Golden Awards

DeletedUser74552

Guest
Iemand uit mijn stam was zo vriendelijk geweest om die persoon te clearen aangezien ik defensief was gestart, dus die persoon was gecleared dus ik was rustig gaan edelen en toen kwam er stam def
Ik had letterlijk 0 troepen erna x3

hahah netjes. Kan ik mijn Veel belovende speler nog aanpassen naar DragonGoesOppai ?
 
Reactiescore
326
Beste speler: iL Leone Indomabile, ondanks een foute start denk ik dat hij zich toch bewezen heeft na het wegspelen van wat toppers.
Beste stam:
Selena, altijd vertrouwen hebben in je eigen stam
De beste stam speler: The Cheap Dealer staat altijd paraat. Zelfs in het begin van de wereld, wanneer eigen succes bij veel voorgaat.
Het grootste ego: No comment
Beste leider: Diego lijkt mij wel een goede leider, beetje jammer dat hij vroeg werd gepakt.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: WAR!
Meest onderschatte stam:
Nubz, ze waren erg goede starters. Hopelijk zien we nog meer van ze.
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Mijn huidige stamgenoten zijn wel prima. Zelf een tijdje niet op .nl gepeeld, dus ken veel toppers niet meer.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: Echoes of the Lost Age
Mooiste stam naam:
Parttime Anonieme Alcoholisten
Het tofste topic:
Golden Awards uiteraard
Het domste topic: Hoeveel gefarmd
Favoriete forum poster: Hopeful
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: The Cheap Dealer
Mooiste profiel foto van stammen: Fluffy
Mooiste actie van de wereld:
Denk wel het wegspelen van BAM door Pre. Hopelijk komen er nog meer mooie acties.
Meest belovende speler voor de toekomst: Knarrel
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hopelijk komt er in de toekomst een leuke strijd voor plek 1 tussen Pre. en Selena. Deze 2 stammen zie ik als de meest belovende stammen.
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb wel respect voor Leone, aangezien hij zijn fouten durft toe te geven.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: -
 
Reactiescore
46
Dat zal inderdaad vast wel kunnen, maar bij mij ging het helaas fout x3
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de nominaties! We zullen ons best doen om het waar te maken!
 

DeletedUser60797

Guest
Beste stam: Premade, ze hebben het mooiste cluster en er ook nog het hardst voor gewerkt
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Eigenlijk iedere speler die denkt dat hij goed is terwijl hij enkel door fusie zo ver is gekomen
Beste leider: -
Slechtste leider: Nouja mijn stam pils is uit elkaar gevallen dus hier moet ik Freak-Wes (ondertussen co van JJNL77) de credits geven
Meest overschatte stam: war!, ze zijn wel redelijk hun cluster aan het dichten maar het is nog altijd niet geweldig en ze grenzen ook aan alle andere grote stammen van de wereld
Meest onderschatte stam: Selena, door velen hier de meest overschatte stam genoemd, met name door de fusie die serratus naar #1 heeft geholpen, maar de meesten hebben er hard voor gewerkt, lijken me goede spelers en ze hebben een relatief eenvoudige locatie vergeleken met de rest van de top 4
Meest overschatte speler: serratus staat eerste door fusie dus hier hoef je niet heel lang over nadenken
Meest onderschatte speler: knarrel, hij heeft lange tijd zonder stam gezeten maar dat maakte hem niet uit, hij groeide gewoon zonder moeite uit tot een van de besten van de wereld
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Maakt me op dit moment niet veel uit, heb op het moment niet veel opties
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: De knappe struik
Mooiste stam naam: Parttime Anonieme Alcoholisten
Het tofste topic: -
Het domste topic: interessant om te delen hoeveel je gefarmd hebt als er een farmlimiet geldt...
Favoriete forum poster:-
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel: Hier heb ik hetzelfde antwoord voor als bij meest overschatte spelers
Mooiste profiel foto van spelers: The cheap dealer
Mooiste profiel foto van stammen: Premade
Mooiste actie van de wereld: Nog niks, het valt me heel erg tegen dat er nog geen grote oorlogen zijn geweest terwijl er al goede grenzen zijn om oorlog over te voeren
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk niet dat er nog veel spelers op moeten komen
Meest belovende stam voor de toekomst: Die zal vast nog gevormd moeten worden
Grootste blunder: vergeten mijn clear voor de trein te gooien, ging gelukkig goed though
Voor wie heb je nu echt respect: Er is niet echt iemand op classic die er echt bovenuit steekt
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die mij aanvallen

Nouja ik ben nog niet heel erg betrokken geweest met wat er in de wereld allemaal is gebeurd dus verwacht niet de meest originele en duidelijke antwoorden maar ik heb hem zo goed mogelijk beantwoord.

