Clustercontest wereld 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.508
8wwyo2jiaentd.png

Beste W55-forumlezers,

Hierbij presenteer ik met trots de W55-Clustercontest! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél W55? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie onderdeel in de beoordeling) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!​

De Prijzen

- 1e prijs: 200 premium punten!
- 2e prijs: 150 premium punten!
- 3e prijs: 100 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 50 premium punten!​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op W55. Lees je dit nu toevallig en ben je geen W55-speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: Amancho
Jurylid 3: Hopefull
Jurylid 4: DemocratischeZwijmelaars
Jurylid 5:
tu4auqrxmcvl7.jpg

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

TWNL: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo is hiervoor. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker! Inspiratie kan in dit(klik) topic opgedaan worden.

Uiterlijke Inzendingsdatum: Vrijdag 28 juli 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.​

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Bijlagen

  • Manier van beoordelen cc w55.JPG
    Manier van beoordelen cc w55.JPG
    176,1 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: JuggRNaut (200 premium punten!)
- 2e prijs: YourLastHope (150 premium punten!)
- 3e prijs: Mugiwara no Luffy (100 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: JuggRNaut (50 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

gawbzkbcigfa7.jpg

Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat W55 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen jullie vanavond worden uitgereikt!
 

Bijlagen

  • Beoordeling CC w55.JPG
    Beoordeling CC w55.JPG
    96,4 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:

DeletedUser77123

Guest
Deelname JuggRNaut

Zal het eerste schot dan doen :D

Jullie hebben hem gisteren al mogen bewonderen maar ik diende wat aanpassingen te doen met mijn recente overwinningen dus heb hem een nieuw pootje gegeven, heeft het wat meer 3D look :D

Persoonlijk vind ik mijn cluster wel goed uitgewerkt, redelijk front en een mooi safegebied

Lijkt me duidelijk op wat ik het vind lijken, namelijk een hond dat zijn boodschap doet bij de buren :D
JuggRNaut contest.jpg

lijkt me duidelijk op wat ik het vind lijken, namelijk een hond dat zijn boodshap doet bij de buren :D

origineel:
origineel.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
183
zal ook maar wat neerzetten dan :D
 

Bijlagen

  • nl55[1].png
    nl55[1].png
    7,1 KB · Weergaven: 34

DeletedUser78545

Guest
DU's waar moet ik die onder zetten, anders heb ik verschillende rode bolletjes meer in mijn cluster :(
 

DeletedUser44067

Guest
Komt er binnenkort geen TW nieuwsbrief? Wordt het tenminste breder verspreid dan via de paar vertegenwoordigers van de grote stammen.
@Juggrnaut Ik vind het meer op een eendje in het water lijken.
 
Reactiescore
2.508
Komt er binnenkort geen TW nieuwsbrief? Wordt het tenminste breder verspreid dan via de paar vertegenwoordigers van de grote stammen.
@Juggrnaut Ik vind het meer op een eendje in het water lijken.

Ja, het is de bedoeling dat er in de nieuwsbrief een link naar deze contest komt.
 

DeletedUser78452

Guest
Onze deelname voor Mugiwara no Luffy

Aangezien dit forum wel leukere dingen kan gebruiken en dit een goed initiatief is, zullen wij ook een poging doen ^^.

Ons eerste cluster is een mooi dicht cluster, met groot safegebied.
Het tweede cluster is nog niet mooi dicht maar dekt wel een groot farmgebied af met weinig dorpen.
Met deze twee cluster coveren we dus ook een goed farmgebied (zie farmerlijst).

oDl0FDv.png

Hebben onze creativiteit ook op onze clusters los gelaten en zijn op jigglypuff en een kat uitgekomen :D

21d9XI4.png
 
Reactiescore
2.508
De laatste paar dagen voor inschrijving zijn in gegaan, met maar liefst twee huidige deelnemers!
 

DeletedUser78303

Guest
Aangezien de laatste dagen voor de inschrijving zijn ingegaan en dit topic een beetje dood lijkt ga ik ook maar eens mijn cluster posten.
Ik heb het veiligste cluster van iedereen, ik heb geen vijanden :) (en als ik ze zou hebben wordt het verdomd lastig om me aan te vallen)
Het account is natuurlijk het meest schittermagische van allemaal: donkergat
8jpnrkhyj3vfj.png
2zdzctrbbasrq.png

Dit is natuurlijk niet een serieuze deelname, ik speel namelijk niet op deze wereld. Iedereen die ook maar een beetje zijn best doet verslaat me. Ik hoop hiermee ook mensen te motiveren om zijn of haar cluster op een creatieve wijze te posten. Want kom op nou, twee andere deelnames, dat is toch wel een beetje jammer...
 

DeletedUser78510

Guest
Had toch niets beter te doen dus daarom mijn deelname! (YourLastHope)
Mijn cluster is IMO een compact maar sterk cluster, genoeg front, en veel safe.

I wanna be the very best, like no one ever was... I summon you pickachu of op waar het ook op lijkt :eek:

5146b73644.png


Hier is de originele versie:D
nl55
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78610

Guest
Als er zo weinig animo is: Meer kans om te winnen! :D

kEXlAJy.png

6Gj6MJG.png

Jelle|TheCrowner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan