[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

Deleted User - 2075062

Guest
Ja eeeeeeeh ... Ik dacht ik doe ff een biertje na op t strand maar de deadline is alweer bijna....... Ik ga me moeten verontschuldigen en zeggen dat ik nu niks kan doen :(

Ik ga nog kijken wat ik ga doen met stemmen. Vind het een lastige lynch eerlijk gezegd.
 
Reactiescore
976
Ikke ben hier. Had idd meermaals aangegeven in de chat dat ik haast niet actief kon zijn, ook getwijfeld me in te schrijven, omdat ik een druk weekeinde zou hebben. Kreeg geen mobiele verbinding werkende onderweg, dus vandaag te laat voor stemmen sorry @dirk-janusIV

Je hebt nog een halfuur om te stemmen ;) Deadline pas om 23.00. Plaats je stem op iemand waar momenteel nu al een stem op staat, zo kunnen wij je slechtheid of goedheid in schatten. ;)

Dit pleit normaal wel in je voordeel want als je in de wolvenchat zat, moest je dat wel duidelijk zijn.

Omdat? Ik ga ff teruglezen waarom je hem precies verdenkt.

Er zijn niet veel pagina's, dus moet wel te doen zijn ;).
 
Reactiescore
559
Ikke ben hier. Had idd meermaals aangegeven in de chat dat ik haast niet actief kon zijn, ook getwijfeld me in te schrijven, omdat ik een druk weekeinde zou hebben. Kreeg geen mobiele verbinding werkende onderweg, dus vandaag te laat voor stemmen sorry @dirk-janusIV
stemming is om 23:00 u
 

DeletedUser64575

Guest
Ja eeeeeeeh ... Ik dacht ik doe ff een biertje na op t strand maar de deadline is alweer bijna....... Ik ga me moeten verontschuldigen en zeggen dat ik nu niks kan doen :(

Ik ga nog kijken wat ik ga doen met stemmen. Vind het een lastige lynch eerlijk gezegd.
Ik adverteer een lynch op NitS
 
Reactiescore
976
Zijn er enige goede argumentaties?

Puur naar de argumenten bekeken vind ik de stemmen op planB en Jessica logisch en die op Blaasje onlogisch. Maar mij moet je zeker niet volgen. Je hebt nog meer dan een kwartier, dat is tijd genoeg om zelf een oordeel te vellen. ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Zijn er enige goede argumentaties?

Ik vind op dit moment Jessica anders spelen. Anders is ze zo'n warhoofd en nu mis ik dat toch. Ook al heb ik gisteren meegelezen, het is toch anders dan als je speelt. Vandaar dat ik mijn stem op Jessica zet. Ze is de eerste die me echt is opgevallen.

Maar ook mij moet je niet perse volgen hoor. Ik heb gisteren meegelezen en vandaag was ik heel de middag en een groot deel van de avond in NL. Heb dus ook snel moeten beslissen wat ik het verdachts vond.
 
Reactiescore
559
ik denk dat ik mijn stem op NITS plaats.
hij heeft weinig argumenten maar probeert wel lynch te sturen.
en blijft nu mooi op de achtergrond
 

DeletedUser74597

Guest
Dank je, ik was ook blij dat ik een berichtje kreeg.


In het weekend gestart? Het was woensdag hoor... Is wel het weekend van mijn man, maar volgens mij heb jij weekend op zaterdag en zondag.


Dit vind ik een rare uitspraak. Dus, omdat jij apart post, is DZ een goedje.... vertel


Dat is niet de bedoeling


Ik heb juist het idee dat iedereen wat actiever is atm, of zie ik dat verkeerd. Dat is juist motiverend.

Voor mij zijn er veel nieuwe spelers hier. Dat maakt het er niet makkelijker op. 3 ervan heb ik nog niet gehoord of gezien. Jammer. Ik zou overigens gisteren niet op Jenske gestemd hebben. Ik snap nog niet dat daar massaal naar toe gegaan is. Hij gaf duidelijk aan dat hij de rest van de dag afwezig was. Was wel een makkelijke lynch op iemand die zich niet kon verdedigen. Doet ie eindelijk na een aantal ronden weer mee, ligt hij er al uit.
Ik vind op dit moment Jessica anders spelen. Anders is ze zo'n warhoofd en nu mis ik dat toch. Ook al heb ik gisteren meegelezen, het is toch anders dan als je speelt. Vandaar dat ik mijn stem op Jessica zet. Ze is de eerste die me echt is opgevallen. Game speelt ook wel anders en Time en DZ vertrouw ik ook niet helemaal.

Jessica

@dirk-janusIV
Het valt nu wel echt op dat je altijd op mij countert , het heeft niets met mij verdacht vinden te maken .
Doe ik de laatste tijd zo erg me best ,afgelopen 4 potjes ben ik meer gaan schrijven wat ik denk ipv stil op de achtergrond te hangen dus als je dit opvalt ja ik ben actiever aanwezig . en nee geen wolf en niets ingefluisterd ik ben ruim een uur aan het zoeken geweest en iets zeg me dat blaasje geen goedje is dus daarmee mijn stem en wat ik verdacht vond op een rij geplaatst .
ik hoop dat je eens echt naar wolven zoekt dan elk potje alleen mij uitzoek als doelwit .
 
Reactiescore
559
Zonder dat ik wil dat je je stem wijzigt, zou ik graag iets willen weten. Stel je moet kiezen tussen Jessica, planB, Blaasje en Westkip. In welke volgorde zou je lynchen?


Zelfde vraag voor jou.
jessica ben ik het met fam eens.
maar nu heb ik ook het idee dat jess bijna ieder potje wel anders speelt.
maar toch vind ik het vreemd nu

time heb ik al aangegeven vind ik ook anders spelen net als blaasje al is die nu weer iets serieuzer aan het spelen en aan het meedenken.
time vind ik rustiger, minder aanvallend
maar heb niet echt iets waarvan ik denk dat is verdacht.

jij staat toch als laatst, ik denk dat je mee aan het zoeken ben.
er is me nog niet echt iets opgevallen aan je posts. al ga ik ze nu wel een keer terug lezen :p
 

DeletedUser77103

Guest
Ik heb niet alles kunnen lezen, maar ik ga mee op time oa nav wat ik gister zelf heb gelezen
 

DeletedUser74005

Guest
@Westkip, succes straks denk ik? XD

3x planB (westkip, nowhere in the sun, Mylove)
1x Jessica (famdecibel)
2x Gamebreaker (dz & Gamebreaker)
2x Blaasje (jessica, gamebreaker)
2x Nowhere in the sun (Blaasje & Laila)
1x DZ (turnupthemusic)
1x Maroen (planB)

EDIT: lamaar foutje
 
Bovenaan