Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Fruit, is dat nu een top of een flop stam?

Is het een sterk collectief? Of zijn er goede individuele spelers?

Of zijn ze overschat?

Tijd voor een discussie!
 

DeletedUser77159

Guest
O ben ik nu ook al een interner. Jij ook goed werk trouwens. Echt een account dat initiatief neemt met spelers aanvallen in de core. Gewoon lekker opportunistisch spelen :)
 

DeletedUser3435

Guest
O ben ik nu ook al een interner. Jij ook goed werk trouwens. Echt een account dat initiatief neemt met spelers aanvallen in de core. Gewoon lekker opportunistisch spelen :)
In het algemeen gaat het dat Selena beter af ja.. Oh ja Chefs Special is dan ook echt opportunistisch.. Heeft alleen in zijn eentje wel een top 10 speler vastgelegd en weggespeeld. Laten we trouwens ook niet zo zuur doen over het opportunisme, moesten jullie geen opportunisten zijn dan bestond Selena al lang nietmeer.
 

DeletedUser77159

Guest
In het algemeen gaat het dat Selena beter af ja.. Oh ja Chefs Special is dan ook echt opportunistisch.. Heeft alleen in zijn eentje wel een top 10 speler vastgelegd en weggespeeld. Laten we trouwens ook niet zo zuur doen over het opportunisme, moesten jullie geen opportunisten zijn dan bestond Selena al lang nietmeer.
1 van de 6 spelers in Selena heeft een intern. Ineens zijn we allemaal interners, haha
Selena opent op War!. Chef special begint een dagje later ook :)
Selena opent op Fruit. Chef Special opent diezelfde avond nog.
Ben er niet zuur over. Opportunistisch spelen is slim. Doe je netjes :)
 

DeletedUser3435

Guest
1 van de 6 spelers in Selena heeft een intern. Ineens zijn we allemaal interners, haha
Selena opent op War!. Chef special begint een dagje later ook :)
Selena opent op Fruit. Chef Special opent diezelfde avond nog.
Ben er niet zuur over. Opportunistisch spelen is slim. Doe je netjes :)
Je gelooft toch zelf niet dat spelers van jullie kwaliteit allemaal op eigen houtje de start zijn doorgekomen? Dan heb ik het niet per se over internen maar dealtjes sluiten, puur opportunisme etc. Volgens mij was @itsARTificial zelfs nog één van de betere, ik heb vandaag voor de eerste keer de namenlijst volledig gezien. Ik kan het niet bewijzen dus ga er verder niet op in maar mijn punt lijkt me wel duidelijk. Op War! was toevallig en we hebben op Roba een hele hoop deff mogen mollen die ons op #1 ODA gezet heeft toentertijd dus het heeft weinig uitgemaakt.
 
Reactiescore
1.019
Jullie doen btw ook aan slaafjes hoor. Of hoe noem je sandertje anders?

Leone is er vanaf dorp 2 mee gestopt, komen jullie ook eerlijk voor deze speler uit?
 

DeletedUser77159

Guest
Je gelooft toch zelf niet dat spelers van jullie kwaliteit allemaal op eigen houtje de start zijn doorgekomen? Dan heb ik het niet per se over internen maar dealtjes sluiten, puur opportunisme etc. Volgens mij was @itsARTificial zelfs nog één van de betere, ik heb vandaag voor de eerste keer de namenlijst volledig gezien. Ik kan het niet bewijzen dus ga er verder niet op in maar mijn punt lijkt me wel duidelijk. Op War! was toevallig en we hebben op Roba een hele hoop deff mogen mollen die ons op #1 ODA gezet heeft toentertijd dus het heeft weinig uitgemaakt.
Diego is nou niet echt een bron waar je wat aan hebt. Sinds dat hij weg is zijn er heel wat spelers bij gekomen op verschillende accounts. (Ik ben zelf ook later gekomen) Weet niet van wie je anders die namenlijst hebt, maar die zal wel niet volledig zij, haha
Zijn kwaliteiten betwijfel ik nog een beetje. Hij ging neer door een zogenaamde stab van een NAP die niet eens duidelijk was opgezet. Had de instelling van een natte dweil in ieder geval. Zo gedemotiveerd als de pest. Werd "gestabt" en was ook zo vertrokken. Totdat we hem uit onze chat hadden gezet. Toen werd hij ineens boos en zat die binnen mum van tijd in Pre.
Maar goed een speler met de instelling die hij op dat moment vertoonde wil ik sowieso niet mee in een stam zitten. Zal wel niet altijd zo zijn. Heb daar dan ook verder geen weet van.
Wat de start betreft weet ik niet wat voor dealtjes er zijn gesloten voor mijn komst. Ben daar blijkbaar niet van op de hoogte want heb geen samenwerkingen gezien.

Jullie doen btw ook aan slaafjes hoor. Of hoe noem je sandertje anders?
Als je goed naar mijn GA lijstje kijkt zie je inderdaad dat ik dat toegeef. Je hebt ook gelijk dat het Sandertje is. In het begin stonden we op het punt hem over te nemen. En toen stuurde hij ons een berichtje dat die pas vader geworden was en niet meer de tijd heeft voor tw als dat hij vroeger had, maar nog wel even graag een poosje een beetje casual wil spelen. We wouden het niet van hem ontnemen. Het komt misschien heel verbazingwekkend over, maar ik ben best wel een aardige vent. Ik waardeer zijn sociale inbreng net zoals zijn inbreng in het spel. Die 1 a 2x dat die per dag logt zit die bij ons in de rim een beetje zijn eigen gang te gang. Zo nu en dan doen we iets samen, maar je hebt het goed opgemerkt. Het is een "slaafje" zoals je het noemt. Al doen we niet echt vaak een beroep op hem.
 
Reactiescore
1.148
Diego in Pre? Geen rare uitspraken doen hoor..
 

DeletedUser77159

Guest
Ik dacht toch echt te horen dat die speelt op account van jullie nieuwste rekruut?
Misschien heeft mijn bron het wel verkeerd. Ik zal het nog eens navragen.
 
Reactiescore
1.019
Nah, sorry. Ook als je goed op het profiel van boeman kijkt zie je ook geen D staan.
 

DeletedUser77159

Guest
4fd8ef3f32c1d0bd77f6044391bbf36e.png

Het zal wel een leugenaar zijn.
 
Bovenaan