Einde Wereld Awards

DeletedUser3435

Guest
Begonnen met een lang verhaal om de wereld en tribalwars.nl te analyseren. Over de helft kwam ik tot de conclusie, waar the fuck doe ik het voor. Heeft iemand behoefte aan een goede psycholoog, stuur ff een pm. Tribalwars spelers krijgen voorlopig een gratis advies en stappenplan.,


PS: wie speelt de wereld nu nog? Jasey die met zn gezever de wereld heeft plat gelegd. Wat een prestatie he! Iedereen met gegronde of ongegronde argumenten de grond in boren. Jeeh! Karma wint de wereld. Wat een prestatie stelletje beesten!!!!! Ughmmm..
Wil je wat van je leven maken en heb je hier naar je eigen idee te veel tijd in deze onzin gestoken. Pm me, alle advies en begeleiding voor jullie dus gratis..

D.
Ik denk dat je eerder zelf eens een bezoekje zou moeten brengen aan de psycholoog aangezien jij over het hele verloop van de wereld vrijwel niks zinnig hebt bijgedragen. Ik snap dat de frustratie heel erg diep zit maar ik denk dat het beter is om jezelf niet nog verder belachelijk te maken en gewoon weer een nieuwe wereld te starten. Daar kunnen anderen weer even met je taaltje en jou als persoon lachen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Jongens, de meest geniale persoon van wereld 50 heeft de zin van het leven gevonden. Doe eens wat aardiger.
 

DeletedUser73195

Guest
Mwah, ik zou niet durven beweren dat ik de zin van het leven reeds gevonden heb. Het bevatten van dé zin van het leven, het zou alle zin van het leven tot een verveling maken.
 
Bovenaan