Golden Awards

DeletedUser73262

Guest
@Niels/Oreffo.

Je vergeet te vermelden dat je nog leeft in de rim door Trains.
En dat je hun zwaar hebt gestabbed..

Ofja, dat hoort niet in dat lijstje zeker? :rolleyes:

Voor zover ik weet had jij + Rude van hun ook een hele hoop OS ontvangen, en andersom bitter weinig. Dus ik stel me de vraag of jullie rimligging niet gedeeltelijk te danken is aan hen ;)

Achja, als je ze niet kan verslaan, dan recruit je ze maar hé. Sterk weer, Tick! :D

En dit mag je toch eens nader verklaren. Het versterken van een stam met 2 leden lijkt mij toch meer aanvaardbaar dan het optrekken van een BG tussen 4 grote stammen, waarvan ondertussen al één fusie is opgetrokken ;)
 

DeletedUser76166

Guest
Beetje meer onderzoek kan geen kwaad Churchill, op deze manier wil je nooit de oorlog.
Klopt ik wil inderdaad geen oorlog. #pascifist

Mocht je bedoelen win je nooit een oorlog zou ik nog even de stats nakijken, mijn accounts staan/stonden behoorlijk voor qua veroverde dorpen t.o.v. Trains, dus op deze manier win ik wel. :rolleyes2:
 

DeletedUser78369

Guest
Mijn afscheidslijstje :).

Beste speler:

In mijn ogen strijden er nog drie accounts om de titel van beste speler.

King Of Pvm
qua punten, heeft ideale ligging om snel te groeien. Geen directe topstam als tegenstander (met alle respect).

Coruscant heeft het qua ligging wat lastiger en heeft vooral goed gebruik gemaakt van de problemen omtrent en in Fruit, maar staat niet voor niets en verdient zo hoog.

Oink-Oink ligging is van de drie meest gericht op core, al lange tijd in oorlog met Unknown en daarvoor Oops. Denk dat mensen hem enorm onderschatten nu hij geen rank 1 meer is, maar gaan echt nog wel wat doen deze wereld.

Joker: TraseColare; Als hun edelweg zonder tegenslagen blijft en ze nog geruime tijd niet aan Tick! edelen hoeven te beginnen gaan hun 'gewoon' rank 1 worden.

Beste stam: Trains of Puppet, bestaan al sinds begin van de wereld en hebben beide op het oog een zeer actief en sterk team bij elkaar geraapt.

De beste stam speler: Uit eigen ervaring zou ik waarschijnlijk Speedslak zeggen, niet het meest ervaren team met nog een aantal (grote) beginners fouten maar staat wel altijd klaar voor je en voor de stam.

Buiten de stammen waar ik in heb gezeten lijken TDS, Terroristman, Toxical Error en Nidal mij echte stamspelers, maar dat is lastig te beoordelen want wanneer is iemand nou een echte stamspeler? Dat is veel meer dan alleen ondersteunen.

Het grootste ego:
Ik zelf?

Beste leider:
Leiding Puppet en Trains.

Slechtste leider:
Ik zelf? Anders SIDARTA.

Meest overschatte stam:
Tick! Is zeer overschat geweest, was altijd een grote puinzooi binnen Tick! Geen idee hoe mensen tegenwoordig over de stam denken.

Meest onderschatte stam:
Trains is altijd veelte makkelijk over nagedacht door iedereen maar vooral door mijzelf.

Meest overschatte speler:
Denk dat iedereen tegenwoordig wel op waarde kan worden geschat door een ieder.

Meest onderschatte speler:
Ben ervan overtuigd dat mensen Oink-Oink onderschatten nu hun geen rank 1 meer zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
UTS, TDS, Angels of Death, Speedslak, Nidal, Corruscant, Oink-Oink, Experienced., Drie Muskebiers en vele andere.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dat weten deze mensen wel hoor :).

Mooiste spelers naam:
TraseColare, TDS uhhh geen idee eigenlijk.

Mooiste stam naam: -

Het tofste topic: N.v.t.
Het domste topic: N.v.t.
Favoriete forum poster: N.v.t.
Minst favoriete forum poster: N.v.t.
Dikste wannabe op het forum: N.v.t.
Dikste wannabe in het spel: N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
Elke plaatje gemaakt door @donkergat

Mooiste profiel foto van stammen:
Elke plaatje gemaakt door @donkergat

Mooiste actie van de wereld: De samenvoeging van huidig Trains.

Meest belovende speler voor de toekomst: Trase / Oink

Meest belovende stam voor de toekomst:
Denk dat iedereens positie wel duidelijk is inmiddels.

Grootste blunder:
Het edelen van BB's voor awards.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die nog plezier beleven aan W54.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hmmm.


Thomas

Adios W54.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
<3<3<3
Jammer dat er mee ophoudt deze wereld, veel succes op classic!
 

DeletedUser73204

Guest
Stamlid op 19.07. om 22:12 uur
Waarom ga je dorpjes midden in mijn cluster edelen?

Grandor
op 19.07. om 22:13 uur
O wist niet dat je een eigen cluster had. Volgens mij is dat altijd nog compleet Thick cluster...

Stamlid op 19.07. om 22:47 uur
Je probeert een dorp te veroveren dat volledig wordt omringd door dorpjes van mij, terwijl je zelf geen dorpje in de buurt hebt. Ik beschouw dat gewoon als een CF, hoe klein het clustertje ook mag zijn. Hebben we eerder een probleem opgelost, ga je een andere creëren. Genoeg andere BB dorpjes, pak je uitgerekend die. Komt bij mij wel raar over....

Grandor
op 19.07. om 23:03 uur
Beste,


Daar deze dorpen voordien in bezit waren van Tai Chi, en dus in de stam Tick. hebben wij als stam besloten om deze ZSM allemaal te internen daar om de clusters van iedereen te vergroten alsook om niet zomaar iemand anders al deze dorpen te laten nemen, en dus als stam niet te sterk verzwakt te worden.

Maw toen jij dit als een aanval waarnam was onze edelman al veel langer op weg dan de jouwe en was de aanval eerder verstuurd dan de jouwe, verder lopen er van uit heel tick mogelijk een 300 tal edels op al die dorpen ( of meer ) om de overname ZSM te laten verlopen.

Indien je bij iedereen telkens zo een PM gaat sturen ga je vaker een negatief antwoord krijgen dan een positief antwoord.
wat je verder doet is natuurlijk je eigen keuze en het blijven bbs, maar iedereen zal zijn cluster willen vergroten en zal die dorpen niet graag zomaar aan jou overlaten.


_________________________

Mvg,
Team Grandor
Steven V


en daar gaat weer een afspraak/overeenkomst met die geweldige stam. Ga zo door heren. Van mij krijgen jullie een Golden Award voor huftergedrag. Ga zo door

en ook na dit antwoord:
Grandor vandaag om 01:19 uur
Gemaakte afspraken met een speler die niet meer speelt zijn nogal te begrijpen dat deze niet meer stand houden!

zeker als die niet aan de oren komen van anderen!

Napoleon is ook zijn rijk verloren, de meeste van deze zijn wetten en afspraken zijn ook niet meer van toepassing !

Dat is nu eenmaal de gang van zaken zo !
Verder ga ik niet meer reageren op deze Pm's daar ze geen nut hebben. Ik vermoed niet dat jij je van gedacht zou veranderen over onze manier van spelen!

Verder nog succes op w54!
_________________________

Mvg,
Team Grandor
Steven V
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Mijn afscheidslijstje :).

Beste speler:

In mijn ogen strijden er nog drie accounts om de titel van beste speler.

King Of Pvm
qua punten, heeft ideale ligging om snel te groeien. Geen directe topstam als tegenstander (met alle respect).

Coruscant heeft het qua ligging wat lastiger en heeft vooral goed gebruik gemaakt van de problemen omtrent en in Fruit, maar staat niet voor niets en verdient zo hoog.

Oink-Oink ligging is van de drie meest gericht op core, al lange tijd in oorlog met Unknown en daarvoor Oops. Denk dat mensen hem enorm onderschatten nu hij geen rank 1 meer is, maar gaan echt nog wel wat doen deze wereld.

Joker: TraseColare; Als hun edelweg zonder tegenslagen blijft en ze nog geruime tijd niet aan Tick! edelen hoeven te beginnen gaan hun 'gewoon' rank 1 worden.

Beste stam: Trains of Puppet, bestaan al sinds begin van de wereld en hebben beide op het oog een zeer actief en sterk team bij elkaar geraapt.

