Discussie- en vragentopic Speedkampioenschap 2017

DeletedUser76153

Guest
Heb regels niet gelezen maar indien het mag kan je me wel co'en indien nodig :p
Uiteraard kom ik bij jou. Trouwens wil jij aan iedereen eens uitleggen dat ik niet speel? Want ze geloven het niet. Speelde er iemand super goed ofzo? Dan kan ik me wel voorstellen dat ze denken dat ik dat ben :rolleyes::D:D:D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@ropiloot11 die twspeed pagina heeft maar 3 finalerondes staan. toch even vragen of dat de puntentelling niet gaat in de war brengen :p

7a85f3ae929debac70d801e10fd222ce.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Finale rondes waren niet echt kwaliteitsrondes, de startronde was goed ingesteld maar de ligging was helaas zo rampzalig dat die speed na 1 minuut beslist was. Ronde 5 was echt een vreemde instelling (3 stamleden, geen barbs edelen enz). En voor een idividueel kampioenschap mistte ik de rondes waar je met 2 of 3 dorpen start zodat je niet direct dood bent.

Verder gemerkt dat individueel een mooi streven is maar niet werkt, er zijn altijd teams :p
 

DeletedUser74005

Guest
Finale rondes waren niet echt kwaliteitsrondes, de startronde was goed ingesteld maar de ligging was helaas zo rampzalig dat die speed na 1 minuut beslist was. Ronde 5 was echt een vreemde instelling (3 stamleden, geen barbs edelen enz). En voor een idividueel kampioenschap mistte ik de rondes waar je met 2 of 3 dorpen start zodat je niet direct dood bent.

Verder gemerkt dat individueel een mooi streven is maar niet werkt, er zijn altijd teams :p

Er wordt inderdaad echt te veel geteamd. Zou sowieso tijdens dit soort rondes het ondersteunen van stamgenoten onmogelijk maken. Nu konden spelers elkaar toch helpen, terwijl je juist aan moet moedigen dat spelers tijdens een individueel kampioenschap INDIVIDUEEL spelen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
De startronde was inderdaad jammer, de barbaren waren niet echt eerlijk verdeeld, ik had er best weinig. Maar oke, soms heb je pech dus ik maak er verder geen probleem van. Dorpen dichterbij elkaar plaatsen zou wel fijn zijn.

Eindronde kon je lekker doorfarmen, waardoor je alles makkelijk draaiende houd én je veel edels kunt maken.:D
Die van maandag en dinsdag vond ik wel prima, woensdag speelde iemand anders voor me dus daar kan ik niks over zeggen.

Puntensysteem was weer top, veel strijd om de hogere plekken omdat alleen die veel opleveren. En het teamen is jammer idd, maar daar kan een mod weinig aan doen.
 
Bovenaan