Met welke 10?

Reactiescore
2.506
Aldo
Ik wil een weekblad hebben en daarnaast hebben we altijd een narcistische mod nodig. Als die dan nog kan spelen zoals op 22 dan is dat mooi meegenomen.

Als hekkensluiter serieus, ben ik hiervoor in die spamgroep gebleven? Had wel iets meer veren in m'n kont verwacht voor de gemaakte opoffering.

22 was ik de helft van de wereld inactief, dus das niet zo moeilijk:cool:
 

DeletedUser51467

Guest
Top 10 is simpelweg niet mogelijk. Daarom kies ik ervoor om een gedeelte te benoemen uit mijn contactenlijst. Dit ook omdat mijn TW einde eraan zit te komen.
Michiel @vetrix
Het AF kanon. Altijd scherp en doordacht. Was een geweldig stamgenoot op 42 en het was een eer en genot om hem als leider te mogen hebben op 49.

Ik had ook ff zin om wat veren ergens in te steken. Dus bij deze:

4) Michiel oftwel @vetrix zal zeker niet ontbreken. Wat mij betreft een geboren propagandist. Altijd zeer scherp en doordacht. Mocht samen met hem Fide oprichten en leiden en dat was een hele fijne ervaring.

Bedankt boys.
Bij Martijn is het inderdaad wel meer een lijstje van wie er ooit al meer dan 2 dorpen heeft gehad op TW. Desondanks sta ik redelijk vooraan in dat lijstje en nog niet dat hij gewoon zijn contactenlijst overloopt dus ik zal dat voornamelijk onthouden :)
 

DeletedUser75778

Guest
Bedankt boys.
Bij Martijn is het inderdaad wel meer een lijstje van wie er ooit al meer dan 2 dorpen heeft gehad op TW. Desondanks sta ik redelijk vooraan in dat lijstje en nog niet dat hij gewoon zijn contactenlijst overloopt dus ik zal dat voornamelijk onthouden :)

Dag broeder, kon je toch niet wegblijven? :tongue:
 

DeletedUser68252

Guest
@underground tacticz. Philippe, Jack Torrence speelde met Emile, Thomas van leeuwen en mij op W47 en W52. Toen een tijd eruit geweest allemaal en nu terug als geheel op W56.

Philippe is als speler zwaar underrated gezien niet veel mensen hem kennen, maar dit komt vooral omdat hij zelfden actief is op het forum, in skype chats.
 

DeletedUser66265

Guest
Laat ik hier dan ook maar eens een duit in het zakje doen. In tegenstelling tot Martijn houd ik mij wel netjes aan de regels en zal ik niet een veelvoud van 10 spelers vernoemen. Bedankt voor degene die mij genoemd hebben.

1. TFA, ik kort zijn af-naam maar af. De kans dat ik zijn naam voluit helemaal foutloos schrijf is gering. Mijns inziens is dit de meest complete solo speler die tribalwars heeft gekend. Ondanks dat ik vrij overtuigd ben van mijn eigen kunnen weet ik dat ik solo geen kans maak tegen deze man. Om hem te pakken heb ik een actief team van ervaren spelers nodig die precies weten wat ze doen. Anders ben ik edelvoer. Desalniettemin vind ik dit geen schande aangezien ik mij geen speler kan bedenken die hem weg zou spelen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen die nu nog deel uitmaakt van deze community het solo tegen hem af zal leggen. Verder is deze speler verbaal ook bijzonder sterk en weet alles goed te onderbouwen. Indien je je niet snel beledigd voelt is dit de ideale speler (zowel de ideale tegenstander als medestander voor een leuke tijd). Helaas heeft menig speler vrij lange tenen waardoor de meesten zich toch wel door hem op de kast zullen laten jagen waardoor ze hem niet mogen.

2. Vendetta pro tutti, beter bekend als Daan. Als hij 100 pp zou krijgen voor iedere speler die hem haat had hij meer pp om te abusen dan team unicorn op deze wereld tot zijn beschikking heeft. Niet vreemd. Daan kan bijzonder direct zijn en wordt vaak niet begrepen. Vaak speelt hij inactief en solo top 20 waardoor het niet bijzonder lastig is om hem weg te spelen. Degene die hem hebben weggespeeld zullen hem dan ook niet tot de top van tw rekenen. Ik heb nu echter zoveel werelden samen met Daan op hetzelfde account gespeeld dat ik een uitstekend beeld over hem kan vormen. Dat mensen zijn persoonlijkheid afbreken snap ik voldoende, maar zijn kwaliteiten in twijfel trekken is waanzin. Hij weet absoluut wat hij doet. Ik heb hem op accounts met bijna 360 graden fronten voor zeer lange tijden zien deffen zonder fouten.

3. Krepox, wie kent hem niet. Vroeger vond ik hem absoluut de grootste lul die er rond liep. Ik heb dan ook vrij verhitte discussies met hem gehad. Dit liep nogal eens uit de hand. Ik vermoed dat dit komt omdat Jasey en ik in zekere zin eenzelfde vervelende manier van posten op het af kunnen hanteren. Na vele werelden van haat een wrok jegens elkaar kwamen we dan toch een keer bij elkaar op hetzelfde account. Vanaf dat moment draaide mijn mening omtrent Jasey 180 graden om. Ongelofelijke stamspeler die in de meeste gevallen weet wat hij doet. Ook met Jasey kun je goed discussie voeren waardoor je tot ideale besluiten komt. Jasey is nu toch wel iemand geworden die ik mijn vv in zware tijden toe zou vertrouwen. Dit ondanks dat ik bijna nooit vv afgeef omdat ik het in dergelijke tijden liever zelf oplos. Spijtig dat ik in mijn tijd samen met hem niet actiever kon zijn.

4. Cduke (als ik het goed heb), ik bedoel hier in ieder geval Stijn. Stijn de dokter in dit geval. Ook Stijn was een geweldige medespeler. Weet absoluut wat hij doet en is er niet vies van om zijn handen flink uit de mouwen te steken. Een minpuntje aan Stijn vind ik dat hij zich wat makkelijk laat ondersneeuwen. Hij laat zich te makkelijk door een ander vertellen wat er moet gebeuren. Dit ondanks het feit dat Stijn zelf soms een efficiëntere en effectievere manier weet. Waar ik hem wel het meest om bewonder zijn zijn zieke planningen. Hij laat absoluut niks aan het toeval over.

5. Youri, af-naam heb ik niet. Tegen de tijd dat ik op het af kwam kijken was hij hiervan verdwenen. Ik heb nooit meer iemand met dezelfde persoonlijkheid als Youri ontmoet. Hij was in de tijd dat ik vrij impulsief was als mijn medespeler een soort van probleem oplosser. Als ik vroeger te loslippig werd binnen de stam waardoor er verdeeldheid heerste loste hij het op. Hij kon letterlijk alles oplossen. Ik kan dit niet goed in woorden uitdrukken maar het leek wel alsof Youri letterlijk alles kon. Zijn gelijk halen zonder mensen tegen het scheen te schoppen blonk hij in uit. Hij haalde dan ook eigenlijk altijd en overal zijn gelijk. Verder was hij als speler ook geweldig. Hij is ook degene die grotendeels verantwoordelijk is voor hoe ik tegenwoordig start. Als ik een speler terug kon wensen enkel om zijn persoonlijkheid, dan zou hij het zijn.

6. Fatality, sam, of misschien is allemansvriendje een betere naam. Toen ik Sam voor het eerst ergens tegen kwam dacht ik dat het een van de velen billenlikkers was. Ik dacht dat hij maar een beetje achter de meute aanhobbelde. Dit bleek echter niet te kloppen. De reden dat Sam niet zoveel 'heftige' discussies had kwam voort uit het feit dat niemand hem hekelde. Sam heeft absoluut een eigen mening maar weet het voor elkaar te krijgen een ander niet te kwetsen. Absoluut niet mijn stijl maar het heeft wel iets. Verder is Sam een regelrechte topper die dan ook in dit lijstje thuis hoort.

7. abracadabra, David, fuck zijn af-naam. Hem heb ik keer op keer mee moeten maken als vijand, helaas. Maar dan wel goede gesprekken mee gehad. In mijn ogen is dit een goede speler die je er altijd bij kan hebben. Het probleem is echter dat ik nooit zelf een direct front met hem heb gehad wat oordelen lastiger maakt. Ook weet ik niet in hoeverre iets zijn werk is of dat van zijn medespeler. Maar de laatste keer dat ik hem zag spelen speelde hij met exclusivia (af-naam iets in die trend, naam: Jim). De speler met de enorm grote bek. Zij speelde met zijn 2'en en het account schoot vooruit. Aangezien ik van mening ben dat Jim een incapabele speler is ga ik ervanuit dat David daar een groot aandeel in had. Vandaar dan ook mijn mening.

8. as curious as possible, Sander. Dit is eigenlijk een vrij nieuwe speler en velen zullen hem dan ook niet kennen. Ik geloof dat hij pas rond W 35 is begonnen met spelen. Wat ik van hem heb gezien was echter keer op keer goed. Enorme doorzetter die niet opgeeft. Een speler die uitermate precies is en geen fouten maakt. efficiency is hier het sleutelwoord. In mijn ogen een prachtige speler die je er altijd bij kan hebben.

9. The Minion, Aldo, kragtwijk, whatever. Al die hatelijke changes. De eerste keer dat ik hem voorbij zag komen was op w 29. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nooit zo goed wist wat ik over hem moest denken. Ik achtte hem een subtopper tot het moment dat we in dezelfde stam belandde. Veni vidi vici zou zijn motto moeten zijn. Naar mijn mening een redelijk stille kracht die weet wat hij doet. Ook absoluut een doorzetter. Ik vind Aldo ook een enorme trouwe speler. Mij verbaasde hij echter enorm en ik ben benieuwd naar hetgeen hij allemaal in petto heeft. Daarnaast weet hij het forum altijd levendig te houden met zijn weekblad. Alleen al voor zijn doortastendheid daarmee verdient hij hier een plaatsje.

10. Nu wordt het super lastig. Nog maar een plekje om op te vullen en zeker nog een 5-tal gelijkwaardige spelers die deze positie verdienen. Dit maakt mij radeloos. Wat een hersenkraker zeg. Ik snap wel dat Martijn zijn lijst uitbreid. Ik denk dat ik hier dan toch wel ga voor anarchistisch collectief oftewel Bram. Of was het nou kollektief? Indien actief ideaal voor de nachten. Weet wat hij doet en is een flinke strever. Daarnaast ook een goede ouwehoer. Wat hij nu allemaal aan het uitspoken is weet ik niet. Hopelijk wordt hij snel volledig actief en rockt hij w 56 omver.

Hmm, zo'n lijstje is toch lastiger om te maken dan ik dacht. Eigenlijk moet TCOTMC hier ook nog bij gewoon omwille van wie en hoe hij is. En hij niet alleen... Maar helaas, de plaatsen zijn op.
 
Reactiescore
660
Ik tik hier ff de 'ik vind dit niet leuk' aan Niki. Ik hoef niet in te veel lijstjes voor te komen, maar toch wel in dat van U.
Staat genoteerd.
Maar wel leuk voor Sam, dat jij nog aan hem denkt. Wat een leuke speler was dat inderdaad toch.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik tik hier ff de 'ik vind dit niet leuk' aan Niki. Ik hoef niet in te veel lijstjes voor te komen, maar toch wel in dat van U.
Staat genoteerd.
Maar wel leuk voor Sam, dat jij nog aan hem denkt. Wat een leuke speler was dat inderdaad toch.

Ik zat zo te twijfelen... Een wijs man zei ooit: een lijstje is niet volledig zonder Robbeke erin. Maar aangezien je al zolang probeert te stoppen dacht ik: ik schrap jou. Zo help ik je misschien een beetje haha. Als ik je nu noem wakker ik je speeldrift alleen maar aan!

Mijn oprechte excuses. Hopelijk neem je er genoegen mee dat ik aan je heb gedacht en jij een van de weinige spelers bent waar ik mij niet negatief over uit zal laten. Er is simpelweg niks negatiefs bij jou.
 
Reactiescore
660
Ik zat zo te twijfelen... Een wijs man zei ooit: een lijstje is niet volledig zonder Robbeke erin. Maar aangezien je al zolang probeert te stoppen dacht ik: ik schrap jou. Zo help ik je misschien een beetje haha. Als ik je nu noem wakker ik je speeldrift alleen maar aan!
Op de dag af gisteren echt een punt er achter gezet. Deze keer geen aandachtszoekerij, het is voorbij, classic eindigde gisteren, vandaar. Was maar een mopje hoor amigo. Die lijstjes zijn lastig, vandaar dat ik me er niet meer aan waag.
Ik hoop dat er nog een aantal leuke werelden komen voor ze er definitief de stekker uit trekken. En dat jullie je er goed op amuseren.
 

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz. Philippe, Jack Torrence speelde met Emile, Thomas van leeuwen en mij op W47 en W52. Toen een tijd eruit geweest allemaal en nu terug als geheel op W56.

Philippe is als speler zwaar underrated gezien niet veel mensen hem kennen, maar dit komt vooral omdat hij zelfden actief is op het forum, in skype chats.

Ah oke. Ja klopt zeer zeker wat je over hem zegt. Hij was mascotte op LKO bij Lennart en mij.
 

DeletedUser74396

Guest
bah, de ene wereld waar ik vv af geef en zonder dorpen terug kom vermelden als mijn normale gang van zaken?
pestkop :( Had me dan op z'n minst rap inactief genoemd :s
 
Reactiescore
90
10. Nu wordt het super lastig. Nog maar een plekje om op te vullen en zeker nog een 5-tal gelijkwaardige spelers die deze positie verdienen. Dit maakt mij radeloos. Wat een hersenkraker zeg. Ik snap wel dat Martijn zijn lijst uitbreid. Ik denk dat ik hier dan toch wel ga voor anarchistisch collectief oftewel Bram. Of was het nou kollektief? Indien actief ideaal voor de nachten. Weet wat hij doet en is een flinke strever. Daarnaast ook een goede ouwehoer. Wat hij nu allemaal aan het uitspoken is weet ik niet. Hopelijk wordt hij snel volledig actief en rockt hij w 56 omver.

Bedankt Nikki, I'll try my best ;-)
 

DeletedUser73382

Guest
8. as curious as possible, Sander. Dit is eigenlijk een vrij nieuwe speler en velen zullen hem dan ook niet kennen. Ik geloof dat hij pas rond W 35 is begonnen met spelen. Wat ik van hem heb gezien was echter keer op keer goed. Enorme doorzetter die niet opgeeft. Een speler die uitermate precies is en geen fouten maakt. efficiency is hier het sleutelwoord. In mijn ogen een prachtige speler die je er altijd bij kan hebben.

Mooi lijstje Nikki! Dank voor de benoeming:D
 

DeletedUser78369

Guest
@underground tacticz. Philippe, Jack Torrence speelde met Emile, Thomas van leeuwen en mij op W47 en W52. Toen een tijd eruit geweest allemaal en nu terug als geheel op W56.

Philippe is als speler zwaar underrated gezien niet veel mensen hem kennen, maar dit komt vooral omdat hij zelfden actief is op het forum, in skype chats.

Heb jij Skype, zo ja voeg mij ff toe, heb wat vragen. WCEendT
 
Bovenaan