De beste stam speler: Uit eigen ervaring zou ik waarschijnlijk Speedslak zeggen, niet het meest ervaren team met nog een aantal (grote) beginners fouten maar staat wel altijd klaar voor je en voor de stam.

Buiten de stammen waar ik in heb gezeten lijken TDS, Terroristman, Toxical Error en Nidal mij echte stamspelers, maar dat is lastig te beoordelen want wanneer is iemand nou een echte stamspeler? Dat is veel meer dan alleen ondersteunen.

Het grootste ego:
Ik zelf?

Beste leider:
Leiding Puppet en Trains.

Slechtste leider:
Ik zelf? Anders SIDARTA.

Meest overschatte stam:
Tick! Is zeer overschat geweest, was altijd een grote puinzooi binnen Tick! Geen idee hoe mensen tegenwoordig over de stam denken.

Meest onderschatte stam:
Trains is altijd veelte makkelijk over nagedacht door iedereen maar vooral door mijzelf.

Meest overschatte speler:
Denk dat iedereen tegenwoordig wel op waarde kan worden geschat door een ieder.

Meest onderschatte speler:
Ben ervan overtuigd dat mensen Oink-Oink onderschatten nu hun geen rank 1 meer zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
UTS, TDS, Angels of Death, Speedslak, Nidal, Corruscant, Oink-Oink, Experienced., Drie Muskebiers en vele andere.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dat weten deze mensen wel hoor :).

Mooiste spelers naam:
TraseColare, TDS uhhh geen idee eigenlijk.

Mooiste stam naam: -

Het tofste topic: N.v.t.
Het domste topic: N.v.t.
Favoriete forum poster: N.v.t.
Minst favoriete forum poster: N.v.t.
Dikste wannabe op het forum: N.v.t.
Dikste wannabe in het spel: N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
Elke plaatje gemaakt door @donkergat

Mooiste profiel foto van stammen:
Elke plaatje gemaakt door @donkergat

Mooiste actie van de wereld: De samenvoeging van huidig Trains.

Meest belovende speler voor de toekomst: Trase / Oink

Meest belovende stam voor de toekomst:
Denk dat iedereens positie wel duidelijk is inmiddels.

Grootste blunder:
Het edelen van BB's voor awards.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die nog plezier beleven aan W54.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hmmm.


Thomas

Adios W54.

Ik sta er niet in.
Kutlijst.
 

DeletedUser78643

Guest
Beste speler:
Momenteel niet echt een speler die er uit springt.

Beste stam:

Tick/Puppet --> dit door ligging bepaald. DesO ook geen slechte ligging. Trains ligt gewoon niet gunstig in de wereld.

De beste stam speler:

Van wat ik weet/hoor/zie moet ik hier voor (momenteel) Dynamic Insanity gaan --> doen veel voor de stam. VV's en veel tijd gestoken in stamzaken.

Het grootste ego:

Is al gestopt.

Beste leider:

Joris/Anneke --> iedereen regeert op zijn manier maar al van het begin bestaande stammen en nog steeds. In voor en tegenspoed.

Slechtste leider:

Niet relevant meer. Denk dat er momenteel in de top geen slechte leiders zijn.

Meest overschatte stam:

Trains --> R2W ben ik sowieso geen fan van (BG's 4 life) wel knap dat er zo lang stand wordt gehouden maar met het statistisch kleinste front (oud trains) ook geen wonder.

Meest onderschatte stam:

Onderschat zullen ze inmiddels niet meer worden, maar hier zal ik toch nog Tick! neer zetten

Meest overschatte speler:

Zireael --> bij massa niks pakken maar wel gelijk 2 dorpjes inleveren!

Meest onderschatte speler:
In dit stadium zal er niemand meer onderschat worden, maar Team Cameltoe. --> Goede spelers op en is door de vele interns/bb dorpen edelen natuurlijk nog niet heel erg zichtbaar geweest in de wereld! Misschien wel de sensatie van de komende maanden!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met iedereen die iets opoffert zonder er zelf in eerste instantie profijt van te hebben of vv's draaien als je even kan.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Degene die iets opeisen maar daar helemaal niet het recht toe hebben! Degene die alles verwachten van een ander maar niks terug doen.

Mooiste spelers naam:
Niels015 --> eindelijk 1 die gewoon lekker normaal is :p

Mooiste stam naam:

nvt.

Het tofste topic:

Actief topic

Het domste topic:

Waar niks gebeurd

Mooiste profiel foto van spelers:

Kratje Heineken --> Meer omdat het weer tijd is voor bier!

Mooiste profiel foto van stammen:

Tock! --> lekker origineel, heerlijk!

Mooiste actie van de wereld:
Delete van Tai Chi: Gewoon om het feit dat er hele theorieën op los gelaten werden en hele plannen gesmeed werden. Is hij ineens op weg!

Meest belovende speler voor de toekomst:
Richie92 --> mooi farmgebied nog geen hele grote spelers tegenkomend.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Tick! --> ziet er tot nu toe vrij solide uit. Nu er (lijkt) wat rotte appels eruit zijn.

Grootste blunder:

Met def farmen wanneer dit niet mogelijk was!

Voor wie heb je nu echt respect:

Vriendin van Hans

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Hans... weet me elke keer weer over te halen om te spelen!


Ik ben niet heel actief en berust mij alleen op de dingen die ik zie gebeuren en de dingen die ik hoor! Lekker kort! Zeker geen goed verhaal, maar ja wat wil je op een dinsdagavond!

Ajuus!
 

DeletedUser75234

Guest
Beste speler:
Momenteel niet echt een speler die er uit springt.

Beste stam:

Tick/Puppet --> dit door ligging bepaald. DesO ook geen slechte ligging. Trains ligt gewoon niet gunstig in de wereld.

De beste stam speler:

Van wat ik weet/hoor/zie moet ik hier voor (momenteel) Dynamic Insanity gaan --> doen veel voor de stam. VV's en veel tijd gestoken in stamzaken.

Het grootste ego:

Is al gestopt.

Beste leider:

Joris/Anneke --> iedereen regeert op zijn manier maar al van het begin bestaande stammen en nog steeds. In voor en tegenspoed.

Slechtste leider:

Niet relevant meer. Denk dat er momenteel in de top geen slechte leiders zijn.

Meest overschatte stam:

Trains --> R2W ben ik sowieso geen fan van (BG's 4 life) wel knap dat er zo lang stand wordt gehouden maar met het statistisch kleinste front (oud trains) ook geen wonder.

Meest onderschatte stam:

Onderschat zullen ze inmiddels niet meer worden, maar hier zal ik toch nog Tick! neer zetten

Meest overschatte speler:

Zireael --> bij massa niks pakken maar wel gelijk 2 dorpjes inleveren!

Meest onderschatte speler:
In dit stadium zal er niemand meer onderschat worden, maar Team Cameltoe. --> Goede spelers op en is door de vele interns/bb dorpen edelen natuurlijk nog niet heel erg zichtbaar geweest in de wereld! Misschien wel de sensatie van de komende maanden!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met iedereen die iets opoffert zonder er zelf in eerste instantie profijt van te hebben of vv's draaien als je even kan.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Degene die iets opeisen maar daar helemaal niet het recht toe hebben! Degene die alles verwachten van een ander maar niks terug doen.

Mooiste spelers naam:
Niels015 --> eindelijk 1 die gewoon lekker normaal is :p

Mooiste stam naam:

nvt.

Het tofste topic:

Actief topic

Het domste topic:

Waar niks gebeurd

Mooiste profiel foto van spelers:

Kratje Heineken --> Meer omdat het weer tijd is voor bier!

Mooiste profiel foto van stammen:

Tock! --> lekker origineel, heerlijk!

Mooiste actie van de wereld:
Delete van Tai Chi: Gewoon om het feit dat er hele theorieën op los gelaten werden en hele plannen gesmeed werden. Is hij ineens op weg!

Meest belovende speler voor de toekomst:
Richie92 --> mooi farmgebied nog geen hele grote spelers tegenkomend.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Tick! --> ziet er tot nu toe vrij solide uit. Nu er (lijkt) wat rotte appels eruit zijn.

Grootste blunder:

Met def farmen wanneer dit niet mogelijk was!

Voor wie heb je nu echt respect:

Vriendin van Hans

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Hans... weet me elke keer weer over te halen om te spelen!


Ik ben niet heel actief en berust mij alleen op de dingen die ik zie gebeuren en de dingen die ik hoor! Lekker kort! Zeker geen goed verhaal, maar ja wat wil je op een dinsdagavond!

Ajuus!

Een Hans fanboy!? :O
 
Bovenaan