Ik denk dat ik maar eens vaker op het forum ga reageren,
Gr. Niek
 

DeletedUser74552

Guest
Slechtste leider: Nouja mijn stam pils is uit elkaar gevallen dus hier moet ik Freak-Wes (ondertussen co van JJNL77) de credits geven

Ik wist wel dat dat een intern was. Vroeg me al of hij iemand zo snel weg gespeeld kon zijn.
Mooie lijst.
 

DeletedUser78627

Guest
Beste stam: Zoals velen zeggen moet je vertrouwen hebben in je eigen stam, bij mij is het vertrouwen dus ook zeer hoog in Selena.

De beste stam speler: Hier zou ik een Co willen aanduiden Mark van de The Cheap Dealer, die is namelijk steeds bereid iedereen te hulp te staan, alsook Nowhere in The Sun is een top account/speler.

Het grootste ego: Het grootste ego('s) is momenteel gestrand op 0 punten net zoals me zelf omdat ik destijds mee in de flow ging, ik had beter moeten weten en afstand moeten doen van de niet onderbouwde beslissingen van Yoyoyo1000 & Alexander-the-great. Deze 2 wil ik hier namelijk beide te titel van geven.

Beste leider: Een goede leider ben ik namelijk nog niet tegen gekomen, heb het in deze wereld nog niet ervaren dat er echt één bepaald account de leiding neemt van een stam.

Slechtste leider: Idem als hierboven.

Meest overschatte stam:
WAR!, deze is van top naar down gegaan in no time. Zeker nu Mystery Men alsook eruit is gegaan.

Meest onderschatte stam: Momenteel onderschat ik niemand, iedereen die er nu nog is heeft potentieel en we doelen allen naar hetzelfde eindpunt, de wereld winnen.
Hier zou ik wel de zeer mooie cluster vorming van Selena willen noteren omdat ze steeds slechte kritiek kregen en nu toch wel het tegendeel aan het bewijzen zijn.

Meest overschatte speler: Hier kan ik enkele namen neer zetten maar dit heeft geen zin, de overschatte spelers zijn namelijk reeds zo goed als weggewerkt.
P....l
T.........s
Y........0

Meest onderschatte speler: Hier net hetzelfde, ik onderschat niemand en de rest is inside informatie. :D

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ik denk dat ik momenteel zeer goed zit en dus geen betere stam kan wensen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Als de wereld opnieuw zou starten zou ik nooit hetzelfde willen doen en bij Yoyo of Alexander in de stam terecht komen.
Alsook the stam 'Fluffy' spreekt me op een of andere manier niet echt.

Mooiste spelers naam: The Philanthropist

Mooiste stam naam: Selena

Het tofste topic: Golden awards heeft me toch wel plezier gedaan om te lezen.

Het domste topic: - Ondersteuning! Had overlaatst een post gezien over dat een persoon ondersteuning nodig had... ik hoop dat deze reeds weg is :')

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
acfc9d7f54d30fa826338f8301755dc8.png


Mooiste profiel foto van stammen:
8f54394e4d6fc269300bc3e2875f9721.png


Mooiste actie van de wereld: Het wegwerken van Trommeldoos. Persoonlijk: Het behalen van de Hall of Fame met Krikke96 zonder enige hulp van andere accounts.
d93dbd56dd8c74e852c1bad39253d962.png


Meest belovende speler voor de toekomst:
Let maar op voor Knight King Arthur, die jongen kan rijmen!
9d78bdfbfd92d94cce6950901f007d16.png


Meest belovende stam voor de toekomst:
Premade & Selena, dit zal de clash van de classic worden.

Grootste blunder: Hier zal men Co Mark me eeuwig met uitlachen. Het uitwerken van een aanvalsplan met als laatste zet de edeltrein, deze namelijk de looptijd van de rammen geven :') Met gevolg dat je je edels wilt versturen en niets meer kunt veranderen, dan is het maar een clear geworden :D

Voor wie heb je nu echt respect:
Selena en enkele andere spelers, Kiespijn heeft toch zeer veel respect van me afgedwongen door hoe hij zich uit een narre situatie mooi heeft uitgewerkt. Enkel jammer van de fusie die nadien volgde.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mark en alsook enkele oude bekenden die spijtig genoeg niet meer samen willen starten :) United Masters, Coach Matti, ...

Hopelijk hebt u plezier gehad aan deze post en tot in de Classic wereld.

Amen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Ik hoop echt niet dat Pre. Vs Selena de clash van de classic wordt, dan trekken veel mensen waaronder ik het niet tot het einde.
 

DeletedUser78627

Guest
Ik hoop echt niet dat Pre. Vs Selena de clash van de classic wordt, dan trekken veel mensen waaronder ik het niet tot het einde.
Op welk account speel je? Ik vermoed dat je er ergens tussen in ligt? :D
 
Reactiescore
1.149
Krepox is gewoon bang voor het front met Selena. Logisch dat hij dan het einde niet haalt. :cool:
 
Bovenaan