar beneden, en ODS maakt het een mooie 8.)

Ligging:
2d6dd58a706efe5798978c6c25f72a4d.png
Rood = Vijand (Insane en One)
Blauw = Stam (hippo)
Paars = NAP (zijn redding, aangezien die anders sowieso kapot ging. Tegen Final 24 maakt hij geen kans)

Hij heeft een ideale ligging in de oorlog tegen twee inactieve stammen. Met een flinke bak OS die Hippo en Free hem kan leveren hoeft hij zich defensief geen zorgen te maken.
En offensief gezien kan hij vrijwel alle kanten op. Helaas wel belemmerend voor zijn stamgenoten, aangezien die zo geen front krijgen.
Cluster zelf is mooi gevormd, met nog wat kleine spelers er tussen. Deze gaan komende maand er uit gezet worden, en dan zal Wouter een pracht cluster krijgen.

Cijfer: 8.5

Stam: Valt weinig over te zeggen. Het is Hippo, de meest stabiele stam ooit op Casual 3. Overduidelijke meerderheid, en een BG met de een na grootste meerderheid.
Wereldwinst is zoals de situatie er nu uit ziet vrijwel zeker.
Maar... Wat mij tegen valt is dat Hippo een BG aangaat met Free. Free en Hippo, als enige twee overgebleven serieuze stammen, horen tegen elkaar te vechten.
In plaats daarvan kiezen ze om oorlog te voeren tegen twee kleine(re) en vrijwel inactieve stammen.
Dit beïnvloed mijn kijk op Hippo behoorlijk, en vandaar het volgende cijfer:

Cijfer: 5.5


Reputatie: Het is Wouter. Dé wouter. Jimmy denkt soms wouter te zijn, maar Phuture is dé Wouter.
Wouter is de enigste persoon tegen wie ik niet graag zou vechten. Dit meen ik serieus, aangezien ik zijn offensieve strategieen heb meegemaakt in Rain.
En toen was hij half actief, gewoon af en toe wat dingen doen.
Hij staat niet voor niets rank 1 ODA...
Verder altijd actief geweest in de wereldchat, op het AF en vriendelijk tegen alles en iedereen.
Daarbij ook een van de handvol stabiele spelers die waarschijnlijk zonder tegenslagen de wereld uit zullen spelen.
Kortom...
Cijfer: 10.

Eindcijfer: 8.2 :)

Volgende rate: Final 24

Arrogant mannetje, wat versta je niet uit het volgende? :eek: :eek:
Volgende rate: keuze tussen ..Rainbow.. of WhyAmIDoingThis? (mijn accie)

Nee leuk om nog eens een rate te zien passeren
 
Reactiescore
273
Wouter zei dat als ik hem een rate zou geven, hij Final 24 zou doen. Ben er een tijd tussenuit geweest, dus benieuwd wat er over Final 24 gezegd gaat worden :p
Vandaar dat ik niet rainbow of why rate
 
Reactiescore
323
Wouter zei dat als ik hem een rate zou geven, hij Final 24 zou doen. Ben er een tijd tussenuit geweest, dus benieuwd wat er over Final 24 gezegd gaat worden :p
Vandaar dat ik niet rainbow of why rate
Nou.. dan zal ik jou eens gaan raten :eek: aangezien de andere Wouter op vakantie is neem ik de taak op mij!

Final 24.

Punten:
Final 24 staat op dit moment 7e met een ruime 7 miljoen punten. Het account draait al een tijdje mee op deze wereld, en is gestart met een relatief hoog aantal edels, voor zijn start. Aangezien er accounts zijn gestart in de rim met meer edels, is een zevende plek een prima rank voor dit account. Final 24 zijn zevende plek correspondeert ook met zijn rang op de groeiranglijst, dat is namelijk ook nummero 7. Eigenlijk zou het account Finally 7 moeten heten, maargoed, wellicht is een rang 24 een einddoel van Erwin. :D:D

Uiteindelijk geef ik Final 24 een 8 voor zijn rang. Eigenlijk moet ik hier een 7 geven, maar dat is wellicht toch te weinig.

OD:
Final 24 doet het goed in de OD ranglijsten. Zowel aanvallend als verdedigend als ondersteunend staat het account hoog in de OD ranglijsten. Rang 2 ODA bewijst dat Final 24 een aanvallende speler is. Zijn ODD rang heeft hij verkregen door een aantal massa's op zijn account. Echter was het doel van deze aanvallen niet om te edelen, maar om deff naar Final 24 te sturen. Dat is blijkbaar gelukt. Ook als ondersteuner doet Final 24 het goed. Maar de vraag is of deze rang verkregen is door stamgenoten te ondersteunen, of barbaren in en rond zijn cluster?

Overall is Final 24 naar mijn mening een goede allround speler op deze wereld. Voor zijn OD krijgt hij dan ook een 9.

Ligging:
Over het cluster van Final 24 ben ik niet heel erg te spreken. Het is erg ruim, wat een voordeel en een nadeel kan zijn. Er liggen nog veel noobs in zijn cluster, ik ga ervanuit dat Final 24 het cluster gaat verbeteren zodra de aanvalsrange wegvalt. Maar heeft hij genoeg edels om alle noobs in zijn cluster weg te werken? De ligging qua stam kan ik niet beoordelen, omdat Final 24 in een eenmansstam zit. Dit heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Final 24 heeft ruimte genoeg om te edelen, maar als de spelers om hem heen gaan samenwerken om hem weg te krijgen gaat hij het nog moeilijk krijgen. Voor de ligging geef ik Final 24 een 6 (een 4 voor het cluster, een 8 voor de groeimogelijkheden).

Stam:
Final 24 heeft een hele historie van stammen achter zijn naam. Hij begon in .Peace, die stam viel echter door Erwin en Milan, die een eigen stam begonnen: Rain. Nadat Rain uitelkaar viel, werd een groot deel opgenomen in Insane, waaronder ook Final 24. In de Insane periode heeft er volgens mij een andere speler op het account 'gespeeld', maar na Erwins terugkomst beviel Insane hem blijkbaar toch niet zo, hij is geleaved en heeft Rain weer opgericht. Helaas voor hem zitten een aantal ex Rain accounts nu in Hippo! (PN/Selah), in Insane, of bestaan niet meer. Mijn verwachting is ook dat Rain een zal blijven, tenzij Final 24 ervoor kiest om een aantal mindere accounts te rekruiten. Als eenmansstam kan Rain geen grote rol op deze wereld spelen en zal de stam naar mijn verwachting niet bepalend zijn in de eindstrijd. Wellicht is het een tussenstation voor Final 24. Voor de stam kan ik dan ook geen hoger cijfer geven dan een 6.

Reputatie:
Ik ken Erwin als een eerlijke redelijk ervaren speler. Hij is fel tegen kata's, en ziet het blijkbaar niet zo zitten in Insane, wat voor mij altijd een pre is. Hij is wisselend actief, hij is er een tijdje tussenuit geweest, maar is toch weer teruggekomen. Ik kan het prima met hem vinden en goede gesprekken met hem voeren, bovendien is hij actief op het AF. Echter heeft Erwin toch een ding fout. Er is maar een echte Wouter op deze casual en dat ben ik natuurlijk :D. Maar uiteindelijk geef ik toch een 8 voor reputatie.

Conclusie:
Final 24 is een prima account dat zich al heeft laten zien op deze wereld. Zijn zevende plek op de ranglijst lijkt mij ook terecht, ook door zijn OD. Aan zijn ligging moet nog gewerkt worden, hij zal wellicht meer safe nodig hebben in de toekomst. Ook de stam is nog een vraagteken: wat gaat Final 24 in de toekomst doen? Schaart hij zich terug aan de kant van Insane, of zal hij een andere grootmacht op deze wereld joinen? Of blijft hij solo in zijn stammetje Rain, of probeert hij het uit te breiden? De gemiddelde rating van Final 24 is (8+9+6+6+8 / 5) een nette 7,4! (afgerond weer een 7..)

De volgende rate is (uiteraard) St. Jimmy!
 

DeletedUser76198

Guest
Casual 3


St. Jimmy:

Hardstikke goed account, spelers op het account zelf worden iedere casual slechter. 4.20 op schaal van 5!
 
Bovenaan