Top/Flop stammen

Reactiescore
2.506
Kom maar door.

(bespaar me de cynische reacties)
 

DeletedUser74552

Guest
Het is nog zo vroeg om er eigenlijk iets degelijks over te zeggen. Goed ik ga het toch proberen. Ik verwacht wel wat van King Low. Echter heb ik geen hoge pet op van SC beast of Strangebuttrue. Beide niet veel gepresteerd op de werelden waar ik ze tegen ben gekomen.
 
Reactiescore
1.165
King low = low skilled.
 
Reactiescore
603
Het is nog zo vroeg om er eigenlijk iets degelijks over te zeggen. Goed ik ga het toch proberen. Ik verwacht wel wat van King Low. Echter heb ik geen hoge pet op van SC beast of Strangebuttrue. Beide niet veel gepresteerd op de werelden waar ik ze tegen ben gekomen.
Ik ben jou nog nooit tegen gekomen :p
Enige wereld waar ik nog speel is w56, daarvoor een hele poos niet.
 

DeletedUser76153

Guest
Lol, dat weet iedereen denk ik?
Ik hoop van wel :$

Ken heel het acc niet dus dat zou zomaar kunnen. We gaan het zien!

Jammer dat al die stammen niet actief zijn op het AF. Bring het AF back to life.
Denk dat .Jane inderdaad wel de actiefste accounts van het AF bezit. Moet ik zelf niet zeggen denk ik, we hebben Hopeful...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Ik ben jou nog nooit tegen gekomen :p
Enige wereld waar ik nog speel is w56, daarvoor een hele poos niet.

Excusi, ik heb je account verward met een ander account dat ook iets met de naam Beast was. Jou ben ik inderdaad nog nooit tegen gekomen. Strangebuttrue dan weer wel. Daar ben ik zeker van.

Denk dat .Jane inderdaad wel de actiefste accounts van het AF bezit. Moet ik zelf niet zeggen denk ik, we hebben Hopeful...

Ik wist niet dat hopeful daarin speelde. Het is naar mijn gevoel zo stil hier haha. Wellicht dat het komt doordat er gewoon nog niet veel is om over te praten zo vroeg in de wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan