Top/Flop spelers

Deleted User - 2242732

Guest
Kijkende naar w47 waar hij door feroliciouz werd weggespeeld en het feit dat hij hier bij 150k punten meer ptn dan oda had zegt ook wel genoeg zeker.
Volgens mij heeft hij veel meer interns dan diegene van faith-mb enkel ;)
 

DeletedUser78614

Guest
Het klopt, ik ben een grote flop kan niet snipen timen edelen en heb mijn punten te danken aan interns. Daarom maar gauw mijn naam veranderd in de hoop dat jullie niet meer door hebben dat ik het ben. Ook past het eerste woord goed bij mij!

Ik wens jullie nog een fijne avond.
 

DeletedUser78614

Guest
Ik heb nog nooit iemand 500 pp zien spenderen om zijn grapje op het AF kracht bij te zetten. Chapeau
Dat verklaart meteen het 2de verhaal:
Ik ben een uitkeringstrekker die al zijn geld aan pp spendeert. Dus het leuke is dat jullie het nog betalen ook :)
 

DeletedUser78614

Guest
Het is maar waar je trots op bent :)
Wij weten allebei dat ik niks meen van bovenstaande, ik zeg alleen alles wat zij over mij kunnen zeggen zodat zij dat niet meer hoeven te doen.

Want er is geeneen bericht die klopt.
Met fero/badschuim had ik een fusie op w47.

Ik stuurde wel degelijk fakes vanaf andere dorpen(heb de berichtjes nog) maar het hoefde geen getimede fakes te zijn gewoon lekker veel incs maken.

Ja ik heb veel interns, maar ik heb die spelers voor mijn DU gecleard zodat hij ze beter uit kon bouwen. Ook is 32 niet de helft van 71.

Ik zal nu ophouden, fijne nacht nog
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
241
Zou me niet verbazen...
 
Bovenaan